خرید اینترنتی ، خرید پستی ، پرداخت برای شهرستان ها آنلاین و فقط برای تهران پرداخت درب منزل

۴۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

پنکه شارژی دستی سه زمانه مدل SS-2

پنکه شارژی دستی سه زمانه مدل SS-2
[ ]
        
قیمت : 95,000  تومان
 

 

پنکه شارژی دستی سه زمانه مدل SS-2

 در روزهای آفتابی تابستانی که گرمای طاقت فرسای آن زمانیکه به بیرون می رویم یا حتی زمانیکه برق می رود مارا آزار میدهد و باعث کلافگی می شود . در این حین به وسیله ای احتیاج داریم که علاوه بر جاگیر نبودن ، بتواند مارا خنک کند تا گرمای تابستان لحظات خوش مارا خراب نکند .

 پنکه شارژی دستی  به کمک ما می آید که در تعطیلات تابستانی یا هنگامی که مدت طولانی برق خانه هایمان می رود گرما سراغمان نیاید . این پنکه دارای وزن 123 گرم  و ابعاد  22x10 سانتی متر می باشدباتوجه به سایز کوچک و سبک بودن، باعث میشود حتی با نگه داشتن آن به مدت طولانی در دست ، باعث خستگی نشود . همچنین این کالا دارای یک پایه می باشد که بتوانید آن را روی میز یا زمین قرار دهید تا خنکی آن به افراد بیشتری برسد .

پنکه دستی سه زمانه مدل SS-2 دارای باتری لیتیومی قابل شارژ 3.7 ولتی ،به همراه یک کابل شارژ با پورت میکرو USB می باشد . چهارعدد پره پلاستیکی سبک باعث می شود سرعت چرخش بیشتر باشد و پنکه روان تر باشد. دکمه ای روی دسته پنکه طراحی شده است که میتوانید درجه چرخش پره هارا در سه حالت کم، متوسط و زیاد تنظیم کنید. این کالا در رنگ های مختلفی مانند آبی ، صورتی و سفید تولید شده است .

 این کالا داری قطر 10.5 و ارتفاع 21 سانتی متر می باشد . شما میتوانید با شارژ کردن باتری آن در زمان هایی که برق نباشد و در بیرون از خانه که برق دسترسی نداشته باشید خودتان را خنک کنید .

 قیمت این محصول 95000تومان


[ ]
        
قیمت : 95,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

قالب سمبوسه وپیراشکی طرح قلب

قالب سمبوسه وپیراشکی طرح قلب
[ ]
        
قیمت : 30,000  تومان
 

 

قالب سمبوسه وپیراشکی طرح قلب 

زمانیکه می خواهید غذای ساده و خوشمزه ای مانند پیراشکی درست کنید اما وقتی خمیر میگیرید نمی دانید که به چه صورت مواد غذایی را درون پیراشکی قرار دهید که حین سرخ شدن یا پف کردن خمیر پیراشکی، آن مواد به بیرون نریزد و خمیر پیراشکی از هم باز نشود . در این موقعیت شما به قالبی احتیاج دارید که علاوه بر زیباکردن طرح غذا ، بتواند به گونه ای خمیر پیراشکی را به هم بچسباند که محتویات داخل آن حین سرخ شدن بیرون نریزد و با دردسر مواجه نشوید.

 

 

قالب پیراشکی طرح قلب از جنس پلاستیک مرغوب PVC است و باعث نچسب بودن این کالا شده است . دارای سه سایز بزرگ، متوسط و کوچک می باشد که قطر آنها به ترتیب 9 ، 7 و 6 سانتی متر است . قالب طرح قلبی قابلیت شست وشو در ماشین ظرفشویی دارد .می توانید با این قالب پیراشکی سمبوسه ، پای میوه و شیرینی محلی قطاب را به بهترین شکل درست کنید و سفره ی زیبایی را بچینید .

 

 

استفاده آسان و خوش دست بودن این قالب ، طراحی زیبا وسایز و رنگ های متنوعی که دارد باعث جذب افراد خوش سلیقه می شود .

 

قیمت این محصول 30000 تومان


[ ]
        
قیمت : 30,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

ظرف تنقلات سه طبقه قلبی

ظرف تنقلات سه طبقه قلبی
[ ]
        
قیمت : 20,000  تومان
 

 

ظرف تنقلات سه طبقه قلبی

زمانیکه مهمان دارید اما ظرف مناسبی برای پذیرایی ندارید و نمی دانید که تنقلات را چگونه درظرف های مجزا قراردهید که هم فضای کافی را داشته باشد هم از نظر کیفیت و زیبایی بتواند جلوه ی خوبی را ارائه دهد . سر سفره یا میز های غذاخور زمانیکه جا برای قرار دادن ظروف متعدد کم می آیدنگران این می شوید که به درستی پذیرایی صورت نگیرد .

 

ظرف تنقلات سه طبقه قلبی با طراحی ساده و منحصر به فردی که دارد از سه طبقه مجزا تشکیل شده است که علاوه بر جاپیر نبودن آن، می توانید به صورت سه طبقه ای سرهم یا جدا از هم از آن استفاده کنید . جنس این کالا از اکرولیک شیشه است و دارای ابعاد 10x15 سانتی متر می باشد. ارتفاع جداگانه هرظرف 4سانتی متر و ارتفاع به صورت سرهم 14 سانتی متر می باشد. دارای یک درب مشترک می باشند و در طبقات پایین باقرارگیری طبقات بالایی بر روی آنها به عنوان درب، از ورود گروغبار جلوگیری می شود .

برای اینکه بتوانید به گونه ای متفاوت و باسلیقه انواع و اقسام تنقلات را به صورت مجزا در ظروفی کوچک و درعین حال پرحجم که مقادیر زیادی از تنقلاتی مانند کشمش ، زیتون ، شکلات ، مربا، گردو ، ترشی و ... در آن جای می گیرد، قرارهید این ظرف به شما پیشنهاد می شود . همچنین می توانید به عنوان جایی برای زیورآلات خود از این کالا استفاده کنید.

 قیمت این محصول 20000 تومان


[ ]
        
قیمت : 20,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

پایه وارمر فلزی

پایه وارمر فلزی
[ ]
        
قیمت : 20,000  تومان
 

 

پایه وارمر فلزی

هنگامی که چای را دم میاورید ولی کاری پیش میاید و باید چندساعت مشغول شوید تا به آن کار رسیدگی کنید ؛ در این هنگام چایتان سرد می شود و مجبور می شوید مجدد زمان بگذارید تا به جوش بیاید و شاید آن طعم تازگی را از دست بدهد .همچنین برای زمانیکه غذایی را حاضر کردید اما مهمانتان دیر می رسد برای دوباره گرم کردن غذا باید زمان و همچنین مصرف گاز را هدر دهید .

 

 

پایه وارمر طراحی شده تا زمانیکه نمیخواهید چای یا غذا فوری سرد شود بتوانید آن را مانند زمانیکه تازه درست شده است گرم و دلچسب میل کنید . این کالا از جنس فلزآبکاری شده می باشد . از ویژگی های منحصربه فرد این کالا سبک و مقاوم بودن و همچنین به راحتی می توانید شمع درون محفطه را عوض کنید . پایه وارمر دارای ارتفاع 6سانتی متر و  قطردهانه 13.5 سانتی متر می باشد .

 

 

 

 

 از پایه وارمر می توانید در هتل ها ، تالارها ، رستوران ها و... استفاده کنید و همیشه چای و یا حتی غذا را گرم نگه دارید . همچین با طراحی زیبایی و رنگ های خاصی که دارد نمای زیبایی را برای آشپزخانه و سفره ی شما ایجاد می کند .

 

قیمت این محصول 20000 تومان


[ ]
        
قیمت : 20,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

نگهدارنده رومیزی قابلمه استیل

نگهدارنده رومیزی قابلمه استیل
[ ]
        
قیمت : 50,000  تومان
 

 

نگهدارنده رومیزی قابلمه استیل

http://www.takshop91.biz/admin/backup.php

 

این وسیله ی جالب و چند کاربردی در واقع یک استند نگهدارنده ی ماهیتابه می باشد که در حالت عمودی تا 3 و 4 ماهیتابه را روی طبقات خود جای می دهد.کاربرد دیگر این وسیله در حالت افقی آن است که میتواند هم بعنوان آبچکان ماهیتابه و هم نگهدارنده ی قابلمه مورد استفاده قرار بگیرد.همچنین شما میتوانید انواع پیش دستی و بشقاب خود را بسته به سایز آنها روی طبقات این پایه نگهدارنده گذاشته و در داخل کابینت روی آن قرار دهید.

 

 

این وسیله ساده و کاربردی با طراحی نوین، ساده و زیبای خود به آسانی انواع قابلمه و ماهیتابه را در خود جای می دهند.استند نگهدارنده قابلمه از جنس استیل ضد زنگ با روکش لعابی سفید ساخته شده است.این استند سبک و کم حجم بوده و به راحتی قابل جابجایی و شست و شو است.همچنین برخلاف مدل های رومیزی دیگر قابلیت نگهداری تا 3 قابلمه را دارد.

 

 

یکی از وسایلی که در حین آشپزی محل مشخصی نداشته و موجب شلوغی فضای آشپزخانه می شود، قابلمه، ماهیتابه است.معمولا این وسایل با قرار گرفتن بر روی فضای اپن و یا کابینت ها باعث ایجاد فضای شلوغ و به هم ریخته در آشپزخانه می شوند. استند ماهیتابه و قابلمه با در نظر گرفتن فضایی مشخص برای نگهداری قابلمه، ماهیتابه فضایی مرتب و زیبا به آشپزخانه می دهد.استند نگهدارنده قابلمه را می توان هنگام آشپزی کنار اجاق گاز قرار داده و در زمان پخت و پز ، میتوانید قابلمه را بر روی آن قرار داده و به راحتی مواد مورد نیاز را به غذای خود اضافه کرده و مجدد قابلمه را ببندید.همچنین میتوانید ماهیتابه های خود را پس از شستشو برای آبچکانی روی آن قرار دهید.

 

 

ویژگی های خاص محصول :

قابل استفاده برای انواع قابلمه در هر سایزی

نگهدارنده ماهیتابه

نگهدارنده بشقاب و پیش دستی

وسیله ای زیبا و چند کاربردی

جنس استیل ضد زنگ با پوشش لعابی سفید

جلوگیری از افتادن و شکستن قابلمه

دارای طراحی خاص و منحصر به فرد

دارای کیفیت عالی و بسیار مقاوم

جلوگیری از انتقال چربی ها بر روی سطوح مختلف آشپزخانه

جلوگیری از انتقال آلودگی به داخل قابلمه

هدیه ایی جذاب برای کسانیکه دوستشان دارید

 

قیمت این محصول 50000 تومان

[ ]
        
قیمت : 50,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

چاقو تیزکن آشپزخانه

چاقو تیزکن آشپزخانه
[ ]
        
قیمت : 50,000  تومان
 

 

چاقو تیزکن اعلا

http://www.takshop91.biz/uploads/193_1411565423.jpg

 

وسیله ای که نه تنها چاقو بلکه قیچی . انبر و هر سطحی که قابلیت تیز شدن را

داشته باشد برای شما تیز کرده تا از برش و بریدن لذت ببرید

http://www.takshop91.biz/uploads/193_1411559526.jpg

 

 

چاقو تیزکن حرفه ای



شما با استفاده از این محصول دیگر نگران کندی چاقو نباشید

http://www.takshop91.biz/uploads/193_1411559801.jpg

 

برای شما بانوان هنرمند و زیبا پسند ایرانی


برای شما که قدر خودتان را می دانید

http://www.takshop91.biz/uploads/193_1411565169.jpg

 

با قابلیت فیکس و ثابت شدن بر روی هر سطح صاف بدون نیاز به نگهداشتن آن

 

برای راه اندازی هر وسیله ای فراهم نمودن شرایط اولیه لازم است بدین سبب

برای چاقوتیز کن فرایند زیر بایستی رعایت شود :


- سطح جامدی که می خواهید تیز کنید ابتدا باید کاملا تمیز نمایید

- دسته گیره چاقوتیزکن روی سطح صاف ترجیحا شیشه ویاکابینت آشپزخانه باشد

- با فشاردادن برروی چاقوتیزکن اجازه دهید تا کاملا روی سطح صاف ثابت شود

- چاقو را جهت صیقل داخل تیغه ها گذاشته وبطرف خود می کشیم


توجه : از کشیدن چاقو در جهت مخالف پرهیز شود

- این عمل را سه ویا چها بار تکرارکنید

پس از اتمام کار گیره را رها وتیز کن را در جای مطمئن نگهداری کنید

http://www.takshop91.biz/uploads/193_1411560802.jpg

قیمت این محصول 40000 تومان می باشد

 


[ ]
        
قیمت : 50,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

نظم دهنده کابینت

نظم دهنده کابینت
[ ]
        
قیمت : 95,000  تومان
 

 

نظم دهنده کابینت

برای چیدن وسایل در کابینت همیشه با مشکل فضای کم و به هم ریختگی وسایل روبه رو شده ایم . هنگامی که بطری ها و شیشه هارا می چینید اما هنگامی که به آنها نیاز دارید ، دسترسی سختی به آنها خواهید داشت و برای برداشتن یک وسیله مجبور می شوید وسایل دیگری را کنار بزنید یا به بیرون از کابینت منتقل کنید تا بتوانید به آن دسترسی پیداکنید.

نظم دهنده کابینت با ابعاد 40x27x10 سانتی متر و وزن 750 گرم و باطراحی کاربردی ای که دارد باعث حداکثر استفاده از فضای کابینت می شود و وسایل بیشتری را با نظم خاصی می توانید بچینید . جنس این کالا از پلاستیک مقاوم است . همچنین طبق اندازه کابینت و تعداد وسایلتان میتوانید این نظم دهنده را در دوحالت ماکسیمم و مینیمم قرار دهید .

در حالت ماکسیمم با عرض 62 سانتی متر و درحالت مینیمم با عرض 42 سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرد.

با قراردادن نظم دهنده در کابینت ، می توانید انواع بطری ، ظروف دمنوش و چای ، انواع شیشه و ادویه را با نظم مناسب به گونه ای آسان ترین دید و دسترسی را به آنها داشته باشید ، بچینید .

قیمت این محصول 95000 تومان


[ ]
        
قیمت : 95,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

استند دیاموند

استند دیاموند
[ ]
        
قیمت : 280,000  تومان
 

 

استند دیاموند

 

برای اینکه بتوانید خوراکی های خوشمزه ای مانند انواع شیرینی و فینگرفود را به گونه ای خاص و کاربردی درجشن یا مهمانی بچینید که علاوه بر چینش با سلیقه ، ظاهر متفاوت و زیبایی به سفره و دکوراسیون شما بدهد، استند دیاموند بهترین گزینه می باشد که علاوه بر داشتن طراحی شیک ، باعث جلوه ای زیبا از خوراکی های می شود .

استند دیاموند از برند لوکسینه ویژگی های منحصربه فردی از قبیل ضدخش و ضدرنگ بودن ، کف چوبی قابل شست و شو ، دستگیره شیک الماسی و نظم دهندگی قابل توجه را دارا می باشد . این کالا در رنگ های متنوعی شامل مشکی ،طلایی و نقره ای تولید شده است .

 

استند دیاموند دارای ارتفاع 40 و عرض پایینی 27.5 سانتی متر می باشد. همچنین می توانید علاوه بر خوراکی ، وسایلی مانند اکسسوری و عطر را در این استند بچینید و حداکثر استفاده را ازفضا داشته باشید .

قیمت این محصول 280000 تومان 


[ ]
        
قیمت : 280,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

مینی قابلمه 3 سایز

مینی قابلمه 3سایز
[ ]
        
قیمت : 65,000  تومان
 

 

مینی قابلمه 3سایز

حتما برای شماهم پیش آمده است که وعده های غذایی را از قبل تهیه کرده باشید و در یخچال آن را نگه داری کنید تا در زمان مشخصی غذارا میل کنید اما با قراردادن در ظرف نامناسب یا بدون درپوش علاوه بر عوض شدن طعم غذا ، ماندگاری آن کمتر می شود و لذت چشیدن طعم اولیه غذا از شما گرفته می شود .

برای اینکه بتاونید علاوه بر نگهداری استاندارد انواع غذا،سبزیجات و سالاد ، دسته بندی مناسبی را برای آنها داشته باشید ؛ مینی قابلمه برند مرسه بهترین گزینه برای نگهداری موادغذایی شما می باشد . این مینی قابلمه از جنس پلاستیک و در سه سایز بزرگ ،متوسط و کوچک به ترتیب با حجم های  550 ، 310 و 150 میلی لیترتولید شده است . 

همچنین این قابلمه در سه رنگ آبی ، کرم و طوسی و با قطرهای 8 ، 10 و 12 سانتی متر طراحی شده است. طرح شیک و دایره ای با دودسته در طرفین باعث متمایز شدن این کالا شده است .

زمانیکه سبزی شسته شده را می خواهید در ظرف نامناسب در یخچال نگهداری کنید ممکن است سبزی پلاسیده شود و طراوت و تازگی اش ازبین برود ؛ این مینی قابلمه درپوش استانداردی که دارد باعث حفظ تازگی سبزیجات می شود .

 

قیمت 3 سایز این محصول 65000 تومان


[ ]
        
قیمت : 65,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

فایل مینی رنگی

فایل مینی رنگی
[ ]
        
قیمت : 40,000  تومان
 

 

فایل مینی رنگی

اغلب افراد همیشه دنبال این هستند که بتوانند به گونه ای شیک و بانظم وسایل خودرا طبقه بندی و مرتب کنند به ویژه در زمان حال با کوچک تر شدن خانه ها و آپارتمان نشینی بهترین روش برای استفاده از حداکثرفضا به کارگرفتن نظم دهنده هایی مانند فایل های کشویی می باشد . برای اینکار بهتر است از وسیله ای استفاده بشود که علاوه بر اینکه فضای زیادی را اشغال نکند ، اندازه مناسبی برای قرار دادن لوازم شما باشد . 

 فایل مینی رنگی از جنس پلاستیک PVC دارای یکی از ابعاد 15x11x16 سانتی متر ، 205 گرم وزن و ابعاد کشو 13x11x14 می باشد . همچنین در نوع سه طبقه  ، ودر انواع رنگ ها تولید شده است . کشوهای نرم و روان این فایل باعث می شود در دسترسی به لوازمتان دچار مشکل نشوید.

شما میتوانید با انتخاب این فایل مینی رنگی علاوه بر زیباتر کردن دکوراسیون ؛وسایلی مانند لوازم التحریر، گیره و کش مو ، زیورآلات ، انواع نخ و سوزن خیاطی و ... را درآن نگهداری کنید و در مواقعی که به آن ها نیازدارید به سادگی به وسایل دسترسی پیداکنید .

قیمت این محصول 40000 تومان


[ ]
        
قیمت : 40,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا