خرید اینترنتی ، خرید پستی ، پرداخت برای شهرستان ها آنلاین و فقط برای تهران پرداخت درب منزل

۹ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

سری شیرآب استیل

سری شیرآب استیل nozzle
[ ]
        
قیمت : 240,000  تومان
 

 

سری شیرآب استیل  nozzle

 

این شیر منحصر به فرد با طراحی چرخشی 1080 درجه امکان استفاده هرچه آسانتر را برای شما فراهم کرده است.این محصول بی نظیر با دو توپ آلیاژی طراحی شده است، سرهای دوگانه قابل چرخش هستند،که تنظیم شیر آب در هر زاویه ای برای شما راحت تر میکند. تمیز کردن ظرف ها با هر ابعادی، شستن میوه ها و سبزیجات و... را برای شما تسهیل میکند.

همچنین برای رستوران ها، خشکشویی ها و نظافت حیاط خلوت ایده آل است. این محصول دو حالت خروجی آب: انتخاب حالت یک و دو به صورت سلکتیو برای شما وجود دارد.   شیر دوار با حالت دو آب: حالت فوم اکسیژن جریان نرمی از آب حباب‌دار برای شستشوی صورت و دهان‌شویه است.  حالت یک،جریان آب خوب،قدرتمند و متراکم است که می تواند سبزیجات، میوه ها و سطوح سینک را به سرعت و به طور کامل تمیز کند. 
کیفیت صنعتی: مجموعه شیر آبuniversal اسپلش از مس جامد و ABS ساخته شده است.


این محصول بادوام و کاملا مقاوم در برابر  زنگ زدگی برای مدت طولانی  طراحی شده است.فیلتر شیر آب همچنین شامل یک دریچه O-ring دوگانه تقویت شده برای اطمینان از جلوگیری از نشتی است.
 نصب آسان: شیر فیلتر  با اکثر شیرآلات سازگار است و می تواند مستقیماً روی 20/22/24 میلی متر دریچه خروجی داخلی/خارجی نصب شود.   
نکته حائز اهمیت دیگر این است که  این شیر فیلتر بینظیر هوا را به داخل جریان آب می کشد تا جریان پرفشارتر و سفیدتری ایجاد کند که در لمس نرم بوده، مناسب برای آشپزخانه، اتاق غذاخوری، حیاط خلوت و موارد دیگر است.

قیمت این محصول240000تومان


[ ]
        
قیمت : 240,000  تومان
 
صفحه نخست | همکاری با وب مسترها | ارتباط با ما |  
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

جارو برقی هوشمند hy03

جاروبرقی هوشمند hy03
[ ]
        
قیمت : 550,000  تومان
 

 

جاروبرقی هوشمند hy03

اگر فرصت کافی برای تمیزکاری های روزانه و وقت گیر ندارید بهترین راه استفاده از ابزارهای هوشمند و اتوماتیک می باشد. باکمک این جاروبرقی هوشمند درکمترین زمان به کارهای ضروری خود میرسید و همیشه محیطی تمیز و ایده آل دارید.

اگر فرزند کوچک دارید و تمیزی محیط اطراف برای شما مهم است و فرصت کمی برای جاروکشیدن دارید این ابزاربه کمک شما می آید. بسیار قوی و پرقدرت ، مخصوص افرادی که درمنزل فرزندکوچک یا پت دارند. این جاروی هوشمند همچنین برای دفاتر کار، کارگاه های مختلف بسیار مناسب می باشد. راه اندازی آسان ، تخلیه زباله آسان، رنگبندی سفید و مشکی ، پرقدرت و باکیفیتی بینظیر. نوع: ربات جاروبرقی;
مکش قوی: 1800 PA ، به راحتی گرد و غبار، مو، کاغذ را جذب می کند، آلودگی را کاهش می دهد.
مناسب برای کف، سیمان، کاشی و سرامیک، پارکت، فرش و غیره؛
ظرفیت باتری: 1200 میلی آمپر ساعت
روش شارژ: از طریق USB
قدرت: 3 وات
ولتاژ: 3.7 ولت
زمان شارژ: حدود 3:00
زمان کار: حدود 90 دقیقه
وزن: 580 گرم
وزن بسته بندی: 700 گرم
اندازه: 230 x 230 x 50 میلی متر

قیمت این محصول550000تومان


[ ]
        
قیمت : 550,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

تراش دو قلو

تراش دو قلو
[ ]
        
قیمت : 110,000  تومان
 

 

تراش دو قلو
تراش اسپیرال کاتر با قابلیت برش مارپیچی و رشته ای
هر قسمت این تراش قادر به برش زدن میوه به شکل رشته ای در سایز متفاوت است
به دو شکل باریک و ضخیم
ساخته شده از مواد درجه یک
تیغه فولاد ضد زنگ و بدنه پلاستیک مقاوم





قیمت این محصول 110000 تومان

 

[ ]
        
قیمت : 110,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

روکش توالت فرنگی 20 عددی

روکش توالت فرنگی 20 عددی
[ ]
        
قیمت : 55,000  تومان
 

 

روکش توالت فرنگی 20 عددی

یکی از ضروری ترین اقلامی که همیشه باید همراه فرد باید این محصول است.این روکش ها به شدت برای رعایت بهداشت فردی مهم و ضروری بوده و از شما در برابر تعداد بیشمارب از بیماری های ویروسی و … که به ویژه در توالت ها عمومی شایع هستند محافظت میکند.

این محصول به علت ابعاد بسیار کوچکی که دارد به راحتی در کیف و یا جیب شما قرار میگیرد و حمل آسانی دارد. افرادی که همیشه در حال سفر و کمپینگ هستند این محصول را به هیچ عنوان از دست ندهند.لایه محافظ این روکش هابه سادگی پاره نمیشود و دربرابر ورود هرگونه آلودگی مقاوم است.

این محصول بسیار کاربردی طراحی مستطیلی دارد که باعث شده است برای همه توالت ها با سایزهای مختلف مناسب باشد.همچنین در اخر شما میتوانید به راحتی و بدون دست زدن به درب توالت روکش را جداکنید.

قیمت این محصول55000تومان


[ ]
        
قیمت : 55,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

دستگاه نگین زنی همه کاره

دستگاه نگین زنی همه کاره
[ ]
        
قیمت : 280,000  تومان
 

 

دستگاه نگین زنی همه کاره

یکی از کارهای پرطرفدار بین کودکان و نوجوانان ، تزئین کردن وسایل با سلیقه خودشان می باشد. این روز ها که کودکان و نوجوانان بیشتر زمان خود را در خانه سپری می کنند ؛ تهیه کردن ابزاری که بتواند آن هارا سرگرم کند و در عین حال کاربردی و مفید باشد بسبار لازم و ضرروری است. بدین منظور میخواهم به شما دستگاهی را معرفی کنم که علاوه بر سرگرم کردن کودکان باعث افزایش خلاقیت و هوش آنها نیز بشود.

دستگاه نگین زنی یکی از محصولات پرطرفدار بین تمام سنین می باشد. با این وسیله میتوانید به راحتی روی هر وسیله ای که بخواهید انواع برچسب های نگینی را بچسبانید. وسایلی مانند عینک؛ لباس، کیف، کفش، اسباب بازی را با این نگین های زیبا و متنوع تزئین کنید و لذت استفاده از آن وسایل را چندین برابر کنید. با این دستگاه حتی میتوانید برای مهمانی ها ، مجالس ، دورهمی ها روی موهای خود یا کودکان نگین بچسبانید و ظاهر زیبا و منحصر به فردی را برای خود ایجاد کنید و پس از اتمام کار آن را با دست و بدون درد از موهای خود جدا کنید. دقت داشته باشید که این نگین ها خود به خود از وسایل شما جدا نخواهد شد. چسب نگین های این دستگاه محکم است و در اثر گرما و زمان طولانی، از وسایل شما جدا نمی شود و تغییر رنگ در آن ها رخ نمیدهد. میتوانید به راحتی در کمترین زمان هر وسیله ای که بخواهید را با این برچسب ها زیبا کنید. 

ابعاد این محصول 8X9.5X11.5 سانتی متر می باشد.کار با دستگاه بلینگر بسیار ساده است. کافیست ابتدا طناب کشی را در قسمت نشان داده شده قرار دهید.سپس برچسب دلخواه خود را درون جایگاهش قراردهید و به راحتی هر محلی را که بخواهید نگین بچسبانید درون جایگاه جلویی دستگاه قراردهید و سپس دسته آن را فشار دهید تا پرس شود و نگبن ها به خوبی بچسبند. همراه دستگاه بلینگر 8 عدد برچسب نگینی در رنگ های مختلف قرار دارد. میتوانید آن هارا به موها و وسایل مختلف بچسبانید و نهایت لذت را ببرید. بهترین انتخاب برای هدیه به خود و دوستانتان.

 

قیمت این محصول280000تومان


[ ]
        
قیمت : 280,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

پرزگیر

پرزگیر دوکاره arso
[ ]
        
قیمت : 120,000  تومان
 

 

پرزگیر دوکاره arso

زندگی با پرز های موجود بر لباس ها و فرش ها و جای جای خانه خیلی سخت و اذیت کننده است.هرقدر که خانه تمیز و مرتب باشد،اگر پرز ها از بین نروند بازهم ظاهر خانه بسیار کثیف و بهم ریخته به نظر میرسد.حتی خیلی از افراد نیز به پرزها آلرژی دارند و برای حفظ سلامتی خود باید تا حد ممکن به وسیله پرزگیر ها از دست پرزها خلاص شوند.

پرزگیر ها یک وسیله فوق العاده حیاتی برای افرادی است که حیوانات خانگی دارند،چرا که میتوانند پرزهای به جا مانده حیوانات را برروی لباس هایشان و مبل ها،فرش و ... را جمع کنند. ویژگی های محصول:••دسته چوبی وتیغه فلزی درجه یک••قابل حمل با اندازه ای مناسباینجاست که اهمیت بسیار زیاد پرزگیر ها مشخص میشود.

این پرزگیر بی نظیر یک دسته بسیاار راحت و بدون لغزش دارد که تنها با کشیدن آرام و بدون فشار این ابزار برروی لباس ها،مبل ها،فرش و سایر سطوح پارچه ای میتوانید تمامی پرز هارا چه ریز و درشت بدون ذره ای باقی مانده جمع کنید.

این پرزگیر منحصربه فرد دوکاره است وشما میتوانید از آن برای جمع کردن پرزها و برای شانه کردن لباس های خز دار استفاده کنید.این پرزگیر فوق العاده بدون شک برای خانه هایی که پرزها جمع میگردند؛چه برای جلوگیری از حساسیت ها و چه برای جلوه تمیز خانه و چه برای زیبایی لباس ها،بسیار حیاتی و موردنیاز هستند.

قیمت این محصول120000تومان


[ ]
        
قیمت : 120,000  تومان
 
صفحه نخست | همکاری با وب مسترها | ارتباط با ما |  
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

طی جذب کننده آب

طی جذب کننده آب mini mop
[ ]
        
قیمت : 200,000  تومان
 

 

طی جذب کننده آب mini mop

مینی ماپ برای تمیز کردن سریع در خانه، کشور، اداره و ماشین ایده آل است. دستیار جهانی برای نظافت پنجره ها، انواع کف، دیوار، آینه، نظافت حمام. دست‌های شما همیشه تمیز و خشک می‌مانند، بنابراین موپ مکانیزم چرخشی دارد، به سرعت رطوبت را جذب می‌کند و به راحتی تمیز می‌شود.

به لطف چرخش 180 درجه سر، می توانید به راحتی وارد مکان های صعب العبور شوید. با وجود جمع و جور بودن و سبک بودن، این موپ از مواد مرغوب ساخته شده است که ماندگاری طولانی دارد. همیشه می توانید آن را به دفتر و داخل ماشین ببرید. این موپ جذب کننده آب برای هرمحلی مناسب می باشد و درکمترین زمان تمیزکنندگی بینظیری را ارائه میدهد و جذب آب فوق العاده بالایی دارد. بهترین ابزار برای شستشوی ماشین ، سرامیک، پنجره های بزرگ و دوراز دسترس و...می باشد. این طی حاوی مخزن  برای نگهداری آب جمع شده می باشد. چرخش 360 درجه در همه جهات سرعت و کیفیت کار را افزایش میدهد.

قیمت این محصول200000تومان


[ ]
        
قیمت : 200,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

لیف اسفنج حمام لایه بردار

لیف اسفنج حمام لایه بردارGlamlooks
[ ]
        
قیمت : 65,000  تومان
 

 

لیف اسفنج حمام لایه بردارGlamlooks 

تمیز کردن طبیعی و از بین بردن کثیفی و پوست مرده صورت و بدن می تواند پوست شما را نرم، درخشان و سالم نگه دارد. راحت و نرم است. هنگامی که از آن استفاده می کنید، پوست ظریف کودک شما را خراش نمی دهد. یک وسیله ضروری برای حمام شماست.
اسفنج نرم حمام ما به آرامی کثیفی، کثیفی و سلول های مرده پوست را بدون ایجاد زبری روی پوست پاک می کند.


هنگامی که از آن برای از بین بردن پوست مرده و کثیفی استفاده می کنید، می بینید که رول پوست شروع به ریزش می کند و از نتایج شگفت زده خواهید شد و احساس نرمی و لطافت جدید پوست را احساس خواهید کرد. این اسفنج بینظیر پس از خیساندن در معرض آب صاف می شود و پس از خشک شدن سفت می شود.
این اسفنج/اسکرابر حمام به پوست آسیبی نمی رساند و تجربه حمام شما را صاف می کند. فیبر اسفنج حمام اسپا می تواند پوست را به آرامی ماساژ دهد تا آلودگی ها را از بین ببرد و گردش خون و سلامت پوست شما را بهبود بخشد.


این اسفنج نرم برای حمام کردن بزرگسالان، کودکان و زنان باردار مناسب است و حتی برای حمام کردن نوزادان از صورت تا انگشتان پا نیز مناسب است. این اسفنج نرم حمام یک تجربه اسپا آرامش بخش و راحت را در خانه به شما می دهد.
اکافیست ابتدا باید مدتی در آب خیس کنید. از صابون یا ژل دوش استفاده نکنید، فقط آن را با آب روی بدنتان بمالید.این اسفنج نرم حمام یک تجربه اسپا آرامش بخش و راحت را در خانه به شما می دهد.
این اسفنج نرم برای حمام کردن بزرگسالان، کودکان، زنان باردار و حتی برای حمام کردن نوزادان از صورت تا انگشتان پا مناسب است.

قیمت این محصول65000 تومان


[ ]
        
قیمت : 65,000  تومان
 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

پمپ باد طرح تایر

پمپ باد طرح تایر Miray
[ ]
        
قیمت : 400,000  تومان
 

 

پمپ باد طرح تایر  Miray

در سفرهای طولانی مدت و موقعیت های اضطراری همیشه داشتن ابزارهایی برای باد کردن و تنظیم سلامت چرخ های وسیله نقلیه ضروری می باشد. در رانندگی با وسایل نقلیه تنظیم بودن باد تایرها نکته بسیارمهمی است که در صورت عدم توازن یا کم باد و پنجر شدن چرخ ها ، تعادل در رانندگی از بین میرود.

 این پمپ باد با طراحی تایر دارای ابعاد مناسب و وزن مناسب برای حمل و نگهداری درماشین می باشد تا درمواقع ضروری بتوان از آن بهره مند شد. تامین برق این دستگاه از فندک ماشین است و میزان ولتاز مورد نیاز 12 ولت می باشد. کابل این دستگاه طول بلندی دارد.. میزان فشار این دستگاه 260 psi  می باشد. در این دستگاه فشار سنج تعبیه شده است که میزان فشار این دستگاه را نشان میدهد. همراه این محصول سه عدد سری نازل داده میشود. شما میتوانید از این دستگاه علاوه بر تایرخودرو ، برای باد کردن انواع لوازم مانند ، قایق بادی ، توپ ، تایردوچرخه و موتور استفاده کنید. 1 عدد پمپ باد مینی هوا
3 عدد آداپتور نازل 

باکیفیت و مقاوم

قیمت این محصول400000تومان


[ ]
        
قیمت : 400,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا