خرید اینترنتی ، خرید پستی ، پرداخت برای شهرستان ها آنلاین و فقط برای تهران پرداخت درب منزل

۱۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

نگهدارنده ی دستمال سفره طرح گل رز

نگهدارنده ی دستمال سفره طرح گل رز

 ]
         

قیمت : 30,000  تومان

 

 

بسته شامل 6 عدد شاخه گل می باشد

نگهدارنده ی دستمال سفره طرح گل رز

 

یکی از لوازم چیدمان میز برای غذاخوری، استفاده از دستمال سفره میباشد که برای پاک کردن دور دهان و دست ها در حین و اتمام غذاست. برای تزیین و طراحی بیشتر میز غذاخوری و سفره، استفاده از نگهدارنده های متنوع نپکین یا دستمال سفره، بسیار مناسب میباشد.این نگهدارنده ها به شکل ساقه ی گل بوده و به راحتی با یک پیچش ساده دستمال شما را به شکل گل رز یا لاله درون خود نگه میدارد.هر پکیج شامل 6 عدد نگهدارنده ی طرح ساقه ی گل بوده و مناسب دستمال های کاغذی مخصوص سفره است.

 

 

یکی از اصول چیدمان میز ناهار و شام، استفاده از نگهدارنده دستمال میباشد که علاوه بر زیبایی و زینت بخشیدن به میز غذاخوری، اثرات فراوانی بر میل و اشتها به غذا دارد و مانع از کثیف شدن و لکه دار شدن میز ناهارخوری میشود.هنگامی که میزبان مهمانی شام باشید، مهمانان خواه خانواده باشند یا دوستان و یا چندتن از همکاران،  مطمئنا دوست دارید همه چیز بی نقص و زیبا  باشد.اگرچه غذا از همه مهم تر است ولی دکور میز و یا سفره و چگونگی چینش آن یکی دیگر  از گزینه هایی است که می تواند پذیرایی را کامل کند.

 

 

نگهدارنده ی دستمال سفره bloom از جنس پلاستیک با کیفیت ABS به رنگ سبز همانند ساقه ی گل و با استقامت بالا ساخته شده است و جایگزین نو آورانه و تازه ای برای حلقه های معمولی دستبندی دستمال سفره می باشد.توسط این نگهدارنده ی دستمال میتوانید با استفاده از رنگ های مختلف دستمال کاغذی سفره گلهای رنگارنگی درست کرده و داخل یک گلدان با لیوان سر میز گذاشته و توجه میهمانان خود را جلب کنید.هر بسته شامل 4عدد دستمال سفید همراه نیز میباشد.

 

 

همچنین میتوانید هر یک از گلها را داخل یک بشقاب و یا لیوان جداگانه قرار دهید.و همینطور رنگ دستمال را با توجه به رنگ بشقابهایتان ست میز کنید.مزیت این نگهدارنده ی طرح ساقه ی گل در این است که با توجه به انتخاب رنگ دستمال کاغذی توسط شما با هرگونه میز و بشقابی ست می شود.فقط کافیست دستمال را مطابق راهنمای داخل جعبه تا کرده و در شکاف وسط ساقه قرار دهید و ساقه ی گل را در دستتان بپیچانید تا یک گل به شکل غنچه ی رز یا لاله بسازید.

 

بسته شامل 6 عدد شاخه گل می باشد

قیمت این محصول 30000 تومان


 ]
        

قیمت : 30,000  تومان

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

قالب وافل ساز رو گازی طرح قلب

قالب وافل ساز رو گازی طرح قلب

 ]
         
قیمت : 250,000  تومان
 

 

قالب وافل ساز رو گازی طرح قلب

 

وافل یک نوع شیرینی پر طرفدار و خوشمزه است که معمولا آن را به همراه شکلات و میوه به عنوان صبحانه یا عصرانه میل می‌کنند.این شیرینی یک گزینه مناسب برای کودکانی است که علاقه‌ای به صبحانه خوردن ندارند.طرز تهیه آن بسیار ساده است و آماده شدن آن زمان زیادی نمی‌برد و به راحتی می‌توانید آن را برای فرزند دلبندتان آماده کنید.قبل از هر چیز لازم است بدانید برای تهیه این شیرینی به دستگاه وافل ساز نیاز دارید.قالب آلومینیومی وافل ساز قلبی به کمک علاقه مندان به وافل آمده تا هر چه ساده تر وافلهای خوشمزه و خوش طعمی را برای پذیرایی در مهمانی های خود آماده کنند.

 

 

نحوه استفاده از قالب آلومینیومی وافل ساز قلبی :

مواد اولیه لازم برای تهیه وافل را آماده کنید.سپس طبق دستور تهیه وافل مایه آن را با توجه به مقدار لازم براساس ظرفیت قالب تهیه کنید .مایه را در قالب ریخته و روی شعله ملایم قرار دهید تا وافل آماده شود. حالا وافل خوشمزه را میل کنید.

 

 

 مشخصات قالب آلومینیومی وافل ساز:

برند : چینی مدل : ۸ - KP

جنس : آلیاژ آلومینیوم

پوشش : ایلافون ( ilafon ) نچسب

وزن : ۵۱۵ گرم

طول و عرض وافل 4 تایی: 13.5* 12 سانتی متر

ارتفاع دسته: 18 سانتی متر

دارای پوشش نچسب ایلافون که تضمین آسان شدن تمیزکاری و بهداشتی بودن محصول می شود

دارای دسته پلاستیکی برای سهولت کار هنگام پخت وافل

دارای آلیاژ بسیار با کیفیت آلومینیوم

دارای رینگ فولادی

 

قیمت این محصول 250000 تومان

 ]
        
قیمت : 250,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

جا ادویه 3تایی استند دار

جا ادویه 3تایی استند دار
 ]
         
قیمت : 130,000  تومان
 

 

جا ادویه 3تایی استند دار

یکی از سرویس های مهم در آشپزخانه ست جا ادویه ای است که کار خانم ها را راحت تر کرده است که تا بتوانند به راحتی از ادویه ها در دم دست خود برای طعم دار کردن غذا ها استفاده کنند. این ست جا ادویه نه تنها بهداشت و در دسترس بودن را راحت می‌کند بلکه نقش بی نظیری در نظم دهی و زیباسازی محیط آشپزخانه و دکور شما می دهد، پس نباید خرید جا ادویه دست کم بگیریم.

جا ادویه هایی 3تایی برند رایکا علاوه بر جنس پلاستیک مرغوب ، محکم و با کیفیت بدنه ، دارای حجم بسیار مناسبی برای مقدار زیادی ادویه می باشد. شما می توانید ادویه های لازم را در این ست بریزید و در آشپزی به راحتی از آنها استفاده کنید. این محصول با درب چوبی و استند چوبی زیبایی که دارد ؛ نمای زیبایی را به دکور خانه و آشپزخانه شما می دهد. اگر می خواهید ادوبه جاتی مانند زرد چوبه ، نمک ، فلفل ، آویشن و... را در محل مناسبی ذخیره کنید تا در غذاها بتوانید به راحتی استفاده کنید این محصول مناسب ترین انتخاب است.

این محصول باعث نگهداری مناسب و ماندگاری خوب ادویه جات می باشد. ادویه هارا خشک و به دور از رطوبت نگه می دارد. همچنین در صورتی که بخواهید ادویه ها را به شکل اصلی خود نگهداری کنید و زمانی که میخواهید  از  آنها استفاده کنید به راحتی آنهارا آسیاب و مصرف کنید؛ بهترین گزینه جا ادویه رایکا است زیرا با حجم مناسبی که دارد ادویه هایی که آسیاب نشده باشند نیز به راحتی در آن جای میگیرد و می توانید با استفاده از قاشق آنهارا از جا ادویه خارج کنید. قطر دهانه این محصول بسیار جا دار است و برداشت ادویه از آنها به راحتی صورت می گیرد و همچنین باعث تسهیل در شستشو نیز می شود. بسیاری از جا ادویه ها دارای قطر بسیار کمی هستند به گونه ای که شست و شوی درون آن ظروف بسیار دشوار است اما با جا ادویه رایکا این مشکل برطرف شده است.

این محصول به راحتی تمام لزومات گفته شده را رعایت کرده و یک جاادویه ای استاندارد،بسیارزیبا و مناسب برای خانم های خوش سلیقه و ریزبین می باشد. جنس درب و سینی این محصول از چوب ضدآب است و در صورت شستشو هیچ تغییر ظاهری اتفاق نخواهد افتاد. درب این جا ادویه ها  به صورت چفتی است و بنابراین در صورت بسته بودن مانع رسیدن هر گونه نور و رطوبت و آلودگی به ادویه جات می شود.

 •• عرض سینی: 10.5 سانتی متر

 •• طول سینی: 28.5 سانتی متر

 •• ارتفاع سینی: 1.5 سانتی متر

 •• عرض جا ادویه: 9.5 سانتی متر

 •• ارتفاع جا ادویه: 10 سانتی متر

••ابعاد: 28x10.5x11.5

 •• وزن: 682 گرم

 

قیمت این محصول130000تومان


 ]
        
قیمت : 130,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

پاور بانک 10000 شیائومی طرح مدل Mi

پاور بانک 10000 شیائومی طرح مدل Mi
 ]
         
قیمت : 200,000  تومان
 

 
 
معرفی اجمالی محصول
شارژر همراه 10000 میلی‌آمپرساعتی شیائومی را می‌توان یکی از بهترین‌های بازار در میان سایر محصولات هم‌رده‌ از سایر برندها دانست. باتری‌های درجه‌یک سامسونگ و ال‌جی، بدنه‌ی آلومینیومی مقاوم، ایمنی فوق‌العاده بالا و طراحی سبک و باریک، همه و همه از ویژگی‌هایی است که آن را جز ده شارژر همراه (پاوربانک) برتر جهان قرار داده است. در دنیای دیجیتال امروز که وابستگی افراد به گجت‌های الکترونیکی قابل‌شارژ، مثل گوشی و تبلت بسیار زیاد شده است، این باتری‌های یدک نقش پررنگی پیداکرده‌اند. باتری‌ها را قلب پاوربانک می‌دانند. درون پاوربانک‌ها چیزی جز باتری و مدارات الکتریکی وجود ندارد. البته بیشترین سهم از وزن پاوربانک‌ها هم به باتری آن‌ها مربوط می‌شود. وزن این پاوربانک 205 گرم است. هرچقدر که این باتری‌ها کیفیت و کارایی بالاتری داشته باشند، پاوربانک مرغوب‌تر و کارآمدتر است. شیائومی در تولید پاوربانک‌هایش از باتری‌های درجه‌یک دو شرکت بزرگ سامسونگ و ال‌جی استفاده می‌کند. چهار باتری لیتیوم یونی در این محصول، می‌تواند 10000 میلی‌آمپرساعت انرژی الکتریکی را ذخیره کند. این مقدار انرژی برای 3.5 بار شارژ کامل آیفون 6 یا یک‌بار شارژ آی پد مینی کافی است. برای آگاهی از میزان شارژ، چهار نشانگر LED بر روی قسمت پلاستیکی بدنه وجود دارند. روشن بودن هرکدام از آن‌ها، بیانگر 25% از کل شارژ است. شدت‌جریان ورودی 2 آمپر است. به کمک یک آداپتور 2 آمپری می‌توان باتری‌های پاو بانک را در مدتی حدود 5 تا 6 ساعت شارژ کرد. خروجی پاوربانک درگاه USB است. شدت‌جریان خروجی هم 2.1 آمپر است. به کمک این جریان می‌توان گوشی‌ها و تبلت‌ها را با سرعت بالا شارژ کرد. درون بسته‌بندی، یک کابل microUSB فلت وجود دارد؛ اما می‌توان از کابل‌های USB دیگر هم استفاده کرد. به کمک مدارهای ایمنی که درون بدنه تعبیه‌شده‌اند، پاوربانک کاملا در برابر نوسانات جریان، ولتاژ، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت می‌شود. NDY-02-AN به‌طور خودکار شدت‌جریان موردنیاز را برای دستگاهی که به آن متصل می‌شود، تشخیص می‌دهد و در صورت افزایش جریان بیش از مقدار مجاز، اقدام به قطع جریان می‌کند. بدنه‌ی پاوربانک با فلز آلومینیوم باکیفیتی پوشیده شده است که در برابر خوردگی و سایش مقاوم است. دو سر بدنه که محل قرارگیری دکمه‌ی پاور و درگاه‌های USB و نشانگرهای شارژ است، جنسی پلاستیکی دارد. این پاوربانک با امکانات و قابلیت‌های فنی و البته وزن و ابعاد کوچکش، جزو محبوب‌ترین پاور بانک‌ها در سطح جهان است.
 
  •  
 

مشخصات فنی

مشخصات

  • ابعاد22 × 60 × 90 میلی‌متر
  • وزن205 گرم
  • مشخصات فنی- باتری: Li-Ion- ولتاژ ورودی: 5 ولت- ولتاژ خروجی: 5 ولت- شدت جریان ورودی: 2 آمپر- شدت جریان خروجی: 2.1 آمپر
  • سازگار بااکثر گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر و دوربین های دیجیتال
  • ظرفیت10000 میلی‌آمپر ساعت
  • سایر امکانات و قابلیت‌ها- دارای کابل فلت microUSB- دارای نشانگر LED میزان شارژ- مدت زمان شارژ شدن: 5.5 ساعت- باتری های باکیفیت سامسونگ و ال‌جی- دارای بدنه آلومینیمی مقاوم در برابر خوردگی- قابلیت شارژ آیفون 6  محافظت شده در برابر اتصال کوتاه، افزایش جریان، ولتاژ، حرارت، تخلیه بار و اتصال نادرست کانکتور کابل ها

 

 







 
  • شارژر همراه شیاومی مدل NDY-02-AN با ظرفیت 10000میلی آمپر ساعت
 
 
 
 
قیمت این محصول 200000 تومان
 
 ]
        
قیمت : 200,000  تومان
 
 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

ماگ رجینال بزرگ سرامیکی

ماگ رجینال بزرگ سرامیکی
 ]
         
قیمت : 75,000  تومان
 

 

ماگ رجینال بزرگ سرامیکی

 

ماگ ها در واقع لیوان هایی هستند که در جنس های متفاوت سرامیکی ، سفالی ، چوبی و … ساخته می شوند اما عمدتا بیشتر آن ها از جنس سرامیک هستند ، ماگ ها نسبت به لیوان های معمولی در اندازه و حجم بزرگ تری تولید می شوند و در طرح بندی ها و مدل های متفاوتی به فروش می رسند. در حقیقت اندازه لیوان ماگ ها دو برابر یا شاید سه برابر فنجان های چایی خوری می باشد . جنس سرامیکی ماگ ها باعث می شود که نوشیدن نوشیدنی های گرم و سرد در آن ها راحت باشد. با این همه ویژگی هر روز بر فراگیری این جنس بین مردم افزوده شده و تا به امروز که ده ها جنس چینی در هر خانه ای وجود دارد. ماگ های سرامیکی نیز به دلیل طرح های زیبایی که روی آنها استفاده میشد ، کم کم جای بسیاری از ظروف را برای نوشیدن نوشیدنی گرفته اند.

 

ماگ رجینال با اندازه مناسب و جنس سرامیکی مرغوب خود مناسب ترین انتخاب برای نوشیدنی های شما می باشد. این نوع ماگ در رنگ ها و شکلک های متفاوت تولید شده است که می تواند طیف وسیعی از سلایق را جلب کند. رنگ های متنوع اعم از رنگ های شاد و روشن از قبیل صورتی ، آّبی ، زرد ، نارنجی و... تا رنگ های تیره ، زیبایی های منحصر به فردی را برای این ماگ ها ایجاد کرده است. وزن ماگ سایز بزرگ رجینال حدود 340 گرم و گنجایش آن 350 میلی لیتر می باشد و دارای ابعاد 14x9x8.5می باشد(با ارتفاع 8 سانتی متر و قطر 9سانتی متر ). این ماگ ها مناسب برای انواع نوشیدنی های گرم مثل نسکافه، قهوه ، چای و نوشیدنی های سرد می باشد.

ماگ های زیبای رجینال در مدل های مختلف که بر روی هر کدام نوشته های بامزه ای حک شده است و با رنگ های جذابی که دارد باعث افزایش لذت در نوشیدن می شود. با این ماگ ها انگیزه و انرژی را در نوشیدن حین اوقات فراغت و کار به خودتان هدیه کنید. این ماگ های جذاب به علت وزن کم و در عین حال حجم مناسب خود، قابلیت حمل بسیار راحتی دارند و می توانید در هر کجا از قبیل سرکار ، مدرسه ، ذانشگاه ؛ مسافرت و.. آن را ببرید و از نوشیدن در آن لذت ببرید. همچنین با بسته بندی و طرح های زیبایی که دارند بهترین انتخاب برای هدیه به ماگ دوستان می باشد.

قیمت این محصول75000تومان


 ]
        
قیمت : 75,000  تومان
 
 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

پایه نگهدارنده کتاب و تبلت

پایه نگهدارنده کتاب و تبلت
 ]
         
قیمت : 25,000  تومان
 

 

پایه نگهدارنده کتاب و تبلت

 

شاید بارها هنگام مطالعه از خم کردن سر و گردن خود و پایین نگاه داشتن چشم هایتان خسته شده باشید. برای رفع این مشکل کافیست با دستانتان کتاب را به طور عمودی روبروی خود نگهدارید. اما با انجام این عمل متوجه می شوید که دستان شما هم بسیار زودتر از آنچه فکر میکردید خسته می شوند. بسیاری از مواقع که می خواهید با چند کتاب کار کنید یا بخواهید با تبلت فیلم نگاه کنید و نت برداری کنید ؛ بدون داشتن یک استند یا همان پایه نگهدارنده مناسب ، برای این کار بسیار زود خسته می شوید و باعث کلافگی و در نهایت پایین آمدن کیفیت کارتان می شود. علاوه بر این ها مجبور می شوید تایم بیشتری را برای آن کار صرف کنید. برای حل این مشکل کافیست از نگهدارنده کتاب استفاده کنیدتا نیازی به فشار آوردن به سر و گردن و چشم ها و حتی ستون فقرات خود نداشته باشید همچنین از ورق خوردن صفحات هم جلوگیری می کنید و می توانید با دست دیگرتان حین کار قهوه یا نوشیدنی بنوشید و کارتان را با لذت هرچه تمام تر انجام دهید.

این محصول طراحی منحصر به فردی برای نگهداری کتاب های اشپزی با اندازه معمولی و آیپد ،تبلت ، کتاب های درسی، مجله ،کتاب های موسیقی و... دارد. استند کتاب معرفی شده هنگام اشپزی از روی کتاب کمک بسیاری به شما کرده و تمرکز را اسان تر میکند همچنین هنگام مطالعه باعث قرار گیری سر در موقعیت مناسبی ،نسبت به بدن میشود و از ضعیف شدن چشم و آسیب رسیدن به ستون فقرات جلوگیری میکند.همچنین باعث می شود کتاب آشپزیتان در معرض مواد غذایی قرار نگیرد و زود کثیف و خراب نشود.

 افزون بر اینها این محصول مژده ای برای کاربران فضای مجازی یا بیزینس الکترونیک می باشد چراکه قرارگیری تلبت ،ایپد و گوشی انها در این استند،پایانی برای کمر درد و گردن درد های طاقت فرسای آنها خواهد بود. ویژگی ها: ••جمع شدنی:این محصول هنگام عدم اسفاده به راحتی تا شده و درون کشو ها جای میگیرد و همیچنین میتوانید به راحتی ان را در یک کیف دستی یا کوله پشتی کوچک و متوسط قرار دهید. ••کیفیت بالا:این استند نگهدارنده کتاب از فلز با دوام و کلاس بالا با سطح رنگ شده می باشد.همچنین دارای عمر طولانی میباشد و بسیار سبک و محکم میباشد. ••کاربرد های گسترده:این نوع استند های کتاب میتوانند به صورت هدفمند به اشپزخانه،اتاق های کار و مطالعه،دفتر و نمایشگاه ها ظرافت می بخشند.چراکه با طراحی مدرن خود صاف و براق میباشند. و میتوانند هدیه ای فوق العاده برای استادان،اشپزها ،محصل ها ، کارمندان و... میباشد. طراحی بسیار ویژه و کاربردی دارد و در رنگ های پر طرفدار سفید و مشکی تولید و عرضه شده است.

 

••استفاده اسان:این استند ها فضای زیادی را اشغال نکرده و به راحتی جابه جا میشوند و هنگام استفاده کافی است کتاب و تبلت و گوشی و... خود را برروی ان قرار دهید و این استند از هرگونه لغزش و تاشدگی و ورق خوردن کتاب جلوگیری می کند و با خیال راحت از ایمن بودن وسایل خود در نقطه کانونی استند اطمینان حاصل کنید. *مشخصات کلی:* رنگ: سفید و مشکی سبک، جنس این استند از آهن و روکش ضد زنگ است بسیار مقاوم و محکم می باشد. وزن آن 368گرم و اندازه محصول 20x19x17 سانتی متر می باشد. وسیله ای ایده آل برای استفاده شخصی یا هدیه به دوستان و خانواده.

 قیمت این محصول25000 تومان


 ]
        
قیمت : 25,000  تومان
 
 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

ست جا ادویه چهار فصل

ست جا ادویه چهار فصل

 ]
         
قیمت : 135,000  تومان
 

 
ست جا ادویه چهار فصل

نمک، فلفل، پاپریکاو گیاهان خشک شده، یک مکان  تزئینی زیبایی در منوی ادویه چهار فصل توسط تولید کننده Qualy پیدا کرده است. تمام چهار فصل در اتاق غذاخوری خوب نمایش داده می شود. تابستان (کاکتوس) را پاپریکا ، زمستان (صنوبر) با نمک، پاییز (درخت) با فلفل پر کنید ... و چهار ادویه خوشمزه را در کنار غذا بگذارید، بلکه همچنین بر روی خود میز به عنوان تزئین قرار دهید . این نمکدان ها  سوراخ هایی با اندازه های مختلف دارند: برای ادویه هایی مانند پونه ها، سوراخ های بزرگتر و سوراخ های کوچکتر برای نمک یا فلفل.

   

تعداد 1 مجموعه از 4 ظروف ادویه و 1 قفسه

مواد: اکریلیک، ABS

ابعاد: 7.5 x 24.5 x 7.5 سانتی متر (کروز)؛ dm 5 x H 7 سانتیمتر

پکیج : 1 مجموعه (4 عدد پخش کننده)

نام تجاری Qualy
ساخت تایلند
رنگ قهوه ای، روشن، سبز، سفید
جنس پلاستیک

جزئیات جنس :  مواد اکریلیک و اکریلنیتریل بوتادین استایرن (ABS) 

ایده هدیه Ideas for gifting عاشقان، ایده هدیه ای جدید، Gift Idea Gift Idea برای دوستداران ادویه ها
ابعاد بسته بندی 25 x 8.2 x 8.5 سانتی متر (9 3/4 "x 3 1/4" x 3 1/4 ")
ابعاد بدون بسته بندی

 x 7.5 x 7.2 24.3سانتی متر 
 

. محصولات طراحی شده توسط Qualy در اروپا، ایالات متحده آمریکا، ژاپن، استرالیا، نیوزیلند و سایر کشورهای جهان شناخته شده است.

حفاظت از محیط زیست در بالای اولویت های نام تجاری Qualy قرار دارد. تمام محصولات طراحی شده و تولید شده توسط Qualy سازگار با محیط زیست هستند. طراحی لوازم جانبی Qualy اغلب از تم وحدت با ماهیت استفاده می کند.

فقط مواد قابل بازیافت که برای بسته بندی محصولات استفاده می شود.

آشپزخانه طراح و آشپزخانه یا لوازم آشپزخانه

حفظ ادویه جات ترشی جات طولانی، جلوگیری از طعم و مزه از گرفتن مرطوب

ساخته شده از پلاستیک با کیفیت بالا مواد غذایی

هدیه منحصر به فرد برای دوستداران پخت و پز، هدیه غیر معمول هدیه سال نو، مجموعه هدیه ادویه عالی

بسته بندی هدیه از کاغذ بازیافتی سازگار با محیط زیست

 

قیمت این محصول 135000 تومان
 
 ]
        
قیمت : 135,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

فلفل ساب برقی

فلفل ساب برقی

 ]
         
قیمت : 180,000  تومان
 

 

فلفل ساب برقی





- ابعاد: 5.4 × 5.4 × 22.5 سانتی‌متر - وزن: 305 گرم - جنس: استیل - سایر توضیحات: - دارای چراغ - منبع تغذیه: باتری قلمی - مناسب برای آسیاب فلفل و نمک - دارای 4 عدد باتری قلمی داخل بسته بندی - کارکرد بسیار ساده تنها با فشار دادن دکمه‌ 

قیمت این محصول 180000 تومان



 

 ]
        
قیمت : 180,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

چرخ مخفی زیر میز و کمد

چرخ مخفی زیر میز و کمد

 ]
         
قیمت : 75,000  تومان
 

 

چرخ مخفی زیر میز و کمد

برای همه ما پیش آمده است زمانی که بخواهیم وسیله ای سنگین را حرکت بدهیم اما به دلیل وزن و ابعاد زیادی که دارند حمل و نقل آن به تنهایی بسیار سخت یا حتی غیر ممکن باشد. در بسیاری از مواقع نیز باعث آسیب رسیدن به کمر و ستون فقرات نیز می شود. امروز با محصولی آشنا می شویم که علاوه بر ابعاد کوچک و قابلیت نصب آسان ، تاثیر بسیار مناسب و کارامدی را در حمل و نقل آسان وسایل میگذارد. این چرخ ها تحمل وزنی تا 8 کیلوگرم را دارند بنابراین حتی سنگین ترین وسایل را می توانید با کمک این چرخ های مخفی جابجا کنید. مراحل آسان نصب این چرخ را در تصویر مشاهده کنید.

این چرخ دایره ای به شما امکان چرخش 360 درجه ای وسیله را می دهد. کافیست جلد چسب تعبیه شده در زیر این چرخ را بردارید و سپس آن را زیر وسیله مورد نظرتان متصل کنید. با این کار به راحتی می توانید در تغییر دکوراسیون منزل ، جابجایی ها و مرتب کردن وسایل سنگین آنهارا به راحتی حمل کنید و با کمی هل دادن وسیله ، به محل مورد نظر خود انتقال دهید. جنس این چرخ مخفی از فلز بسیار محکم و جنس اطراف این چرخ از پلاستیک مرغوب و مقاوم است. در یک بسته بندی از این محصول 4 عدد چرخ قراردارد که با کمک این 4 چرخ مخفی می توانید هر وسیله ای اعم از میز ، کمد ، صندلی ، کتابخانه ، مبل و ... را به راحتی جابجا کنید. همچنین این چرخ دارای دو سوراخ در طرفین خود می باشد و شما می توانید با پیچ نیز آن را در وسایل فیکس کنید. لازم به ذکر است که چسب این چرخ بسیار قوی است و به هیچ وجه نگران جدا شدن آن از زیر وسیله نباشید.

ابعاد این چرخ 4.5X2.8X1.4 سانتی متر می باشد. قابلیت چرخش بسیار بالا و روان این چرخ های دایره ای مخفی باعث می شود با کمترین مصرف انرژی وسایل با وزن بالایی را حمل کنید و هیچ آسیبی در اثر بلند کردن وسایل سنگین به خودتان وارد نکنید و همچنین از خسارت ها و آسیب هایی که ممکن است حین جابجایی به وسایل وارد شود ؛ جلوگیری کنید . به عبارتی این چرخ ها باعث صرفه جویی در زمان ، انرژی و هزینه های شما می شوند. اگر نگران ماندن رد میز و کمد روی پارکت و سرامیک هستید با نصب این وسیله دیگر رد ناشی از فشار میز و کمد به جا نمی ماند.

قیمت این محصول75000تومان


 ]
        
قیمت : 75,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

دزدگیر آژیردار بی سیم

دزدگیر آژیردار بی سیم

 ]
         
قیمت : 320,000  تومان
 

 

دزدگیر آژیردار بی سیم 

با افزایش دزد و دزدی از خانه ها و حیاط و محل های مختلف ، نیاز ما به وسایل محافظی که ما را از وجود فردی غریبه در حریم شخصی باخبر سازد از واجبات است. اینکار علاوه بر کمک به ما در آگاهی از ورود دزد، به ما آرامش خاطری از حفظ امنیت خواهد داد. این دزدگیر آژیردار با دوربین و سنسور قوی که دارد به سرعت وجود فردی غریبه را تشخیص خواهد داد و باعث افزایش امنیت می شود تا با پس از خبردار شدن از حضور دزد سریعا با پلیس تماس بگیریم و مانع بروز ضرر و خطر شویم.

سیستم دزدگیر بی سیم با قابلیت نصب بسیار ساده و ریموت کنترل قابل حمل بدون نیاز به سیم ،کابل، نصب های وقت گیر و نصاب ؛ امکان استفاده در مسافرت ،داخل انباری، داخل گاو صندوق ، چادر مسافرتی و  اتاق ها یا منزل و هر مکان دیگری را دارد .دارای یک چشمی حرکتی بی سیم با زاویه دید 110 درجه به طول 8 متر  با آژیر داخلی 105 دسی بل و دو عدد ریموت کنترل و یک پایه جهت نصب چشمی بر روی دیوار با فشردن دکمه ریموت کنترل دزدگیر پس از 10 ثانیه فعال شده و زمانی که حرکتی مقابل چشمی دزدگیر اتفاق بیوفته چنانچه تا 5 ثانیه توسط ریموت خاموش نشود آژیر به صدا در می آید و شمارا از حضور شخص غریبه با خبر می کند. این سیستم دزدگیر فوق العاده با ابعاد 30x15x7 سانتی متر و دارای وزن ۱۵۰گرمی می باشد.  همچنین جنس بدنه ی آن از پلاستیک ABS می باشد که این نوع پلاستیک بسیار دربرابر ضربه مقاوم است و عایق برق می باشد. تنها با قرار دادن ۴باتری قلمی و اتصال یک اداپتور ۶ولتی،سیستم اماده به کار می باشد.

 

برخلاف سیستم های دزدگیرآژیردار با نصب های پیچیده و زمان بر؛ با تهیه این سیستم امنیتی علاوه بر مقاومت و قابلیت حمل آسانی که دارد ، می توانید آن را در هرمکانی به راحتی نصب کنید و امنیت هرمحلی که بخواهید را تامی کنید. ویژگی های منحصر به فرد این سیستم شامل : قیمت مناسب و ارزان نسبت به کیفیت بالا ، بدون نیاز به هیچ سیم کشی ، قابلیت استفاده در هرجا، بدون نیاز به نصاب. با کمک این دزدگیر از ورود دزد به سرعت با خبرشوید و امنیت بالایی را درخانه و حیاط و... فراهم کنید.

 

قیمت این محصول320000 تومان


 ]
        
قیمت : 320,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا