خرید اینترنتی ، خرید پستی ، پرداخت برای شهرستان ها آنلاین و فقط برای تهران پرداخت درب منزل

۷۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

پاوربانک طرح شیائومی 10400

پاوربانک طرح شیائومی 10400
 
مناسب برای انواع گوشی ها ، تبلت ها و ...
 
دارای چهار نشانگر میزان شارژ
 
ظرفیت 10400mAh
 
(ظرفیت تضمینی 5000mAh)
 

قیمت : 129000 تومان

 

پاوربانک یا شارژر همراه وسیله ای است که این روزها حضور و وجود آن در کیف و در میان وسایل همراهمان، ضروری است زیرا با وجود استفاده طولانی مدت از گوشی و یا تبلت با کمبود شارژ مواجه خواهیم شد و این مسئله به لطف وجود پاوربانک به راحتی مرتفع می شود. در منزل، محل کار و یا هرجایی که هستید هیچگاه بدون شارژ نخواهید ماند. این پاوربانک با طراحی بسیار شکیل دارای ظرفیت 10000mAh (ظرفیت تضمینی 5000mAh) می باشد که می تواند همراهی قدرتمند و با کیفیت برای موبایل یا تبلت شما باشد.


قیمت : 129000 تومان

 
ویژگی های پاوربانک طرح شیائومی :
- مناسب برای انواع گوشی ها،تبلت ها و...
- ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعت
- ظرفیت تضمینی 5000mAh
دارای نشانگر میزان شارژ
- ظاهری فانتزی و جذاب
- بدنه آلومینیوم
 
 
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 
قیمت : 129000 تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

پاوربانک طرح گارد موبایل

پاوربانک طرح گارد موبایل

هم یک محافظ موبایل بسیار مقاوم و شیک و هم شارژر همراه پاوربانک

مخصوص گوشی های آیفون 5 و آیفون 6


با ظرفیت 3200 میلی آمپر

دارای استند نگهدارنده موبایل

در دو رنگ مشکی و سفید

محصولی فوق العاده کاربردی


قیمت : 69000 تومان


 

گاهی اوقات باتری خود گوشی به حد کافی جوابگوی مکالمه یا پیامک های اضطراری یا فعالیت در شبکه های اجتماعی و بازی نیست و در مسافرت ها و زمانهایی که دسترسی طولانی به پریز برق ندارید مجبورید زمان استفاده از گوشی را کوتاه کنید. همچنین حمل پاور بانک های معمولی نیز دشوار و جاگیر می باشد. این محصول دقیقا برای همین کار طراحی شده است. پاوربانکی که به عنوان یک گارد موبایل بسیار مقاوم و شیک طراحی شده است. کافیست گوشی خود را درون آن قرار دهید تا محافظ همیشگی موبایل شما باشد و از هر ضربه ای که به گوشی شما وارد می شود جلوگیری کند و همچنین در مواقع اضطراری کافیست دکمه مخصوص آن را فشار دهید تا شارژ موبایل شما را تامین کند. این پاوربانک دارای ظرفیت 3200 میلی آمپر بوده و قادر است موبایل شما را به طور کامل از 0 تا 100% شارژ کند. از دیگر ویژگی های بارز این محصول قابلیت استند شدن آن می باشد و می توانید از آن به عنوان یک پایه نگهدرانده موبایل استفاده کنید. پاوربانک طرح گارد موبایل در دو رنگ مشکی و سفید برای گوشی های آیفون 6/6S و آیفون های سری 5 شامل 5/5S/5C عرضه شده است که هنگام تمکیل فرم سفارش می توانید مدل و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
 

قیمت : 69000 تومان


 
ویژگی های پاوربانک طرح گارد موبایل:
- باطری لیتیوم پولیمری با ظرفیت 3200 میلی آمپر بر ساعت
- باریک و در اندازه ای متناسب
- سبک با حمل راحت
- نصب و جدا کردن آسان
- قوی در محافظت از ضربات
- متریال و جنس : پلاستیک PC با استاندارد جهانی و ایمن و قابل اعتماد بدون مواد سمی و حساسیت زا
- دارای مدار محافظت از شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه
- دارای چراغ LED نشانگر وضعیت
- دارای دکمه on/off
- دارای پایه استند نگهدارنده
- در 2 رنگ مشکی و سفید
 
مشخصات محصول برای آیفون 6 و 6S:
- ظرفیت: 3200 mAh
- ورودی: 5 ولت ، 0.8 ‌آمپر
- خروجی: 5 ولت ،1 ‌آمپر
- وزن: 142gr
- سایز: 148x69x17mm

مشخصات محصول برای آیفون 5/5S/5C:
- ظرفیت: 2200mAh
- ورودی: 5 ولت ، 0.5 ‌آمپر
- خروجی: 5 ولت ،0.5 ‌آمپر
- وزن: 103gr
- سایز: 136x61x18mm

 

 
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 69000 تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

سری آبپاش 7 حالته

سری آبپاش 7 حالته

 
        

قیمت : 25,000  تومان

 

سری آبپاش و ماشین شور 7 حالته تفنگی یکی از ابزارهای دستی بسیار کاربردی و مناسب برای آبیاری و شست‌وشو محسوب می‌شود. این محصول که با نام سری آبپاش شناخته می‌شود برای ایجاد تغییر در سرعت و فشار آب خروجی از شلنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.محصول فوق با برخورداری از تکنولوژی ویژه‌ای که در قسمت داخلی آن به‌کار رفته است می‌تواند آب را در 7 حالت مختلف روی سطح مورد نظر بپاشد.

 

 

برای این منظور کافی است بخش سری آبپاش را چرخانده و روی حالت مورد نظر خود قرار دهید. این محصول دارای مکانیزمی است که با قرار گرفتن در مسیر جریان آب می‌تواند فشار و سرعت آب را به واسطه محدود کردن خروجی افزایش دهد، از این‌رو به گزینه‌ای مناسب برای شستن سطوح، وسایل نقلیه و حتی آبیاری گیاهان تبدیل شده است. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به طراحی مناسب دسته‌ی آن اشاره کرد که به‌راحتی شبیه به تفنگ در دستان کاربر قرار می‌گیرد.

 

 

بدنه این آبپاش دارای مواد پلاستیکی است که در ناحیه اتصال دستگ اپراتور از نوعی ریشه ای پلاستیک ساخته شده که باعث عدم لغزش آن در دست میباشد.این محصول با استحکام و دوام بالا بوده و  برای آبیاری جهت صرفه جویی و مصرف آب کمتر مناسب می باشد.

مناسب برای آبیاری و شست‌وشو

دارای سری آبپاس با قابلیت تنظیم جریان آب

قابلیت پاشش آب در چند حالت مختلف

قابلیت باز ماندن مسیر جریان آب

دارای اتصالات برای شیر آب و وصل کردن شلنگ‌ها

 

قیمت این محصول 25000 تومان

 ]
        
قیمت : 25,000  تومان
 
 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

منقل مسافرتی تاشو میله ای


منقل مسافرتی تاشو میله ای

 
        

قیمت : 85,000  تومان

 

منقل مسافرتی تاشو میله ای از جمله لوازم سفری است که بسیار جمع و جور می باشد.این منقل سفری ساخت کشور ایران بوده که با توجه به کم حجم بودن بسیار خاص می باشد. با استفاده از منقل تاشو مسافرتی دیگر نیازی به استفاده از منقل های بزرگ و یا پیک نیک در سفر نخواهیم داشت زیرا که آنها فضای بسیاری را به هنگام سفر اشغال می کند که یکی از دغدغه های حمل و نقل آن است. اما استفاده از این باربیکیو مسافرتی با توجه به طراحی خاصی که دارد نظر بسیاری را به خود جلب کرده است و یک محصول عالی برای کمپینگ، سفر و …است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

 

 

 با توجه به نوع طراحی انجام شده فضای بسیار کمی را اشغال می کند که ابتدایی ترین مزیت یک باربیکیو مسافرتی به حساب می آید.دیگر مزیت منقل سفری جنس پایه و بدنه آن است که از گالوانیزه می باشد و مقاومت آن را در برابر حرارت بالا برده است و جنس میله های آن از استیل ضد زنگ می باشد.ابعاد این منقل سفری به هنگامی که درون کیف قرار دارد 5×42 سانتی متر است که حتی در کوله پشتی هم قرار می گیرد که دیگر مزیت آن به حساب می آید. به هنگام مونتاژ شدن قطعات به یکدیگر ابعاد آن 10×28.5×39.5 سانتی متر است.

 

 

سبک بودن این محصول از دیگر ویژگی آن است که باعث شده از پرفروش ترین باربیکیوهای موجود در بازار باشد.منقل تاشو از بهترین ورق گالوانیزه ساخته شده است که در برابر آسیب های احتمالی مقاوم است که جزو با اهمیت ترین مواردی است که به هنگام خرید منقل مسافرتی باید رعات شود.کم جا بودن و حمل و نقل آسان یک باربیکیو مسافرتی از مواردی است که برای عموم مردم اهمیت دارد و تولید کنندگان لوازم سفری این محصول، با نحوه ساخت متفاوت، این نکته را رعایت کرده اند که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.

 

 

با خرید منقل مسافرتی تاشو حتی نیازی به استفاده از سیخ نخواهید داشت، زیرا می توان برای کباب کردن گوشت و …آن ها را روی میله قرار دهید. حتی برای قرار دادن ماهیتابه، قابلمه، کتری و …مناسب می باشد که دیگر مزیت این محصول به حساب می آید زیرا دیگر شاهد سیاه شدن بدنه کتری و …نخواهیم شد.

نقاط قوت

1.طراحی خاص و متفاوت

2.کم حجم و مقرون به صرفه

3.جنس مقاوم در برابر حرارت

4.سبک و بسیار کاربردی

 

 

نحوه متصل کردن منقل

1. ابتدا میله های اصلی منقل مسافرتی تاشو را مطابق با شکل، از محورهای اصلی عبور دهید و مهره ها را کمی سفت نمایید. (توجه داشته باشید که سوراخ ها روبروی هم قرار بگیرند).

 

 

2. سپس میله های میانی را که از جنس استیل هستند مطابق تصویر در جای خود قرار دهید.

 

 

3.بعد از قرار دادن میله ها، مهره ها را به طور کامل تا انتها ببندید. توجه داشته باشید که مهره ها به گونه ای هستند که نیاز به ابزار خاصی نخواهید داشت و با دست محکم خواهند شد.

 

 

4.سپس پایه ها را باز کنید تا منقل شما تکمیل شود.

 

قیمت این محصول 85000 تومان


 ]
        
قیمت : 85,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

دستکش ضد حرارت

دستکش ضد حرارت

 

 

 
        

قیمت : 85,000  تومان

 

دستکش ضد حرارت یکی از جدیدترین لوازم برای آشپزخانه و ... می باشد که شما با استفاده از این دستکش ها می توانید هر جسم داغی را بلند کنید و نگران سوختن نباشید.این دستکش ضمن اینکه دارای جنسی فوق العاده عالی و نسوز است. دارای رویه ی داخلی از الیاف پلی استر است که مانع از رسیدن دما به دستان شما خواهد شد.همچنین به دلیل ساق بلند آن شما می توانید آن را داخل فر، ماکروفر و … ببرید و هیچ نگرانی بابت سوختن دستکش و یا آسیب دستانتان نداشته باشید، ضمن این که این محصول در دست بسیار راحت و با ثبات است.

 

 

طراحی شیاردار و مشبک دستکش باعث شده بیشترین اصطکاک را با ظروف داشته باشد و بدون تلاش اضافه انواع ظروف را با یک دست برداشته و جابه جا کنید.این دستکش بسیار سبک، شست و شوی آن برخلاف دستکش های پارچه ای بسیار راحت و خشک شدن آن سریع است.جنس دستکش از جنس سیلیکون نرم و مقاوم می باشد و تحمل بسیار بالایی را تحمل می کند ، این دستکش ها را می توانید در ماشین ظرفشویی بشویید.

 

 

ویژگی های دستکش ضد حرارت سیلیکونی :

تحمل حرارتی بالا | عایق قوی حرارت و گرما

مناسب برای برداشتن ظروف و اجسام داغ

تحمل حرارتی تا 260 درجه سانتی گراد

فری سایز 

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

مقاوم در برابر سایش اصطحکاک بریدگی

دارای برجستگی و شیار هایی برای جلوگیری از لیز خوردن

 

قیمت این محصول 85000 تومان

 ]
        
قیمت : 85,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

خردکن سیب زمینی

خردکن سیب زمینی

 ]
         
قیمت : 65,000  تومان
 

 

خردکن سیب زمینی

 
        

قیمت : 65,000  تومان

 

به وسیله سیب زمینی خردکن امکان خلال نمودن سیب زمینی در دو سایز فراهم خواهد شد.طراحی با دوام و مستحکم این سیب زمینی خرد کن سبب ریز کردن هر چه بهتر سیب زمینی خواهد شد.جنس تیغه های سیب زمینی خردکن به حدی تیز و برنده می باشند که بدون کند شدن به صورت کاملاً سریعی تکه های سیب زمینی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به وسیله هر کدام از سوراخ های سیب زمینی خرد کن امکان ارائه تکه های مربعی شکل سیب زمینی فراهم خواهد شد.

 

 

هنگامی که سیب زمینی خام را در قسمت مخصوص دستگاه قرار داده اید به وسیله اهرم فشار دهنده آن سیب زمینی ها از قسمت کاتر خارج خواهند شد. شکل خرد نمودن سیب زمینی ها با اندازه بسیار مناسب می باشند که به صورت مناسب و یک دست ارائه خواهند شد.خلال کن سیب زمینی و پیاز و هویج وسیله ای کامل برای تهیه خلال سیب زمینی بهداشتی خانگی. 

 

 

مشخصات کلی کالا:

  • طراحی بادوام و آسان برای استفاده
  • جنس تیغه های بسیار تیز
  • قابلیت برداشتن قسمت کاتر
  • قابلیت تمیز شدن سریع و اسان
  • دارای 25 سوراخ کاتر جهت برش سیب زمینی
  • دو تیغه قابل تعویض در دو سایز مختلف
  • تیغه استیل دوطرفه ضد زنگ با استحکام و مقاومت بالا
  • پایه مناسب جهت ایجاد استحکام و جلوگیر از لغزش
  • دسته های فلزی آبکاری شده و پایه و بدنه مقاوم از جنس ABS

 


 ]
        
قیمت : 65,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

کلمن نوشیدنی طرح کره زمین


کلمن نوشیدنی طرح کره زمین

 

 

 
        

قیمت : 350,000  تومان


مناسب برای کسانی است که به دنبال سلطه جهانی هستند و همچنین ایده آل برای خدمت در انواع گردهمایی و مهمانی ها (فقط تمام مواد تشکیل دهنده و تعداد مهمانان خود و طعم نوشیدنی خود را انتخاب کنید).نوشیدنی جهانی گلوب. با نگهدارنده جلا، نقره ای و بلند، آکرولیک همراه با جزئیات زمین و  قاره

 

نوشیدنی جهانی ما جذابیت را برای احزاب خانگی شما به ارمغان می آورد. یک لیوان آبمیوه را از یک جهان شیشه ای با شیشه عتیقه بردارید و همه چیز را در اطراف خود تحت تاثیر قرار دهید .. بدون حرف زدن! ظرف شکیل نوشیدنی  ما برای نگه داشتن یک لیتر مایعات ، آبمیوه و ......، ایده آل است (با توجه به اینکه شما چنین نوشیدنی ارزشمند دارید!)

 

تعداد بسته بندی: 1

نام سبک: نقره

شما می توانید جهان (و نوشیدن) را در نوک انگشتان خود با آشامیدنی  اداره کنید

جنس ABS پایه Silver-Tone

پاک کردن گلوب دارای 1/2 گالن است

دارای شیر برای پر کردن آسان

قیمت این محصول 350000 تومان

 
 ]
        
قیمت : 350,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

پنل مطالعه LED

 

 

 
        

قیمت : 95,000  تومان


شمام دوست دارین آخر شبا کتاب بخونید ؟پنل مطالعه LED

یا عادت دارین آخرای شب درس بخونید ؟

مطمئنا اگر چراغ روشن کنید مزاحم خواب دیگران میشید

خب توی تاریکی هم که نمی تونید مطالعه کنید

ما برای این مشکل یه راه حل خوب داریم

پنل مطالعه LED به شما کمک میکنه به خواستتون برسید

نگران نباشید ، اصلا مزاحمتی واسه خواب دیگران نداره

ضمنا نور دهیش طوریه که به چشم آسیب نمی رسونه

حتما ازش استفاده کنید و از کتاب خوندن لذت ببرید

ابعاد: ۸. ۱۴*۶. ۱۷

دارای ۳ عدد LED

کار با ۳ باتری قلمی

سبک و قابل حمل

جلوگیری از آسیب چشم

قابلیت تنظیم نور

 

قیمت : 95000 تومان
پنل مطالعه LED
شاید بعضی از شب‌ها هوس مطالعه کنید. ولی به دلیل اینکه نور چراغ اتاق باعث آزار هم اتاقی‌هایتان می‌شود پشیمان شوید و شما هم بخوابید! اما این مشکل هم راه حلی دارد. کافیست محصول»Light Panel را خریداری کرده و در تاریکی هم به مطالعه خود ادامه دهید. این محصول یک صفحه غشا مانند است که می‌تواند نور لازم برای مطالعه را به کمک ۳ عدد لامپ LED کوچک تولید کند. اما مکانیزم جالبی که در این محصول در نظر گرفته شده حائز اهمیت است. نوراین دستگاه به صورت مستقیم به چشم شما بر خورد نمی‌کند، بلکه به سمت نوعی لنز بازتاب می‌شود و اشعه نور بازگشتی به صفحه مد نظر باز می‌گردد. با در نظر گرفتن این ویژگی چشم انسان از هر گونه آسیب احتمالی ناشی از برخورد نور در امان خواهد ماند.



کاربرد برای مطالعه در شب، استفاده دانشجویان در سفر و خوابگاه، استفاده اساتید، استفاده در شب‌های احیاء و مناسبت‌های ویژه

 

قیمت : 95000 تومان
پنل مطالعه LED

 ]
        
قیمت : 95,000  تومان
 
 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

چراغ خواب رنگین کمان

چراغ خواب رنگین کمان

RainBow In My Room

آسمانی رویایی را در اتاق خواب خود و یا کودکان دلبندتان ایجاد کنید

ایجاد آرامش و خوابی عمیق تر 

طراحی زیبا و متفاوت

قابل استفاده در اتاق خواب بزرگسالان و کودکان

قیمت 75000 تومان

 ]

        

قیمت : 75,000  تومان


یکی از مدل های برتر و زیبای چراغ خواب که به تازگی در بازارهای جهانی عرضه شده است و توانسته در مدت اندکی طرفداران بسیاری را جذب کند چراغ خواب مدل رنگین کمان است. چراغ خواب زیبا و تزیینی رنگین کمان با طیف هفت رنگ بر روی دیوار آرامشی صد چندان به هنگام خواب شبانه برای شما به ارمغان می آورد. طیف زیبای رنگین کمان در این چراغ خواب قابل تنظیم بوده و شما می توانید با برنامه ریزی جالب این دستگاه هر نوری را با فواصل زمانی مشخص بر روی دیوار انعکاس دهید و از آن لذت ببرید.

قیمت : 75000 تومان


ویژگی های چراغ خواب رنگین کمان:
- اندازه محصول : 9 * 14 * 23 سانتی متر
- دارای 5 ال ای دی نورانی برای ایجاد رنگین کمان
- کارکرد با چهار باتری نیم قلمی
- بسیار زیبا و شکیل با طراحی منحصر به فرد
- قابلیت تعویض طیف رنگ در دو حالت مختلف
- زیبایی نوری خیره کننده بر روی ریوار
- هدیه ای بسیار عالی برای کسی که دوستش دارید
- بسته بندی زیبا و شیک

 

قیمت 75000 تومان


رنگین کمان زیبا را به اتاق خواب خود بیاورید

لذت خوابی شیرین با چراغ خواب رنگین کمان

ایجاد آرامش و خوابی عمیق تر 

طراحی زیبا و متفاوت

هدیه ای بسیار عالی برای کسی که دوستش دارید



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت : 75000 تومان


 ]
        
قیمت : 75,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

قالب هندوانه pepo

 

 
 
        

قیمت : 38,000  تومان

قالب هندوانه pepo 
طرح زدن و شکل دادن به هندوانه با فشار دست 
کافیست قالب را روی هندوانه گذاشته و فشار دهید 
تیغه مقاوم و با کیفیت 
کارکرد سریع و آسان 
ایده ای جذاب جهت تزئین سفره



قیمت این محصول 38000 تومان


 

 ]
        
قیمت : 38,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا