خرید اینترنتی ، خرید پستی ، پرداخت برای شهرستان ها آنلاین و فقط برای تهران پرداخت درب منزل

۲۹ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

قاشق های دسر خوری طرح برگ

قاشق های دسر خوری طرح برگ
[ ]
        
قیمت : 150,000  تومان
 

 

قاشق های دسر خوری طرح برگ

 

این قاشق های زیبای دسر خوری در رنگ طلایی یا برنزی از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و بسیار مقاوم و باکیفیت می باشند.علاوه بر آن طرح ظریف و شکل برگ موجود سر دسته ی آن زیبایی محصول را دو چندان کرده است.شما میتوانید از این محصول در ، رستوران ها ، هتل ها ، کافه ها ، چای ، سالاد ، مهمانی ، دکوراسیون ، و ... استفاده کنید.همچنین برای سرو انواع دسر ها , قهوه , بستنی و...نیز کاربرد دارد و نیز برای هدیه دادن به عزیزانتان مناسب ترین و شیک ترین گزینه است.

 

 

نکته ی مورد توجه اینکه این قاشق ها را برای مدت طولانی در ماشین ظرفشویی یا سینک ظرفشویی رها نکنید.همیشه برای تمیز کردن آنها از مواد شوینده ملایم استفاده کنید.مانع از ورود مستقیم قاشق ها به مواد شوینده قوی شوید، زیرا کلر را آزاد می کند که می تواند منجر به تغییر رنگ فولاد ضد زنگ شود.همچنین بلافاصله بعد از شستشو خشک کنید.  برای این کار میتوانید از یک پارچه نرم استفاده کنید.

 

 

ویژگی های کلی کالا:

قاشق های تزیینی طرح دار

جنس : فولاد ضد زنگ

رنگ : طلایی

طرح دسته : برگ

قابل استفاده در کافه ها , رستورانها , منازل , دکوری 

مناسب برای سرو : چای , قهوه , دسر , کیک , بستنی و ...

 

قیمت 6 عدد از این محصول 150000 تومان

[ ]
        
قیمت : 150,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

شمع LED شناور روی آب 4 عددی

شمع LED شناور روی آب 4عددی
[ ]
        
قیمت : 50,000  تومان
 

 

شمع LED شناور روی آب 4 عددی

یکی از مهم ترین تجهیزات دکوری و طراحی فضاهای مختلف نور میباشد. با توجه به تفاوتی که نورهای مختلف در حس و حال یک فضای خاص ایجاد میکنند میتوان گفت که واقعا معجزه میکنند. البته این مساله از گذشته های بسیار دور در طراحی مکان های تاریخی هم به راحتی مشهود است و میتوانیم سازه هایی را ببینیم که نور به شکل خاصی از آنها عبور میکنند.

با گسترش فناوری LED این مساله وارد فاز جدیدی شد. لامپ های LED با توجه به مصرف کمی که دارند نور زیادی تولید میکنند و با توجه به ساختاری که دارند در هر اندازه ای میتوان آن ها را تولید کرد. از این رو این لامپ ها به شکل های مختلف قابل تهیه هستند که ما در اینجا یکی از زیباترین های آن را به شما ارائه میکنیم.

این لامپ ها به شکل شمع ساخته شده اند و زیباترین شکل استفاده از آن بر روی آب میباشد. بله درست شنیدید شما به دلیل ضد آب بودن این محصول میتوانید آن را به صورت شناور بر روی آب استفاده کنید. همین قابلیت این محصول را به انتخابی مناسب برای مراسم مختلف مانند تولد ، عقد و عروسی تبدیل میکند و فضای خاصی را به ارمغان می آورد.

قطر هر یک از این لامپ ها 5 سانتیمتر و ارتفاع آن 3 سانتیمتر میباشد. این محصول در بسته های 4 تایی و به رنگ سفید ارائه میشود. این شمع ها انرژی خود را از یک عدد باتری ساعت میگیرند و رنگ لامپ آن زرد طبیعی و به شکل شعله شمع است. بدنه آن از پلاستیک فشرده درجه یک و به شکل کاملا ضد آب ساخته شده است.

قیمت 4عدد از این محصول 50000 تومان میباشد


[ ]
        
قیمت : 50,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

قیچی پیتزا بر برلینی KN463

قیچی پیتزا بر برلینی KN463
[ ]
        
قیمت : 40,000  تومان
 

 

قیچی پیتزا بر برلینی KN463

هرچند که پیتزا اصالتا غذایی مربوط به ایتالیا میشود ولی عشق به آن مرز نمیشناسد و همین پیتزا را تبدیل به یک غذای بین المللی کرده است. ما معمولا پیتزا را در رستوران ها سفارش میدهیم ولی هر از گاهی دوست داریم به شیوه ای که خودمان ترجیح میدهیم و در خانه آن را بپزیم و میل کنیم که این مساله دردسر های خودش را دارد.

ما برای داشتن یک پیتزا که هم خوشمزه باشد و هم از لحاظ ظاهری مناسب باشد در کنار این که باید میزان مواد مورد نیاز را رعایت کنیم ، باید بتوانیم آن را به خوبی برش دهیم که این خودش یک چالش بزرگ است. اما مثل دیگر کارها برای این کار هم ابزار مناسبی به نام قیچی پیتزا ساخته شده که اتفاقا یکی از بهترین های آن را ما خدمت شما ارائه میدهیم.

قیچی پیتزا بر برلینی مدل KN463 هم مانند خیلی دیگر از محصولاتش به سفارش هلدینگ HKF ساخته شده است. این قیچی در کنار کیفیت ساخت بالایی که دارد ، با توجه به قالب استانداردی که دارد به شما کمک میکند تا به راحتی برش های یکدست و تمیز از پیتزا داشته باشید. البته این قالب را میتوانید جدا کنید و از قیچی برای مصارف دیگر مثل بریدن نان استفاده کنید.

طول این محصول 30 سانتیمتر و عرض آن 8 سانتیمتر میباشد و همچنین این قیچی وزنی برابر با 222 گرم دارد. این محصول با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است و در ساخت دسته و قالب پیتزا از پلاستیک فشرده ABS با کیفیت بالا و در تیغه ها از استیل ضد زنگ استفاده شده است. این قیچی با استفاده از قالبی که دارد به شما برش های یکسانی خواهد داد و در رنگ قرمز قابل تهیه است.

قیمت این محصول 40000 تومان میباشد


[ ]
        
قیمت : 40,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

هندوانه قاچ کن

هندوانه قاچ کن
[ ]
        
قیمت : 85,000  تومان
 

 
     

هندوانه قاچ کن

دستگاهی با کاربرد آسان

براحتی هندوانه را به 12 قسمت مساوی تقسیم کنید

مناسب برای انواع صیفی جات

با استفاده از هندوانه قاچ کن دیگر مشکل تقسیم کردن و برش زدن هندوانه را نداریم دارای تیغه هایی تیز و برنده می باشد که بدون نیاز به زور و فشار به راحتی می توانید هندوانه را به 12 برش مساوی تقسیم کنید و میل کنید هندوانه قاچ کن را برای میوه های دیگر نیز می توان استفاده کرد
 

ویژگی ها:

  • هندوانه قاچ کن بدون نیاز به زور زیاد
  • هندوانه رو به راحتی به 12 قسمت یک اندازه تقسیم کنید
  • دارای 12 پر هم اندازه
  • دیگه قاشق و چنگالاتون کثیف نمیشه

قیمت : 85000 تومان
هندوانه قاچ کن
 

.برای آشنایی بیشتر می توانید ویدئو زیر را مشاهده نمایید


 
هندوانه قاچ کن
 

[ ]
        
قیمت : 85,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

باکس پارچه ای استوانه دیانا

باکس پارچه ای استوانه دیانا
[ ]
        
قیمت : 35,000  تومان
 

 

باکس پارچه ای استوانه دیانا

درون اتاق هرکدام از ما به نوعی وسیله های ریز پیدا میشود که هر لحظه ممکن است گم کنیم. شاید برای شما هم پیش آمده که یک سیم کارت قدیمی یا یک مموری کارت را در جایی گذاشته اید ولی الآن پیدا نمیکنید. یا حتی اگر گم هم نکنید ، اینگونه وسایل در صورت پخش بودن جای زیادی خواهند گرفت و فضا را به هم ریخته جلوه میدهند.

باکس های دکوری در همین مواقع به کار می آیند. شما با استفاده از یک جعبه مناسب میتوانید انواع وسایل شخصی خود را به صورت کاملا منظم و مرتب در یک گوشه بگذارید و نه تنها باعث شلوغی محیط نشود بلکه یک جلوه خاصی هم به فضا بدهید. اگر دنبال همچین چیزی هستید پس این محصول را از دست ندهید.

باکس دیانا در طرح ها و رنگ های مختلف ، به شکل استوانه و از پارچه تولید شده است. شما از این کالا علاوه بر آن که میتوانید به عنوان جایی برای نگهداری وسایل و لوازم مختلف استفاده کنید ، بلکه میتوانید در آن به کاشتن گیاهان هم بپردازید و آن را تبدیل به یک گلدان جذاب و متفاوت کنید.

این محصول که به شکل استوانه ساخته شده دارای ارتفاع برابر با 18 سانتیمتر است و قطر دهانه معادل 15 سانتیمتر دارد. جنس این باکس از پارچه با روکش لمینت و با کیفیت بسیار بالا میباشد. باکس دیانا در رنگ ها و طرح های جذاب متنوع قابل تهیه است و از آن میتوانید در اتاق خواب ، آشپزخانه ، حمام ، اتاق کودک و ... برای نگهداری وسایل مختلف استفاده کنید.

قیمت این محصول 35000 تومان میباشد


[ ]
        
قیمت : 35,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

باکس لوازم آرایش

باکس لوازم آرایش
[ ]
        
قیمت : 150,000  تومان
 

 
باکس لوازم آرایش
محصولی با طراحی لوکس و زیبا
دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا
16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی
مرتب بودن و در درسترس بودن همیشگی وسایل
پیدا کردن راحت لوازم
قابل استفاده در ادارات و مراکز مختلف جهت مصارف کاربردی دیگر اعم از نگهداری ابزار و لوازم تحریر اداری
ابعاد قسمت بالایی 22.3cm X 12.8cm X بر روی 8cm
23.8cm X 13.5cm X 10.8cm ابعاد قسمت پایینی



قیمت این محصول 150000 تومان

[ ]
        
قیمت : 150,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

کمربند عروسکی سیت پتز

کمربند عروسکی سیت پتز
[ ]
        
قیمت : 120,000  تومان
 

 
کمربند عروسکی سیت پتز

عروسک سیت پتز مدل کفشدوزک Seat Pets The Ladybug یک عروسک فوق العاده و جذاب است که با داشتن آن کودکان دیگر در اتومبیل و مسافرتها احساس تنهایی و کلافگی نخواهند کرد سیت پتز علاوه بر اینکه کودک را تشویق به بستن کمربند ایمنی میکنه باعث میشه از خطرات ناشی از تصادفات کاسته بشه. این محصول جذاب کاربرد فراوانی دارد علاوه بر سرگرمی کودک می تواند آن را بغل کند و خواب راحتی در طول سفر داشته باشد . سیت پتس تنها یک عروسک نیست بلکه با توجه به بندی که برای آن در نظر گرفته شده به عنوان یک کوله پشتی جالب قابل استفاده می باشد و یا اینکه می توان آن را به دوچرخه ، اسکوتر و دیگر وسایل نصب کرد هم چنین دارای 3 جیب برای قرار دادن خوراکی ها ، وسایل شخصی کودکان ، اسباب بازیها و تمام وسایلی که کودک در خودرو نیاز دارد می باشد.
 
 

مشخصات عروسک سیت پتس Seat Pets The Ladybug  :

  • مناسب برای کودکان 3 سال به بالا
  • طول عروسک 53 سانتیمتر
  • عرض قسمت سر 29 سانتیمتر
  • دارای دم کوچک
  • سایز جیب های جلو 8.5 سانتیمتر
  • فضای جیب زیپ دار به اندازه یک بطری آب
  • دارای بند مخصوص با قابلیت تغییر سایز
  • در شکلها و رنگ های مختلف و جذاب
  • در وزن 300 تا 350 گرم بسته به مدل
  • ساخت هنگ کنگ

 

ویژگیهای سیت پتس Seat Pets The Ladybug :

  • سیت پتس کودکان شما را تشویق به کمربند ایمنی می کند
  • جنس آن نرم و لطیف است و به هیچ عنوان باعث ایجاد حساسیت نمی شود
  • نصب سریع و آسان روی کمربند
  • قابل نصب بر روی انواع کمربند ایمنی
  • استفاده به صورت بالش نرم برای استراحت و یا خوابیدن کودک در مسیرهای طولانی
  • جلوگیری از افتادگی و تکان خوردن سر
  • سرگرم کردن کودک در مسافت های طولانی
  • دارای بند مجزا برای استفاده به صورت کوله پشتی
  • چدارای یک جیب زیپ دار به اندازه سایز یک بطری آب
  • دارای دو جیب دیگر برای قرار دادن شکلات و خوراکی و موبایل و ....
  • جلوگیری از خستگی گردن و کمر کودک شما
  • قابل بستن روی دوچرخه، اسکوتر ، تخت خواب کودک و ...
  • با کیفیت بسیار عالی و قابل شستشو در ماشین لباسشویی

 

عروسک سیت پت بهترین هدیه برای کودکان در ۷ طرح جذاب و مختلف و هدف اصلی تولید سیت پتز کمک به ایمنی کودکان و تشویق آنها به بستن کمربند ایمنی شان در خودرو بوده است.

سیت پتز علاوه بر نصب آسان روی کمربند به کودک اجازه میده به عنوان بالش جهت استراحت از آن استفاده کنه و با آن احساس تنهایی نکنه و سرگرم بشه

سیت پت تنها یک عروسک نیست بلکه با توجه به بندی که برای آن در نظر گرفته شده به عنوان یک کوله پشتی جالب قابل استفاده می باشد و یا اینکه می توان آن را به دوچرخه ، اسکوتر و دیگر وسایل نصب کرد هم چنین دارای 3 جیب برای قرار دادن خوراکی ها ، وسایل شخصی کودکان ، اسباب بازیها و تمام وسایلی که کودک در خودرو نیاز دارد می باشد.

کمربند عروسکی سیت پتز

کمربند عروسکی سیت پتز

کمربند عروسکی سیت پتز

کمربند عروسکی سیت پتز

کمربند عروسکی سیت پتز
 

سیت پتز seat pets

سیت پتز seat pets

سیت پتز seat pets
 

سیت پتز seat pets - عروسک قورباغه

سیت پتز seat pets - عروسک قورباغه

سیت پتز seat pets - عروسک قورباغه

لطفا قسمت پیغام مدل عروسک را یاداشت کنید

قیمت این محصول 120000 تومان

 

 

[ ]
        
قیمت : 120,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

غذاساز چندکاره برقی Cooking

غذاساز چندکاره برقی Cooking
[ ]
        
قیمت : 320,000  تومان
 

 

غذاساز چندکاره برقی Cooking

تقریبا میشه گفت ما برای پختن همه غذاها به نوعی به خرد کردن نیاز داریم. حال این خرد کردن میتواند برای درست کردن یک سالاد سالم گیاهی باشد یا این که برای تکه تکه کردن و مخلوط کردن گوشت! ما میتوانیم این کار را خودمان و با استفاده از کارد انجام دهیم ولی زمان و انرژی زیادی صرف خواهد شد و نتیجه هم همیشه دلخواه نخواهد بود.

از طرفی با توجه به موجود بودن ابزار مناسب این کار در بازار ، دیگر به هیچ عنوان انجام دستی این کار منطقی به نظر نمیرسد. خرد کن ها و عذاساز های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام کار خرد کردن و مخلوط کردن نوعی غذا را انجام میدهند ولی اگر میخواهید خریدی داشته باشید که تمام نیاز ها را یکجا برطرف کند ، محصول امروز را به هیچ عنوان از دست ندهید.

غذاساز چندکاره برقی Cooking محصولی از برند Universal Food King میباشد و واقعا مثل نام برندش به پادشاه آشپزخانه شما تبدیل خواهد شد. با این غذاساز میتوانید هر چیزی از سوپ و سالاد گرفته تا کوفته و کباب ها را به راحتی خرد و مخلوط کرده و آماده طبخ کنید. قطعات این غذاساز هم به راحتی جدا میشوند که این کار شستشوی آن را بسیار راحت تر خواهد کرد.

ابعاد این محصول 24/2 در 18/6 در 18/2 سانتیمتر و گنجایش آن 2 لیتر است. ظرف آن از جنس شیشه نشکن و بقیه قسمت ها با مرغوب ترین جنس پلاستیک فشرده پوشانده شده است. وزن این کالا 1 کیلوگرم میباشد و تیغه هایی تیز از جنس استیل ضد زنگ دارد. این عذاساز با توجه به داشتن موتور مسی با قدرت بالا میتواند هر چیزی را بسته به اندازه دلخواه شما ریزتر و ریزتر کند.

قیمت این محصول 320000تومان میباشد


[ ]
        
قیمت : 320,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

آبکش سیلیکونی Snap Strain

آبکش سیلیکونی Snap Strain
[ ]
        
قیمت : 65,000  تومان
 

 

آبکش سیلیکونی Snap Strain

وقتی ما از آشپزخانه صحبت میکنیم در ذهن ما یک تصویر کلی از یک سری وسایل شکل میگیرد. این وسایل و لوازم اغلب شامل اجاق گاز ، یخچال ، سینک و احتمالا ماشین لباسشویی و  ظرفشویی میشود که قطعا تمامی این لوازم به نوعی ضروری و کارامد هستند. اما فقط همین ها نیستند و نباید از لوازم کوچکتر که اتفاقا بسیار مهم هم هستند غافل شویم.

بی شک آبکش هم در دسته این لوازم مهم جای میگیرد. در هر آشپزخانه حداقل یک آبکش وجود دارد و البته که این مسئله برای ما ایرانی ها بیشتر صدق میکند. چرا که علاوه آن که مانند سایر نقاط جهان از آبکش برای گرفتن آب و روغن سبزیجات مختلف و پاستا استفاده میکنیم ، بلکه به دلیل استفاده بالایی که از برنج داریم تقریبا روزی حداقل یک بار را از آبکش استفاده میکنیم.

آبکش جادویی Snap Strain تمامی نیاز شما به آبکش های با ابعاد مختلف را پاسخ میدهد. زیرا این محصول به دلیلی سیلیکونی بودن کاملا انعطاف پذیر است و قابلیت نصب بر روی قابلمه با سایز های مختلف را دارد. از طرفی به سبب این که بر روی خود قابلمه نصب میشود دیگر دردسر های آبکشی کردن برنج ، پاستا و سبزیجات را به کمترین میزان خود میرساند.

ابعاد این محصول 24x9x7 سانتیمتر میباشد و در عین حال بسیار سبک است و وزنی معادل 150 گرم دارد. این آبکش به راحتی بر روی قابلمه های سایز مختلف نصب میشود و دو دستگیره دارد. این کالا از سیلیکون بسیار مرغوب و در رنگ سبز تولید می شود و به خاطر جنس استفاده شده در ساخت از انعطاف پذیری بالایی هم بهره میبرد.

قیمت این محصول 65000  تومان میباشد


[ ]
        
قیمت : 65,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

ست مانیکور سالن شیپر Salon Shaper

ست مانیکور سالن شیپر Salon Shaper
[ ]
        
قیمت : 120,000  تومان
 

 

 


ست مانیکور سالن شیپر با داشتن سره های مختلف جهت تراش و حالت دهی و پرداخت سطح ناخن به شما این امکان را میدهد که بتوانید در منزل به راحتی و بدون صرف هزینه اقدام به مانیکور ناخن خود نموده و با دقت و ظرافت مورد نظر خود ، ناخن هایتان را مانیکور و طراحی نمایید .
 

 

 

جهت طراحی و چاپ نقوش مختلف روی ناخن ها نیز میتوانید از مهر طراحی ناخن ارائه شده در فروشگاه استفاده نمایید .

عکس زیر تصویر محصول ارسالی میباشد که شما میتوانید تصاویر سوهان های همراه دستگاه و نوع کاربرد آنها را مشاهده نمایید .

 

 

 

 

دارای 5 سری مختلف شامل انواع سوهان و سری نمدی جهت تراش و پرداخت ناخن

 محصولی بی نظیر برای دختران و خانمهای ایرانی ، برای داشتن جذابیت و زیبایی بیشتر

 

 

 

ویژگی های ست مانیکور ناخن سالن شیپر :

بدون نیاز به برق

( این امکان شما را قادر میسازد در محل های مختلف و بودن نیاز به سیم و برق بتوانید به راحتی اقدام به مانیکور ناخن های خود نمایید و همینطور آزادی عمل بیشتری به شما در زمان استفاده خواهد داد )

دارای موتوری قدرتمند و گردش بالا جهت تراش و سوهان ناخن ها

دارای 5 سری متفاوت با جنس سختی و نرمی متفاوت و اشکال مختلف برای استفاده در سطح رویی ، جلو و کناره های ناخن

دارای سوهان ، و نمد


نیازمند 2 باتری سایز A++ قلمی 

 

 

 

1- سوهان نمدی : صاف کردن و پولیش لبه های ناخن و افزایش رشد ناخن

2- سوهان برطرف کننده پینه ها ی پوست

3- سوهان مخروطی کوچک: برطرف کردن پوست های خشک و پینه ها ی گوشه ناخن

4- سوهان دیسکی: سوهان کاری حرفه ای و نرم ناخن و رسیدگی به ناخن

5- صاف و براق کردن ناخن های ضخیم و سطح ناهموار ناخن

 

 

ست مانیکور سالن شیپر Salon Shaper

 قیمت این محصول 120000 تومان می باشد

 


[ ]
        
قیمت : 120,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا