خرید اینترنتی ، خرید پستی ، پرداخت برای شهرستان ها آنلاین و فقط برای تهران پرداخت درب منزل

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

لیزر سبز حرارتی حرفه ای با برد 12 کیلومتر

  لیزر سبز حرفه ای با برد 12 کیلومتر


 

قیمت : 200,000  تومان

 

نمونه ای که مشاهده میکنید لیزر سبز از نوع حرفه ای آن میباشد که با برد مفید 12 کیلومتر میباشد دارای خط نمایان در شب

 

 

این لیزر مدل حرفه ای پوینتر سبز هست که قابلیت های فراوانی دارد

تست فیبرهای نوری , راه سازی ، کوهپیمایی

، به ویژه جهت در خواست امداد ، دریانوردی

کنترل فرود بر روی باند برای فرودگاه ها, نصب آنتن های وایرلس

برای نجوم و ستاره شناسی و ورزشگاه ها

 

ساپورت کردن 2 نوع باطری آلکالاین ضخیم کوتاه و بلند شارژی میباشد که شارژ زیادی در خود نگه می دارد و همچینین شامل یک باطری شارژی که این نوع باطری را ساپورت میکند

قابلیت کم و زیاد کردن ارطفاع لیزر

 

 

این لیزر قادر است مسافت بیشتری از مدل قبلی ( مدل روان نویس ) خود دارد و مسیر را کاملا به صورت خطی نشان میدهد

 

 

این لیزر دارای کلاهکی میباشد که با چرخاندن آن قدرت خروجی اشعه را کم و زیاد در نتیجه نقطه ته آن کوچک و بزرگ میکند

 


 

دارای 2 کلیدی برای قفل کردن دستگاه که دور از دست کودکان از فعال کردن باشد

 

 

این لیزر در بسته بندی شیک و محکمی ارسال میشود ، بعد از سفارش دادن این لیزر در 3 روز کاری دست شماست.

 

 

برای خرید لیزر بر روی لینک زیر کلیک کرده و مشخصات خود را کامل کنید

این لیزر به صورت حرارتی کار می کند

 


 

برد مفید این لیزر12 کیلومتر می باشد

 


 

 لیزر حرارتی بسیار قدرتمند که کاغذ و حتی کارتن را آتش می زند

 لیزر پرقدرت حرارتی JD-303 با برد 12 کیلومتر واقعی و قطر پرتو بالا

لیزر حرارتی JD-303  ابزاری برای حرفه ای ها

لیزر حرارتی

 

 

لیزر سبز بسیار قدرتمند حرارتی مدل 303 را برایتان معرفی کنیم که علاوه بر ایجاد پرتو سبز خطی و جلوه های ویژه ، دارای کاربرد حرارتی نیز میباشد و قدرت حرارتی که این لیزر سبز در قسمت نوک پرتو سبز ایجاد شده ، تولید میکند بسیار زیاد بوده و قادر به سوزاندن کاغذ ، مقوا ، کبریت ، چوب و نیز ذوب صفحات سربی می باشد. با توجه به قدرت بالای این نوع لیزرها که قدرت سوزانندگی دارند، دارای قفل امنیتی و کلید مربوطه میباشد که جهت دور نگهداشتن از دسترس اطفال و سایرین میتوانید لیزر سبز را قفل نمائید تا بهیچ عنوان کار نکند.پرتو نور سبز ایجاد شده با این لیزر حرارتی 12 کیلومتر در خط مستقیم بوده و قدرت آن نیز بسیار بالا می بشد می باشد .

لیزر حرارتی

 

بدنه لیزر سبز حرارتی مدل 303 از آلیاژ فلزی ضد زنگ و محکم بوده و از چندین قسمت مجزا تشکیل میشود که بهمدیگر متصل میگردند.منبع تغذیه لیزر سبز حرارتی 303 باطری قدرتمند شارژی 4200 میلی آمپر ساعت میباشد که بوسیله شارژر لیزر سبز شارژ میگردد. همچنین دارای سر مخصوص جهت لیزر شو میباشد که شما را قادر میسازد تا با پراکنده کردن پرتو سبز لیزر ، لیزر شو جالبی را بر روی ساختمانها یا فضا ایجاد نمائید .

لیزر حرارتی

 

 

نکته : 
در مدلهای قبلی که قدرتشان کمتر است، سوزش دست راپس از تماس 5 ثانیه ای لیزر با پوست احساس می نمودید ولی در مدل jd-303 بدلیل قدرت بالاتر به محض تماس این سوزش احساس میشود و با افزایش فاصله نیز تداوم پیدا می کند .

لیزر حرارتی

 

لیزر JD-303با قابلیت افزایش و یا کاهش قطر پرتو اشعه، دارای محافظ امنیتی( سویچ روشن و خاموش ) جهت ایمنی و دور نگهداشتن وسیله از دسترسی اطفال و افراد دیگر، دارای سر ویژه اضاف لیزر شو جهت ایجاد جلوه های ویژه از پرتو لیزر، دارای قاب مخصوص جهت قرارگیری لیزر در مواقع عدم استفاده، دارای باطری شارژی،دارای شارژر مربوطه، دارای سویچ امنیتی

در تصویر زیر کلید امنیتی لیزر که ویژه روشن و خاموش و برای دور نگه داشتن از دست اطفال 

می باشد را مشاهده می کنید .

لیزر حرارتی

این لیزر با قدرتی که دارد میتواند به راحتی یک لیزر را روشن کند .

در تصویر زیر عکس متحرک از نحوه عمکلرد لیزر را مشاهده می کنید .

لیزر حرارتی

بهترین گزینه برای متخصصین در امر جاده سازی، صنایع و احداث تاسیسات، نجوم آماتور،کشتیرانی در حاشیه بنادر ، صیادی ،کوهنوردی، صخره نوردی، تست فیبر نوری و تفریح و لیزر شو و ....

لیزر حرارتی

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 200.000 تـومان

 


 ]
        
قیمت : 200,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

بطری شیر کامبوجی

بطری شیر کامبوجی

 
        

قیمت : 60,000  تومان

 

از جمله وسایل نگهداری مایعاتی مثل آب، سرکه، شیر و ...در یخچال، بطری های درب دار است.از مزیت های بطری های درب دار زیبا، جلوگیری از نفوذ هوا به داخل آن است تا بوی یخچال را به مایع داخل آن منتقل نکند.این بطری تولید شده برند ایرانی زیبا سازان با طرح گاو است.بطری شیر کامبوجی زیباسازان مدل 12139 یک بطری بامزه و زیبا است که می تواند زینت بخش هر صبحانه دلچسبی باشد.بطری شیر کامبوجی یکی از بهترین گزینه ها در هر جهیزیه یا آشپزخانه جدید است.این بطری ها بسیار سبک و ضد ضربه هستند و برای نگهداری انواع مایعات مناسب می باشند.

 

 

این بطری بسیار کاربردی، تولید مجموعه برند زیباسازان است که با محصولات خارجی مشابه خود برابری می کند.برای نگهداری شیر میتوانید از بطری شیشه ای کامبوجی استفاده نمایید.طرح زیبا و شیک این بطری باعث زیبایی یخچال شما میشود.این بطری ها در کنار عملکرد مناسب و ظاهر برازنده از دوام بالایی نیز برخوردار می باشند.کیفیت برتر، زیبایی و هنر این محصولات به شما این امکان را می دهد تا از خانه ای که مطابق سلیقه شخصی شما انتخاب شده است، بیشتر لذت ببرید.

 

 

مشخصات کلی کالا:

نوع : بطری شیر

جنس بدنه :شیشه

جنس در :استیل

نحوه بسته شدن در :پیچی

طول: ۱۲ سانتی متر

عرض: ۱۲ سانتی متر

ارتفاع: ۲۱.۵ سانتی متر

– مناسب برای آشپزخانه، رستوران، کافی شاپ
– مناسب برای نگهداری مایعات

 

قیمت این محصول 60000 تومان


 ]
        
قیمت : 60,000  تومان
 
 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

بخور سرد نانو جیبی

بخور سرد نانو جیبی

 
        

قیمت : 130,000  تومان

 

بخور سرد نانوی جیبی طراحی زیبایی دارد و قسمت بالایی آن شفاف است. ظرفیت مخزن این دستگاه بخور 30 میلی لیتر است . مخزن از جنس پلاستیک است و میزان اب داخل آن قابل مشاهده است. البته این محصول نانو میست اسپریر قابلیت خاموشی خودکار دارد و پس از اتمام آب خاموش خواهد شد. حداکثر فضای مناسب برای آن 1 متر مربع است.این میزان پوشش دهی برای دستگاه بخور خانگی کافی و برای یک اتاق کوچک مناسب خواهد بود.

 

 

گفتنی است میزان کارکرد مداوم این مدل با مخزن پر 20-30 دقیقه است.دستگاه با فشار دادن فقط یک کلید روشن و خاموش می‌شود.این بخور چند قابلیت دارد، کودکان و نوزادان تا بزرگسالان می توانند استفاده کنند و بانوان برای آب رسانی به پوست و ماساژ صورت میتوانند استفاده کنند. همچنین ابعاد آن طوری طراحی شده که قابل حمل می باشد و شما می توانید در حال پیاده روی،کار کردن،داخل ماشین و .... از آن استفاده کنید.

 

 

(نقاط قوت)

بسیار سبک و کوچک

جیبی و کیفی

قابل استفاده در محیط های کوچک و روی میز کار

نوع بخور:سرد

نمایش میزان آب:دارد

قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد

ظرفیت مخزن 30 میلی لیتر

میزان کارکرد مداوم یک ساعت

منبع تغذیه : باتری

اقلام همراه : کابل USB

 

قیمت این محصول 130000 تومان

 ]
        
قیمت : 130,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

جا شمعی فلزی بشقاب دار

جا شمعی فلزی بشقاب دار

  
        

قیمت : 65,000  تومان

 

این جاشمعی‌های فلزی مشکی به شکل بشقاب دار طراحی و از جنس فلز درجه یک تولید و به بازار عرضه گردیده است. فلز به کار برده شده در تولید این جاشمعی‌های مدرن از ضخامت و مقاومت مناسبی برخوردار است.رنگ مشکی به کار برده شده در رنگ آمیزی این جاشمعی‌های بشقاب دار از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و به مرور زمان و در اثر استفاده‌ی مداوم دچار تغییر رنگ نخواهد شد.

 

 

این شمعدان‌ها با طراحی خاص دارای محفظه‎‌ی نگهدارنده شمع و استند (پایه) به شکل زیر شمعی یا بشقاب بوده و جهت تزئین دکوراسیون و نگهداری شمع، همچنین نریختن بقایای شمع آب شده و داغ روی میز یا فرش طراحی و تولید شده است. شما می‌توانید شمع‌های استوانه‌ای، وارمر یا شمع‌های عادی را درون این شمعدان‌های تزئینی قرار دهید و این جاشمعی‌های دکوراتیو را در نقاط مختلف برای تزئین هرچه زیباتر محیط قرار دهید.

 

 

طراحی خاص و کلاسیک این جاشمعی که شما را به یاد فیلمهای اروپای قدیم می اندازد امکان قرار دادن آن در هر نقطه از خانه و راهرو را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید با قرار دادن این جاشمعی‌‌های دکوری در راهرو، اتاق خواب، روی میز ها , اوپن و … جلوه زیبایی را به دکوراسیون خود ببخشید و با قرار دادن شمع‌های دکوری و وارمر درون آن و ایجاد نور ملایم شمع، فضایی احساسی و چشم نواز را در محیط ایجاد نمایید.

 

قیمت این محصول 65000 تومان

 ]
        
قیمت : 65,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

قندان سرامیکی طرح بلوط

قندان سرامیکی طرح بلوط

  
        

قیمت : 90,000  تومان

 

قندان دکوری که در تصویر مشاهده می‌کنید با بدنه‌ای از جنس سرامیک در رنگ سفید تولید و به بازار عرضه گردیده است.درب و بدنه ی این قندان سرامیکی در طرح بلوط تزئین شده که زیبایی این محصول را دوچندان نموده است.

 

 

این قندان سرامیکی به دلیل داشتن ظاهری زیبا و قیمت ارزان، مناسب برای پذیرایی در میهمانی‌های خانوادگی و دوستانه می‌باشد و شما می‌توانید از این محصول برای پذیرایی انواع قند، شکلات و … استفاده کنید.

 

 

مشخصات کلی کالا:

بدنه‌ای از جنس سرامیک

طراحی شده به شکل میوه بلوط

مناسب برای پذیرایی انواع تنقلات نظیر شکلات، پاستیل، قند و …

مناسب برای استفاده در بوفه ظروف و ویترین‌های دکوری

ابعاد : 10×15 سانتی متر

وزن : 440 گرم

 

قیمت این محصول 90000 تومان


 ]
        
قیمت : 90,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

ماگ فلاسکی استار باکس

 

 
        

قیمت : 200,000  تومان

 

اگر بدنبال یک فلاسک جمع و جور و شیک با قابلیت نگهداری برای انواع نوشیدنی سرد و گرم هستید،ماگ فلاسکی استارباکس بهترین گزینه است.میتوانید انواع قهوه را تا چند ساعت در این فلاسک گرم نگه داشته و میل کنید. این فلاسک ۲ جداره استیل می‌باشد.این ماگ ها دارای درب مخصوصی هستند که به شما اجازه میدهد تا قهوه خود را به هرکجا که می خواهید ببرید. همچنین دیواره سرامیکی ان گرمی قهوه را به خوبی حفظ می کند تا هرزمان که خواستید نوشیدنیتان را، داغ بنوشید.

 

 

ماگ فلاسکی استارباکس در دو طرح و رنگهای مختلف جنس داخل استیل دوجداره است که مناسب برای نوشیدنی سرد و گرم که حداقل 5 ساعت سرما و گرما را نگه میدارد.موقع نوشیدن هم نیازی به باز کردن کامل درب نیست و با فشار دادن دکمه محل نوشیدن باز میشه اصلا دستتون به لبه داخلی نمیخوره که الوده بشه چون کاملا داخل درب است. واشر دار که نشتی نداره با یک عدد صافی ثابت مناسب برای دمنوش و چایی قابل استفاده برای محل کار و سفر و پکنیک و ...

 

 

مشخصات محصول :

دارای ضامن جهت قفل کردن درب ماگ
- حفظ دمای محتویات گرم و سرد برای مدت مناسب
- دارای فیلتر استیل متصل به درب
- بدنه داخلی از جنس استیل ضد زنگ

ابعاد : 17 × 7 × 7 سانتی‌متر

 

قیمت این محصول 200000 تومان


 ]
        
قیمت : 200,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا