خرید اینترنتی ، خرید پستی ، پرداخت برای شهرستان ها آنلاین و فقط برای تهران پرداخت درب منزل

۴۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

استند گوشی 2 عدد

بی شک یکی از مفید ترین و ضروری ترین استند های گوشی می باشد. چرا که
در خیلی از خانه پریز ها بعضا در کنار میز یا سطوح صاف قرار نمی گیرند.
 
استند گوشی 2عددی ram
[ ]
        
قیمت : 40,000  تومان
 

 

استند گوشی 2عددی ram

استند های گوشی امروز در انواع و اشکال مختلف عرضه میشوند اما این استند بی شک یکی از مفیدترین و ضروری ترین استند های گوشی می باشد.چرا که در خیلی از خانه پریز ها بعضا در کنار میز یا سطوح صاف قرار نمیگیرند.

بنابراین برای شارژ کردن موبایل حتما نیاز است که این استند فوق العاده رو کنار پریز مدنظرتون یا مکان دیگری که انتخاب کردید قرار دهید و از برطرف شدن این مشکل بسیار رایج لذت ببرید.
استایل و طراحی ساده و مینیمال این استند باعث شیک به نظر رسیدن هرچه تمام تر آن در دکوراسیون های شما میشود.


همچنین این استند فوق العاده از همه نظر مهندسی شده است تا گوشی شمارا در ایمن ترین حالت ممکن به صورت عمودی نگهداری کند.باتوجه به ویژگی های  منحصر به فرد این  استند بی شک خرید آن برای هرفردی ضروری است.

قیمت 2عدد از این محصول40000 تومان


[ ]
        
قیمت : 40,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

بستنی ساز silvercrest

بستنی ساز میوه تازه Silvercrest به شما کمک می کند بستنی خود را
در خانه بسازید.
تنها در چند دقیقه می توانید بستنی میوه ای تازه برای خوردن داشته باشید ،
بدون نگرانی در مورد افزایش وزن و مکمل ویتامین ها برای کل خانواده.
 
بستنی ساز silvercrest
[ ]
        
قیمت : 950,000  تومان
 

 

بستنی ساز silvercrest

بستنی ساز میوه تازه Silvercrest به شما کمک می کند بستنی خود را در خانه بسازید، تنها در چند دقیقه می توانید بستنی میوه ای تازه برای خوردن داشته باشید، بدون نگرانی در مورد افزایش وزن و مکمل ویتامین ها برای کل خانواده. بنابراین برای میل کردن بستنی های خوشمزه و فوق العاده سالم ، با کمک دستگاه بستنی ساز سیلور کرست ممکن و آسان است. برای خودتان و عزیزانتان دسرهای خوشمزه و سالم تهیه نمایید.

بستنی ساز Silvercrest Sorbet SSM200 A1 یک بستنی ساز جمع و جور است که دارای 4 بخش است که به راحتی می توان آنها را مونتاژ و جدا کرد. درست کردن بستنی منجمد به عنوان یک میان وعده کم کالری که می توانید بدون نگرانی از چاق شدن از آن لذت ببرید. نه تنها به عنوان یک جایگزین سالم تر عمل می کند، بلکه به شما این امکان را می دهد که با انواع طعم های فوق العاده و خوشمزه و میوه های سالم ، بستنی های خاص خودتان را طی چند دقیقه بسازید. ابعاد این بستنی ساز شامل 16.9x34.2x21.4 سانتی متر می باشد. با قدرت 200 وات . مواد با کیفیت بالا: ساخته شده از فولاد ضد زنگ و پلاستیک ABS، دستگاه از نظر وزن سبک، مقاوم در برابر ضربه و دمای بالا است.  تنها کافیست میوه های یخ زده را داخل لوله فشار دهید و با پیستون فشار دهید، و در چند دقیقه یک لیوان بستنی خوشمزه و لدت بخش میل کنید.

مراحل ساخت بستنی با بستنی ساز فوق العادۀ سیلور کرست : 

میوه را حدود 24 ساعت در فریزر بگذارید

 میوه ها را ظرف 10 دقیقه - 15 دقیقه یخ زدایی کنید

 میوه ها را داخل دستگاه بستنی کرست قرار دهید

 از بستنی خود لذت ببرید.

 

قیمت این محصول950000تومان


[ ]
        
قیمت : 950,000  تومان
 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

شمع گوش 2 عدد

با روشن کردن شمع گوشو گرمای ایجاد شده یک خلا درون گوش ایجاد میشود
که منجر به مکش برای هر جرم اضافی در گوش و همچنین درمان مشکلات
خفیف شنوایی مثل شنیدن وز وز در گوش می شود.
 
شمع گوش 2عددی zizax
[ ]
        
قیمت : 30,000  تومان
 

 

شمع گوش 2عددی zizax

شمع گوش قطعا ابداعی کلاسیک و شگفت آور است.استفاده از شمع گوش در خیلی از سالن های ریلکسیشن و ماساژ در بهترین نقاط اروپا بسیار مرسوم است.به طوری که به خوبی از آرامش بینظیر آن و کارایی درجه یک شمع گوش بهرمند هستند.

با روشن کردن شمع گوشو گرمای ایجاد شده یک خلا درون گوش ایجاد میشود که منجر به مکش برای هر جرم اضافی در گوش و همچنین درمان مشکلات خفیف شنوایی مثل شنیدن وز وز در گوش،می شود.دود حاصل از شمع باعث میشود دفع طبیعی اجرام اضافی و قارچ ها و باکتری ها به طور موثر تحریک شود.

از دیگر درمانگری های این شمع به خصوص میتوان به درمان درد های سینوسی و سرگیجه و عفونت گوش میانی اشاره کرد.البته انجام مراحل استفاده از شمع گوش نیاز به مهارت و دانش کافی دارد و باید بسیار بادقت انجام شود.برای ریلکسیشن و بهره مندی از این مزایای بینظیر،بی شک شمع های گوش با رنگ های جذاب بهترین انتخاب هستند.

قیمت 2عدد اصلی این محصول30000 تومان


[ ]
        
قیمت : 30,000  تومان
 
 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

آویز دیواری چرخشی 2 عددی

این محصول هم میتواند به صورت عمودی و هم به صورت افقی به سطح متصل
شود که دراثر طراحی بسیار ویژه آن می باشد. درنهایت میتوان گفت از این آویز
شگفت انگیز و بسیار یک غافل نشوید.
 
آویز دیواری چرخشی 2عددی IKEAX
[ ]
        
قیمت : 50,000  تومان
 

 

آویز دیواری چرخشی 2عددی IKEAX

در دنیای امروزه آویز ها نقش فوق العاده مهمی دارند.چراکه جدای از تغییری شگفت انگیز در دکوراسیون،باعث نظم هرچه تمام تر‌ وسایل شما خواهد شد.دقیقا به همین خاطر است که طراحان هیچ گاه از آویز های مختلف غافل نمیشوند.به خصوص آویز های چرخشی یک آیتم بی نهایت ضروری برای برخی مکان ها مثل آشپزخانه،اتاق ها،حمام و ...می باشد.

با داشتن این آویز چرخشی در دکوراسیون خود تغییر بسیار محسوسی احساس خواهید کرد.به طوری که متوجه میشوید با داشتن این پایه چرخشی،خیلی سریع به وسایل موردنیازتون دسترسی خواهید داشت و دیگر عجله ای در انجام امورخود نخواهید داشت.ویژگی های محصول:••جنس پلاستیک مرغوب و درجه یک••قابل استفاده برای آویزان کردن ابزار های آشپزخانه،بدلیجات،حوله ها و...••ابعاد ۱۱سانتی‌متر.


این پایه چرخشی ۶ دندانه دارد که هر دندانه میتواند دو یا سه وسیله باتوجه به ابعادشان را به خوبی نگهدارد.ویژگی منحصربه فرد این آویز چرخش ۳۶۰درجه آن می باشد که دسترسی به ابزارهارا دوچندان تسریع و تسهیل میکند.همچنین این محصول هم میتواند به صورت عمودی و هم به صورت افقی به سطح متصل شود که دراثر طراحی بسیار ویژه آن می باشد.درنهایت میتوان گفت از این آویز شگفت انگیز و بسیار یک غافل نشوید.

قیمت2عدد این محصول50000 تومان


[ ]
        
قیمت : 50,000  تومان
 
 
 
 
 
 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

جا حبوباتی آسان ریز

یکی از مهم ترین و ظریف ترین و زیباترین ظروف هر آشپزخانه ای می باشد.

هرزمانی که نیاز دارید حبوبات موردنظرتان را به مقدار لازم دردسترس داشته
باشید.
جا حبوباتی آسان ریز arshin
[ ]
        
قیمت : 650,000  تومان
 

 

جا حبوباتی آسان ریز arshin

جا حبوباتی ها یکی از مهم ترین و ظریف ترین ظروف هر آشپزخانه ای می باشد.اگر این ظرف ایده آل و کاملا تخصصی طراحی شده باشد،مهم ترین و زیباترین آیتم آشپزخانه شما را تشکیل میدهد.ویژگی های محصول:••بهترین جنس ای بی اس و ضدخش••••ابعاد ۲۹*۴۰*۱۲سانتی متر••وزن خالص۳۰۰۰گرم.این ظرف حبوبات یکی از جدیدترین ظروف طراحی شده می باشد.

همچنین یک ظرف در پایین ستون ها قرار دارد که به شما کمک میکند هرزمانی که نیاز دارید حبوبات موردنظرتان را به مقدار لازم دردسترس داشته باشید.شما میتوانید ۶نوع مختلف حبوبات را در این ۶ستون قرار دهید.این ترکیب رنگ ها وطرح ها هنگامی که کنارهم قرار میگیرند،طبیعت زنده و سرشار از حس آرامش را به آشپزخانه شما دعوت میکند.

قیمت این محصول650000 تومان


[ ]
        
قیمت : 650,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

جا کیسه کابینتی

به راحتی میتوانید کیسه ها را درون آن جای داده و از نمای شلوغی که ایجاد
میکند جلوگیری کنید.
 
جا کیسه کابینتیmelina
[ ]
        
قیمت : 60,000  تومان
 

 

جا کیسه کابینتیmelina

یکی از پرکاربردترین و شیک ترین وسایل آشپزخانه این جا کیسه کابینتی می باشد.این جا کیسه های منحصر به فرد آشپزخانه به قدری زیبا و خلاقانه هستند که طرفداران بسیاری برای خود به دست آورده اند.
ویژگی های محصول:••۸*۳۲*۲۳سانتی متر••وزن ۲۰۰گرم••روکش پارچه طرحدار و ساده••استیل ضد زنگ••قابلیت اتصال به کابینت


با این جا کیسه ای فوق العاده به راحتی میتوانید کیسه ها درون آن جای داده و از نمای شلوغی که ایجاد میکند جلوگیری کنید و از طرفی در کسری از ثانیه و به راحتی ازطریق سوراخی که در پایین آن تعبیه شده،به کیسه ها دسترسی داشته باشید.بنابراین این وسیله فوق العاده کاربردی و زیبا را از دست ندهید.

قیمت این محصول60000تومان


[ ]
        
قیمت : 60,000  تومان
 
 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

جا عودی دو تیکه طرح لب

عود فواید بسیار زیادی از جمله تسکین دهنده اعصاب ، پاکسازی هوا ، معطر کردن
هوا و خواص درمانی را دارا می باشد.
 
جاعودی دو تیکه طرح لب lia
[ ]
        
قیمت : 99,000  تومان
 

 

جاعودی دو تیکه طرح لب lia

جاعودی ها از دسته اکسسوری های بسیار محبوب و پرکاربرد در منزل ، محیط کار ، مغازه ، کافه و رستوران ، هتل ها و ... می باشد. بدین منظور جاعودی طرح لب بسیار زیبا و  دو تکه را معرفی خواهیم کرد. عود فواید بسیار زیادی از جمله تسکین دهنده اعصاب ، پاکسازی هوا ، معطر کردن هوا و خواص درمانی را دارا می باشد. 

جا عودی طرح لب متشکل از یک پایه بسیار شیک و کاربردی برای نگهداری تمامی عود ها و یک پایه به طرح لب که بسیار طبیعی و زیبا طراحی شده است برای نگهداری یک عود روشن است؛ که این دو در کنارهم جلوه بسیار زیبا و شکیلی را ایجاد می کنند. جاعودی طرح لب دارای قطر 13 سانتی متر و جاعودی نگهدارنده غودها دارای قطر 10 سانتی متر می باشند. جنس این جاعودی از پودر سنگ و قسمت پایه آن از فلز تشکیل شده است که طراحی منحصر به فردی را به این محصول داده است. طراحی شده در دو رنگ جذاب مشکی و آبی نفتی با مناسب ترین قیمت.

قیمت این محصول99000تومان


[ ]
        
قیمت : 99,000  تومان
 
 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

دیوار پوش فومی طرح آجر

این دیوار پوش به راحتی تمیز می شود و هیچ گونه گرد و غباری را به خود
جذب نمی کند و قابلیت برش دارد و دربرابر سایش و نــــــور خورشید مقاوم
می باشد و بسیار طبیعی و از دور تفاوتی با سنگ واقعی ندارد. انتخابـــــــی
استاندارد و مناسب برای پوشش دیوار و انعطاف پذیری بالایی دارد.
 
دیوار پوش فومی طرح آجر antique
[ ]
        
قیمت : 99,000  تومان
 

 

دیوار پوش فومی طرح آجر antique

دیوار پوش ها نقش بسیار موثر و کاربردی در دکور و بهینه سازی فضای خانه ، محیط کار ، مغازه ، اداره و ... ایجاد می کند. به ویژه دیوار پوش های فومی که تصاویرش را مشاهده می کنید. این نوع دیوار پوش طراحی بسیار کاربردی و خلاقانه ای دارد که وجود آن درهر محیطی بسیار سودمند است. علاوه بر زیبا سازی محیط ، باعث حفاظت از دیوار میشود.

این دیوار پوش دارای طرح آجر آنتیک می باشد و بسیار طبیعی طراحی شده و از دور تفاوتی با سنگ واقعی ندارد. دیوار پوش فومی دارای چسب قوی و استانداردی در قسمت پشتی خود می باشد و به آسانی به انواع دیوار متصل خواهد شد و نصب بی دردسری خواهد داشت. در سریع ترین زمان ، منحصر به فرد ترین دکور را رقم بزنید. از ویژگی های مثبت و مفید دیگر این دیوارپوش شامل : قابلیت شستشو با انوا مواد شویند ، داشتن لایه محافظ پلی اتان و ضد ضربه ، مقاوم در برابر  حرارت ( بنابراین قابلیت نصب پشت بخاری و گاز را دارد) ، نرم و مناسب برای حفاظت از کودکان دربرابر ضربه دیوار ، عایق صوتی و...  می باشد. طراحی زیبا و محبوب و بهترین انتخاب برای هرمحیطی. وزن سبک و جسب باکیفیت. ابعاد این محصول 70x77 سانتی مترمی باشد. این دیوار پوش به راحتی تمیز می شود و هیچ گونه گرد و غباری را به خود جذب نمی کند و قابلیت برش دارد و دربرابر سایش و نورخ خورشید مقاوم می باشد. انتخابی استاندارد و مناسب برای پوشش دیوار های مهدکودک ، محل بازی کودکان ، ورزشگاه ها و... می باشد و انعطاف پذیری بالایی دارد.

قیمت این محصول99000تومان


[ ]
        
قیمت : 99,000  تومان
 
 
 
 
 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

ماشین لباسشویی و ظرفشویی مینی

این محصول یک ماشین لباس شویی و ظرف شویی قابل حمل است. بله دقیقا ،
یک گجت بی نظیر که حاصل دانش و پیشرفت نوآوری ها می باشد.
 
ماشین لباسشویی و ظرفشویی مینی ultrasonic
[ ]
        
قیمت : 400,000  تومان
 

 

ماشین لباسشویی و ظرفشویی مینی ultrasonic

دیگر هیچ کجا حتی برای یک لحظه بدون لباس تمیز نمی مانید.قطعا این گجت فوق العاده تحسین شمارو نیز در برمیگرد.این محصول یک ماشین لباس شویی و ظرف شویی قابل حمل است.بله دقیقا،یک گجت بینظیر که حاصل دانش و پیشرفت نوآوری ها می باشد.شما با این گجت خفن حتی در مسافرت در دورترین نقاط دنیا نیز مشکلی از این جهت نخواهید داشت.فقط کافی است به یک محفظه(هر ظرف پلاستیکی که در دسترس دارید) و برق دسترسی داشته باشید.

این گجت را به کف محفظه متصل کنید و لباس و آب و شوینده مدنظر را درون آن بریزید،سپس با روشن کردن دستگاه چرخش شروع میشود و در کمترین زمان لباسی تمیز و معطر به شما تحویل میدهد.
شما حتی میتوانید از این گجت به عنوان ماشین ظرف شویی نیز استفاده کنید به این صورت که سینک را به همراه ظروف پر آب کنید،سپس دستگاه را کف سینک قرار داده و آن را روشن کنید،در کوتاه ترین فاصله ظروف شما تمیز خواهد شد.


ویژگی های محصول:••وزن۳۵۰گرم••توان۶وات••ولتاژ ۱۰ ولتDC••جریان ورودی ۲A•• قدرت ۲۰۰دور در دقیقه••ابعاد۹.۴*۴.۵سانتی متراین مینی واشر لرزش و قدرت بالایی دارد و جدای از مناسب بودن برای لباس و حوله و لباس زیر و لباس کودک و ظروف،برای شستشو عینک و جواهرات نیز بسیار مناسب است.برای خرید این گجت محشر قبل از اتمام آن،درنگ نکنید.

قیمت این محصول400000 تومان


[ ]
        
قیمت : 400,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

ماشین کنترلی دو کاناله

اسباب بازی های پرطرفدار و محبوب بین تمامی کودکان و نوجوانان که بسیار
سرگرم کننده و جذاب می باشند.
 
ماشین کنترلی دوکاناله model
[ ]
        
قیمت : 180,000  تومان
 

 

ماشین کنترلی دوکاناله model

 

ماشین های کنترلی از جمله اسباب بازی های پرطرفدار و محبوب بین تمامی کودکان و نوجوانان می باشد که بسیار سرگرم کننده و جذاب می باشند. مقاومت و سرعت آن از عواملی است که باید مورد توجه قرارگیرد. ماشین کنترلی دوکاناله مسابقه ای ، طراحی جذاب و شیک طرح لامبورگینی دارد و با رنگبندی های جذابی تولید شده اند.

این ماشین دارای ابعاد 17x7x5 سانتی مترمی باشد که ابعاد بسیار مناسبی می باشد. جنس به کار گرفته شده برای بدنه این محصول پلاستیک مرغوب و مقاوم می باشد که در برابر ضربات بادوام است. کافیست باتری مناسب آن را درون کنترل قرار دهید تا کودکان از کارایی و کیفیت این محصول سرگرم کننده لذت ببرند. بهترین انتخاب برای سرگرم شدن در منزل و خانه های آپارتمانی می باشد. بدون هیچ سر و صدایی و بسیار مهیج است. این ماشین ها در مدل مسابقه ای و ساده در رنگبندی های متنوع طراحی و تولید شده اند. این ماشین را در جهت های جلو و عقب میتوانید هدایت کنید.

قیمت این محصول...تومان


[ ]
        
قیمت : 180,000  تومان

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا