خرید اینترنتی ، خرید پستی ، پرداخت برای شهرستان ها آنلاین و فقط برای تهران پرداخت درب منزل

۲۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

پاپ کورن ساز Dessini

پاپ کورن ساز Dessini

 ]
         
قیمت : 550,000  تومان
 

 

پاپ کورن ساز Dessini

پاپ کورن از محبوبترین تنقلات و اصلی ترین انتخاب همه ما حین فیلم دیدن در اوقات فراغت،تماشای مسابقات، تفریح و ... می باشد. علاوه برخوش طعم بودن دارای فواید بسیار زیادی می باشد . پاپ کورن حاوی ویتامین BوE ، پروتئین،چربی های سالم، نشاسته و فیبر می باشد و سرعت هضم آن بسیار بالا است . بنابراین از تنقلات بسیار مفید و بی ضرری می باشد که مصرف آن پیشنهاد می شود. 

دستگاه پاپ کورن ساز برند Dessini، مدل POM_1200 و ساخت ایتالیا می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید در عرض سه دقیقه پاپ کورن را بدون حتی ذره ای روغن حاضرکنید . با روشن کردن دستگاه هوای داغ در محفظه آن حرکت می کند و با کمک این حرارت ذرت به پاپ کورن تبدیل می شود و پاپ کورن تهیه شده سبک و بزرگ است و در اثرچرخش هوا به بیرون هدایت می شود تنها کافیست کاسه ای را زیر دستگاه قرار دهید تا پاپ کورن ها درآن ریخته شوند. پس از اتمام کاربا پاپ کورن ساز میتوانید قطعات آن را جداکنید و آن را در ماشین ظرفشویی قراردهید یا خودتان به راحتی دستگاه را بشویید.

این دستگاه ازجنس پلاستیک و فلز است و دارای ابعاد 18x18x32 و وزن 2کلیوگرم می باشد و ظرفیت 100گرم ذرت را دارد. پایه ضدلغزش آن باعث می شود حین روشن بودن تکان های اضافی نداشته باشد.مجهزبه سنسورقطع کن حرارتی است و از سوختگی جلوگیری می کند بنابراین می توانید با خیال راحت ذرت هارا درون آن بریزید و نگران سوختن آن نباشید. زمانیکه ذرت هارا به روش های قدیمی در قابلمه بریزید برخی از قسمت های آن دچارسوختگی می شود و برخی اصلا به پاپ کورن تبدیل نمی شوند اما این دستگاه به صورت یکنواخت و منظم تمام ذرت هارا با حرارت مناسب به پاپ کورن تبدیل می کند .

با این دستگاه دیگر نگران حاضرکردن پاپ کورن نباشید شما میتوانید به سرعت و سهولت درعرض 3دقیقه پاپ کورن خودتان را حاضرکنید و لذت ببرید.

قیمت این محصول 55000 تومان


 ]
        
قیمت : 550,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

جا عودی آبشاری طرح اژدها

جا عودی آبشاری طرح اژدها

 ]
         
قیمت : 95,000  تومان
 

 

جا عودی آبشاری طرح اژدها

عود ها از خواص بسیاری  از قبیل از بین بردن انرژی منفی ، رفع خستگی ، معطر کردن هوا ، ایجاد آرامش و شادابی و... برخوردار هستند. بهتر است هر چند وقت یک بار از عود ها برای عوض کردن حال وهوای فضای خانه ، کافه ، رستوران ، محل کار و... استفاده کنید و با کمک رایحه عود انرژی مثبت و شادابی را در آن محل ایجاد کنید. برای استفاده آسان و مناسب از عود بهترین راه استفاده از جا عودی می باشد زیرا باتوجه به اینکه حرارت عود بالا است ؛ در صورتی که در محل مناسبی قرار نگیرد ممکن است باعث سوختن میز ، فرش ، پوست دستتان و ... شود. بدون جا عودی علاوه بر اینکه خاکستر آن در جاهای مختلف پراکنده می شود و می ریزد ؛ خطرات سوختگی را نیز به همراه می آورد. استفاده از عود ها از گدشته تا امروز رواج داشته است و طرفداران زیادی دارد.

جا عودی آبشاری طرح اژدها با شکل زیبا و متفاوتی که دارد دکور متفاوتی را در هر فضایی ایجاد می کند. این جا عودی برای قرار گیری عود های مخروطی و شاخه ای بلند، مناسب می باشد. در این صورت با تهیه یک جای عود می توانید از آن برای قرار گیری هر دونوع عود استفاده کنید. در بالای سر اژدها یک جایگاه برای قرار گیری عود مخروطی قرار دارد. دود عود مخروطی به علت سنگین بودن به سمت پایین حرکت می کند و هنگامی که از شیارهای این جا عودی عبور می کند ، جلوه بسیار خاص و زیبایی را نمایان می سازد. در بخشی از این جا عودی سوراخی برای قرار گیری عود شاخه ای نیز تعبیه شده است.

 

جا عودی آبشاری از جنس پلی استر با رنگ ثابت ،دارای ابعاد 15x13 سانتی متر و وزن 760 گرم می باشد. همچنین این جا عودی دارای قابلیت شستشو می باشد. با اندازه مناسبی که دارد ، می توانید آن را در هر محلی که بخواهید قرار دهید و از نمایش رقص دود زیبا و عطر آن لذت ببرید. با کمک این جا عودی آبشاری طرح اژدها زیباترین نمایش را برای عود های مخروطی و شاخه ای ایجاد کنید و دکور متفاوت و چشم گیری را رقم بزنید.مناسب برای قرار دادن در کافه ، ویترین ، خانه ، مغازه و ... می باشد.

قیمت این محصول...تومان


 ]
        
قیمت : 95,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

مینی یخچال و گرم کن بیسوس شیائومی

مینی یخچال و گرم کن بیسوس شیائومی

 ]
         
قیمت : 4,500,000  تومان
 

 

مینی یخچال و گرم کن بیسوس شیائومی

در صورتی که می خواهید در سفر، مسافرت ، خوابگاه ، درون ماشین ، کمپ های کوه نوردی ، اتاق خود و... از مواد غذایی به خوبی نگهداری کنید تا خراب نشوند و خنک بمانند یا حتی اگر برای گرم نگهداشتن مواد غذایی به کمک احتیاج دارید ، مینی یخچال و گرم کن شیائومی مناسب ترین گزینه برای همراه شدن با شما می باشد. بهترین وسیله برای نگهداری از مواد غذایی ، ایجاد لذت از مصرف آنها و جلوگیری از خراب یا فاسد شدن خوراکی در اثر گرما می باشد. به ویژه در تابستان ممکن است حین سفر یا در اتاق خود بخواهید خوراکی هایی را نگهداری کنید اما با گرم بودن هوا دچار مشکل برای نگهداری مناسب آنها شده باشید. این یخچال در رنگ های صورتی و سفید تولید شده است. همچنین با کمک یک صفحه به دو طبقه تقسیم شده است که این صفحه متحرک است و شما می توانید آن را جدا با وصل کنید و از این یخچال به صورت دو طبقه یا به صورت کامل استفاده کنید.

 

مینی یخچال بیسوس شیائومی با طراحی کاربردی و خاصی که دارد علاوه بر زیباتر کردن فضا و دکور ، باعث نگهداری مناسب از وسایل شما می شود. این یخچال از جنس بدنه ABS  ساخته شده است که مقاوم و بسیار با کیفیت است . در جلوی درب این یخچال یک شیشه مات قرار گرفته است که زیبایی آن را دو چندان کرده است و محتویات درون یخچال را تا حدودی نشان می دهد. توان مصرفی این دستگاه 60 وات است. این یخچال با وزن 4 کیلوگرم و ابعاد 36X28X30 ، آسان ترین نگهداری و حمل و نقل را رقم زده است و باعث استفاده حداقل از فضا می شود و به هیج وجه جا گیر نمی باشد. حجم این یخچال 8 لیتر می باشد و این حجم برای نگهداری مقدار زیادی وسیله و خوراکی بسیار مناسب می باشد به گونه ای که به راحتی 8 عدد قوطی نوشابه 330میلی لیتری در آن جا می گیرد.

 

به همراه این یخچال شیک و کاربردی ، یک عدد کابل برق 1.5 متری ، یک عدد کابل فندکی خودرو 1.5 متری و دفترچه راهنما قرار دارد. بنابراین شما می توانید در سفر نیز این یخچال را به راحتی به کابل ماشین وصل کنید و از کاربرد آن نهایت لذت را ببرید. این دستگاه صدای بسیار کمی ایجاد می کند به گونه ای که به سختی شنیده می شود. بنابراین نگران ایجاد سر و صدا حین استفاده از این یخچال در اتاق یا محل کار خود نباشید. پایه های چوبی زیبایی منحصر به فردی را به این محصول داده است. دسته چرمی تعبیه شده در بالای یخچال نیز حمل و نقل آن را بسیار آسان کرده است.

برای استفاده از قدرت سرمایش این یخچال 1.5ساعت زمان برای رسیدن به پایداری دمای آن لازم است و برای استفاده از قدرت گرمایش این دستگاه ، 1 ساعت زمان برای رسیدن به دمای پایدار لازم است. حداکثر دمای سرمایش آن صفر درجه و حداکثر دمای گرمایش دستگاه 65 درجه می باشد. این دستگاه با قدرت انجام دهی دوکار پاسخگویی تمام مشکلات شما در این زمینه می باشد. لازم به ذکر است که لایه ضخیم بدنه این دستگاه باعث حفظ دمای درون دستگاه در شرایط های مختلف دمایی می باشد. بنابراین در گرما و سرما به راحتی از این وسیله استفاده کنید. 

پردازنده نیمه رسانایی در این دستگاه قرار گرفته است که با محاسبات دقیقی که انجام می دهد می تواند تفاوت دمایی مناسب را با فضای بیرون ایجاد کند و دمای خود را بر اساس دمای محیط به مناسب ترین نقطه برساند تا نگهداری از مواد غذایی به خوبی انجام گیرد. بدین شکل مانع ایجاد برفک می شود و طعم مواد غذایی را تازه و لذیذ نگه می دارد. در گرمای تابستان نگهداری از لوازم آرایشی بهداشتی سخت می شود زیرا گرما باعث خراب شدن آنها می شود به طور مثال ممکن است رژلب ذوب شود ، عطر در اثر گرما کمی تبخیر شود و ماسک ها انعطاف پذیری خود را از دست بدهند. در این صورت این یخچال برای نگهداری از لوازم آرایشی و بهداشتی نیز بسیار مفید و کاربردی می باشد.

قیمت این محصول4500000تومان


 ]
        
قیمت : 4,500,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

خرد کن برقی سیلور کرست

خرد کن برقی سیلور کرست
 ]
         

قیمت : 550,000  تومان

 

 

خرد کن برقی سیلور کرست

در اندک زمانی نه چندان دور برای تهیه غذایی خوشمزه باید زمان زیادی را صرف آماده کردن مواد مورد نیاز می کردیم. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی به این امر نیست. کافیست وسایل مورد نیاز را تهیه کرده وبا استفاده از انها عذا را اماده کرد. در هر غذایی حبوبات و سبزی ها بخش اصلی آن غذا را تشکیل می دهند. اما خورد کردن این مواد بدون استفاده از وسیله برقی سخت و زمانبر است. از طرفی استفاده از خردکن های دستی برای مدت طولانی ، دست خسته می شود و کیفیت هم پایین می آید، همچنین زمان زیادی را باید صرف خرد کردن کرد. استفاده از خرد کن های برقی بهترین گزینه می باشد.

این خرد کن ها در زمانی اندک مواد لازم را با کیفیت مناسب آماده می کنند.خردکن برقی سیلور کرست ساخت آلمان دو کاره با موتور 260 وات مجهز به توربو. از سبزی خردکن سیلور کرست به عنوان خردکن پیاز و سبزیجات، اسموتی ساز، غذای کودک، همزن برقی و … می توانید استفاده کنید. خردکن یک دو سه سیلور کرست مدل SMZ 260 با تیغه های فولادی تیز و مقاوم خود به هیچ عنوان زنگ نمی زند و تیکه های کوچک یخ را نیز به رحتی خورد می کند. همچنین خرد کن سیلور کرست به عنوان  وسیله ای برای تهیه انواع سالاد می توان بهره برد.

این محصول همراه یک کاسه 500 میلی لیتری از جنس پلاستیک مرغوب و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد. خرد کن برقی 1-2-3 سیلور کرست SMZ 260 ساخت کشور آلمان می باشد با طراحی بسیار زیبا و شیک خود ، در 5 رنگ سیلور، سیاه مات، فیروزه ای، سبز فسفری و قرمز متتالیک تولید و عرضه شده است. این محصول دارای موتور بسیار قوی با توان 260 وات می باشد. موتور قدرتمند سبزی خردکن سیلور کرست در مدت چند ثانیه هر نوع سبزیجات را به سادگی خرد می کند. موتور این دستگاه با فشار دادن سر خوردن کن به سمت پایین فعال و با رها کردن آن خاموش می شود. 

خردکن چند کاره سیلور کرست مدل multizerkleinerer دارای اندازه کوچک . مناسبی می باشد که قبلیت حمل آن را نیز راحت کرده است.  شما با تهیه این خردکن قدرتمند می توانید انواع آجیل،سبزیجات، حبوبات، گوشت و مرغ را به صورت یکدست و یکنواخت خورد کرد. ظرفیت این خورد کن 500 میلی لیتر می باشد که برای خورد کردن مقدار قابل توجهی از مواد غذایی کافی می باشد. با کمک عملکرد توربوی موتور این خردکن می توانید از قابلیت خورد کردن یخ این خرد کن استفاده کنید. کاسه این خورد کن  را بر روی سفره یا داخل یخچال به عنوان ظرف نگهداری سالاد و مواد غذایی می توانید استفاده کنید.

پس از  تمام شدن کارتان با این دستگاه می توانید به راحتی تیغه ها و کاسه این دستگاه را درون ماشین ظرفشویی قرار دهید برای استفاده بعدی به راحتی آن هارا تمیز کنید. می توانید در هر مرتبه استفاده از این خورد کن تا 300 گرم مواد غذایی را خرد کنید. برای مخلوط کردن مایعات با استفاده از تیغه همزن، بهتر است 200 گرم از فضای کاسه را پر کنید. بدنه ظرف پلاستیکی، توسط اعداد نشانه گذاری شده است برای در نظر گرفتن مقادیر موجود در آن . تیغه ها فوق العاده تیز و در عین حال در برابر خوردگی و زنگ زدن یا تغییرات دمایی و … مقاوم هستند. تیغه های این دستگاه دو کاره بوده و می توان به عنوان خردکن و همزن برقی از آن استفاده کرد.

خردکن سیلور کرست مدل SMZ 260 با داشتن یک سر پلاستیکی ویژه همزدن و میکس کردن ، در تهیه کیک و شیرینی، همزدن سفیده تخم مرغ برای انواع دسر ، تهیه سس و  انواع اسموتی ، نوشیدنی و ... قابل استفاده خواهد بود.  کاربرد های خردکن یک دو سه سیلور کرست SMZ 260 : به عنوان سبزی خورد کن، سالاد ساز، خردکن پیاز، میکسر ، اسموتی ساز، تهیه سس، غذای کودک و ... کاربرد دارد. برای حاضر کردن بیشتر وعده هایی غذا وجود یک خرد کن بسیار ضروری است. این محصول برای خرد کردن گوشت، مرغ ، گردو ،سیر و پیاز برای تهیه انواع غذا لازم است.••خردکن سه کاره سیلور کرست silvercrest مدل multizerkleinerer دارای بدنه ای بسیار محکم و مقاوم می باشد.

این خرد کن با تیغه های مختلف دارای کاربرد های متنوع و ضروری می باشد. شما میتوانید انواع مواد اولیه غذایی را باکمک این محصول خرد کنید و در فریزر نگهداری کنید تا حین پختن انواع غذا زمان کمتری را صرف کنید و به راحتی آن را بپزید. مشخصات کلی محصول: دارای ارتفاع 22 سانتی‌ متر،پهنا 12 سانتی‌ متر،عمق 12 سانتی‌،متر وزن 0.8 کیلوگرم و جنس بدنه پلاستیک با اندازه 220 × 120 × 120 میلی‌متر می باشد. طول سیم این محصول 1.2 مترمی باشد . همچنین این خرد کن دارای قفل ایمنی بوده که از هر لحاظ در این مورد خیال شمارا راحت میکند. هر آشپزخانه ای به یک خورد کن برقی سیلور کرست نیاز دارد تا آسایش و راحتی و درنهایت زیبایی را برای شما به ارمغان آورد.

قیمت این محصول550000 تومان


 ]
        

قیمت : 550,000  تومان

 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

پمپ اتوماتیک گالن آب برقی

پمپ اتوماتیک گالن آب برقی
 ]
         
قیمت : 150,000  تومان
 

 

پمپ اتوماتیک گالن آب برقی

 

پمپ اتوماتیک گالن آب وسیله ای است که بر روی گالن های بزرگ آب معدنی نصب می شود و بدون نیاز به بلند کردن گالن می توانید به آسانی از آن آب بردارید و نیازی به قرار دادن گالن بر روی دستگاه آب سرد کن نیست.این پمپ بر خلاف پمپ های دستی نیازی به زور برای فشار دادن پمپ و کشیدن آب ندارد فقط کافیست دکمه روی پمپ را به آرامی فشار دهید و آب مورد نیاز خود را از گالن خارج نمایید ازین جهت قابل استفاده ی راحت حتی کودکانتان نیز میباشد.

 

 

پمپ اتوماتیک گالن آب در منزل ، محل کار ، مدرسه ، کارخانه ، نمایشگاه ,پیک نیک و ... قابل استفاده می باشد. استفاده آسان ، مقرون به صرفه بودن و نصب راحت از ویژگی های مهم پمپ اتوماتیک گالن می باشد. همچنین این وسیله بر روی تمامی گالن های آب معدنی استاندارد قابل نصب است. استفاده آسان و بهداشتی ، مقرون به صرفه بودن و نصب راحت از ویژگی های اصلی پمپ اتوماتیک گالن می باشد.

 

 

فقط کافیست لوله ی استخراج را به زیر پمپ متصل کرده و درون گالن آب قرار دهید. سپس ضامن پمپ را چندبار فشار دهید تا آب معدنی به آسانی از گالن خارج شود. همچنین این پمپ همچون درپوشی مانع وارد شدن حشرات و گرد و غبار به داخل گالن می شود که خصوصا در پیک نیک ها کاربرد فوق العاده ای دارد که به دلیل آشامیدن آب تمیز و به راحتی در درسترس همه حتی کاربری آسان برای کودکان لذت پیک نیک را دو چندان میکند.

 

 

این پمپ دستی به وسیله ی کابل usb شارژ شده و دارای باتری قابل شارژ مجدد می باشد.در حالت فول شارژ 3 الی 4 روز و یا به اندازه ی پمپ 5 الی 6 گالن آب قابلیت استفاده دارد.این پمپ زیبا برای تمامی گالن های دارای سایز استاندارد قابل نصب بوده و به دلیل ظاهر مدرن و شیک در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری بین صاحبان شرکت ها و فروشگاه ها پیدا کرده است.شلنگ آبکشی پمپ ساخته شده از مواد درجه یک bpa free و دوستدار بدن انسان می باشد.

 

 

ویژگی ها و مشخصات کلی پمپ اتوماتیک گالن:

طراحی ساده و کاربردی

ظاهری شیک و مدرن

قابل شارژ با سیم usb

مقرون به صرفه

نصب راحت

استفاده آسان و بهداشتی

قابل نصب بر روی تمامی گالن های آب معدنی استاندارد

مناسب برای استفاده در محل کار ، منزل ، کارخانه ، نمایشگاه و . . .

ارتفاع لوله استخراج : 34cm

بدون نیاز به دستگاه آب سردکن

بدون نیاز به فشار دستی تنها با فشردن دکمه

 

قیمت این محصول 150000 تومان


 ]
        
قیمت : 150,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

پنکه شارژی دستی سه زمانه مدل SS-2

پنکه شارژی دستی سه زمانه مدل SS-2
 ]
         
قیمت : 95,000  تومان
 

 

پنکه شارژی دستی سه زمانه مدل SS-2

 در روزهای آفتابی تابستانی که گرمای طاقت فرسای آن زمانیکه به بیرون می رویم یا حتی زمانیکه برق می رود مارا آزار میدهد و باعث کلافگی می شود . در این حین به وسیله ای احتیاج داریم که علاوه بر جاگیر نبودن ، بتواند مارا خنک کند تا گرمای تابستان لحظات خوش مارا خراب نکند .

 پنکه شارژی دستی  به کمک ما می آید که در تعطیلات تابستانی یا هنگامی که مدت طولانی برق خانه هایمان می رود گرما سراغمان نیاید . این پنکه دارای وزن 123 گرم  و ابعاد  22x10 سانتی متر می باشدباتوجه به سایز کوچک و سبک بودن، باعث میشود حتی با نگه داشتن آن به مدت طولانی در دست ، باعث خستگی نشود . همچنین این کالا دارای یک پایه می باشد که بتوانید آن را روی میز یا زمین قرار دهید تا خنکی آن به افراد بیشتری برسد .

پنکه دستی سه زمانه مدل SS-2 دارای باتری لیتیومی قابل شارژ 3.7 ولتی ،به همراه یک کابل شارژ با پورت میکرو USB می باشد . چهارعدد پره پلاستیکی سبک باعث می شود سرعت چرخش بیشتر باشد و پنکه روان تر باشد. دکمه ای روی دسته پنکه طراحی شده است که میتوانید درجه چرخش پره هارا در سه حالت کم، متوسط و زیاد تنظیم کنید. این کالا در رنگ های مختلفی مانند آبی ، صورتی و سفید تولید شده است .

 این کالا داری قطر 10.5 و ارتفاع 21 سانتی متر می باشد . شما میتوانید با شارژ کردن باتری آن در زمان هایی که برق نباشد و در بیرون از خانه که برق دسترسی نداشته باشید خودتان را خنک کنید .

 قیمت این محصول 95000تومان


 ]
        
قیمت : 95,000  تومان
 
 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

نظم دهنده تابه و قابلمه

نظم دهنده تابه و قابلمه

 ]
         
قیمت : 110,000  تومان
 

 

نظم دهنده تابه و قابلمه

همیشه در آشپزخانه ها ، پیدا کردن جایگاه مناسب برای چیدن قابلمه و انواع تابه یک چالش است. بیشتر آشپزخانه ها به علت فضای کوچکی که دارند، طبقه و کابینت مناسبی برای چیدن وسایل پیدا نمی شود. نداشتن فضای مناسب برای چیدن ظروف ، باعث بی نظمی و به هم ریختگی می شود. بدین شکل برای برداشتن یک ظرف مجبور می شوید چندین ظرف را بیرون بیاورید و کلی انرژی و زمان برای پیدا کردن ظرف موردنظر صرف کنید.

برای داشتن یک آشپزخانه شیک و مرتب به گونه ای که هر وسیله ای در جای مخصوص خود و به شکل مرتبی قرار بگیرد ؛ استفاده از نظم دهنده ظروف بهترین گزینه برای شما است. این نظم دهنده باعث صرفه جویی در فضای کابینت و میز می شود. حداکثر تا 5ظرف را در خود جای می دهد و تحمل وزن هر طبقه آن تا 5 کیلوگرم می باشد. شما میتوانید حتی سنگین ترین ظروف و قابلمه ها را در این نظم دهنده قرار دهید. علاوه بر ظرف می توانید انواع وسایل دیگر را مانند  سرویس بشقاب ، بطری های روغن ، انواع تابه و... را دراین وسیله بچینید. ابعاد 23x25.5x33 سانتی متر دارد. طی چند دقیقه و بدون نیاز به هیچ ابزاری می توانید این نظم دهنده را سر هم کنید و سپس از آن برای چیدن وسایل آشپزخانه استفاده کنید و فضای خانه را متفاوت و منحصر به فرد بچینید.جنس این محصول از استیل است و به هیچ عنوان زنگ نمی زند.

این محصول را می توانید در آشپزخانه های کوچک ، روی میز ، درون کمد و زیر سینک قرار دهید. این نظم دهنده باعث صرفه جویی در زمان می شود به ویژه زمانی که مهمان دارید. دیگر نیاز نیست حین پختن غذا برای پیداکردن یک ظرف زمان طولانی را صرف کنید. با کمک این محصول دیگر آشفتگی را در آشپزخانه نخواهید دید. همچنین می توانید درهای قابلمه را در آن بچینید. همجنین قابلیت تا شدن دارد و جابجایی آن بسیار راحت است. قابلیت تحمل وزن این نظم دهنده بالا است و استقامت آن حرف ندارد.

قیمت این محصول110000تومان


 ]
        
قیمت : 110,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

نگهدارنده بطری طرح سه چرخه

نگهدارنده بطری طرح سه چرخه

 ]
         
قیمت : 75,000  تومان
 

 

نگهدارنده بطری طرح سه چرخه

اگر می خواهید پذیرایی و دکور شیک و متفاوتی را داشته باشید. استفاده از نگهدارنده بطری به شما پیشنهاد می شود. زمانی که نوشیدنی خنکی را روی سفره یا میز بگذارید ممکن است باعث خیس شدن و لکه افتادن روی میز و سفره شود برای جلوگیری از این اتفاق و ایحاد کردن جلوه زیباتری در سرو نوشیدنی و سفره آرایی ؛ استفاده از نگهدارنده طرح سه چرخه بطری انتخاب خوبی است. همچنین می توانید در بین دسته های سه چرخه این نگهدارنده ، دستمال های سفره را قرار دهید و کاربرد این وسیله را دو چندان کنید.

نگهدارنده بطری طرح ۳چرخه محصولی مناسب جهت استفادۀ روزمره و همچنین مهمانی‎ها و دورهمی‎ ها است. ابعاد این وسیله دکوراتیو 35x35x13 می‌باشد،وزن حدودی آن 474 گرم و جنس فلزی دارد. بنابراین می تواند وزن بطری های سنگین را به راحتی تحمل کند. این محصول که به شکل سه‎ چرخه طراحی شده است جهت قرادادن بطری آب، نوشابه و سایر نوشیدنی‎ها مورد استفاده قرار می‎گیرد و زیبایی چیدمان سفره و میز پذیرایی‎ شما را دوچندان می‎کند. این محصول با نام تجاری جابطری مشهور میباشد که برای نگه داشتن انواع نوشیدنی های درون انواع بطری ایرانی و مخصوصا خارجی استفاده میشود.علاوه برکاربرد نگهداری بطری، برای خاص تر کردن دکور خانه و آشپزخانه بهترین گزینه است. همچنین این محصول قابل شستشو می باشد و به هیچ عنوان زنگ نمیزند. 

 

•ویژگی قابل توجه این محصول این محصول به علت بالا نگه داشتن بطری نوشیدنی از گرم شدن سریع آن جلوگیری میکند • به علت زاویه دار بودن جلوه ی زیبایی به سفره ها میبخشد. جابطری معرفی شده به هیچ عنوان تغییر رنگ نخواهد داشت و پوشش آن استیل و ضد زنگ میباشد. با این محصول و طراحی خاص آن زیبایی و شیک بودن و دکوری خاص را در میز های سرو خود به ارمغان می آورید.

قیمت این محصول75000 تومان


 ]
        
قیمت : 75,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

نظم دهنده لباس زیر ۲۲ جیب

نظم دهنده لباس زیر ۲۲ جیب

 ]
         
قیمت : 48,000  تومان
 

 

نظم دهنده لباس زیر ۲۲ جیب

حفظ نظم در وسایلی که اندازه کوچکی دارد و این باعث گم شدن آنها می شود کاری پر چالش و تقریبا غیر ممکنی است. برای ایجاد نظم در وسایل و ایجاد دسترسی راحت به آنها استفاده از نظم دهنده بسیار ضروری و مناسب می باشد. با این کار مانع از پخش شدن و گم شدن وسایل می شوید. با کمک نظم دهنده دیگر هر وسیله ای جای مخصوص به خود را دارد و نیازی به صرف زمان های طولانی برای پیدا کردن آنها نیست.

نظم دهنده لباس زیر my home با جنس پارچه ای و جیب های شفاف باعث می شود وسایل درون آن به راحتی مشخص باشد و با یک نگاه متوجه محل قرار گیری هر وسیله بشویم. این نظم دهنده ، علاوه بر جلو در قسمت پشتی خود نیز دارای جیب می باشد. در مجموع 22 جیب در این نظم دهنده وجود دارد که تعداد قابل توجهی برای جای دادن مقادیر زیادی از وسایل است. شما می توانید این نظم دهنده را با کمک آویز فلزی که در بالای آن تعبیه شده است؛ در هر محلی از قبیل پشت درب اتاق ، کمد ، آویز های لباس آویزان کنید و حتی آن را تا کنید و در کشو ، یا حین سفر در چمدان قرار دهید. با کمک این ارگانایزر وسایلتان را با نظم ویژه ای حمل و نگهداری کنید. جایگاهی مناسب برای چیدن و مرتب کردن انواع لباس زیر برای جلوگیری از گم شدن یا پخش شدن آنها بین لباس های دیگر .

کاربرد این نظم دهنده شامل : نگهداری از انواع لباس زیر برای بانوان و آقایان ، جوراب ، کراوات ، دستکش ، اکسسوری ، کتاب ، شال ، لباس نوزاد ، وسایل آرایشی بهداشتی و... می باشد. با کمک این وسیله نظم را در همه وسایلتان ایجاد کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید . گم شدن لنگه های جوراب همیشه یک معضل بوده اما با قرار دادن آنها در این ارگانایزر ، همیشه مرتب خواهند بود.ابعاد این نظم دهنده 35x86 سانتی متر می باشد و در رنگ های صورتی ، قهوه ای و آبی تولید و عرضه شده است. این محصول با طراحی ویژه ، علاوه بر کاربردی بودن جلوه زیبایی را به کمدهای شما می دهد.

 

قیمت این محصول48000 تومان


 ]
        
قیمت : 48,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

مته مخصوص باز کردن پیچ های آسیب دیده اسپید اوت

مته مخصوص باز کردن پیچ های آسیب دیده اسپید اوت Speed out

 ]
         

قیمت : 110,000  تومان

 

 

مته مخصوص باز کردن پیچ های آسیب دیده اسپید اوت Speed out

 

مته مخصوص Speed Out محصولی جدید و منحصر بفرد میباشد که بوسیله ی آن به راحتی میتوانید در 10 ثانیه پیچ های زنگ زده و خرابی که باز نمیشوند را باز کنید، این ابزار دارای 4 مته دو سر بسیار مقاوم است که هر پیچی را سوراخ میکند و سر دیگر این مته ها در پیچ قفل میشود و به محض اینکه پیچ را برعکس بچرخانید پیچ خراب را باز میکند.این باز کننده ی پیچ های خراب ابزاری سودمند و کاربردی برای قرار دادن در جعبه ابزار منازل و استفاده در تعمیرگاهها می باشد.

 

 

در خانه ما، در محل زندگی ما و در کلیه ابزار زندگی ما پیچ هایی هستند که یا زنگ شده اند یا به اصطلاح هرز شده اند که یک وسیله یا ابزار را بدون استفاده کرده اند ولی با اسپید اوت در چند ثانیه میتوانید این پیچ را باز کنید، حالا چطوری میتوانید این پیچ را باز کنید؟!بتدا از سری پایین مته ها استفاده کنید و سایز مناسب برای پیچ را استفاده کنید و مته را به دریل خود ببندید و با مته پیچ را سوراخ کنید... بعد سر دیگر مته را ببندید و دوباره با مته پیچ را سوراخ کنید ولی اینبار مته در پیچ قفل میشود این امر به خاطر دنده های خاص و منحصر به فرد این مته است که در پیچ قفل میشود و حالا چرخش مته خود را معکوس کنید و خواهید دید که پیچ به راحتی باز میشود.

 

 

 

با خرید مته اسپید اوت speed out در مواجه شدن با پیچ هائی مثل انواع پیچ های بریده و هرز شده کوچکترین ناراحتی نخواهید داشت و با خیال راحت و در عرض چند ثانیه پیچ بریده شده را با مته speed out از محل آن خارج خواهید نمود.اگر شما نیز در منزل خودتان دریل دارید پیشنهادمان اینست که حتما این ابزار کاربردی را تهیه فرمائید تا در مواقع نیاز و بریدن پیچ کلافه نشوید و براحتی و در عرض چند ثانیه پیچ بریده شده را از محل مورد نظر خارج نمائید تا خللی در ادامه کارتان پیش نیاید.

 

 

علاوه بر استفاده در کارگاهها و منازل میتوانید بعنوان کادوی مناسب برای دوستان و اقوامتان که فنی هستند و دنبال تعمیرات خانگی هستند، کادو دهید تا متوجه ارزش این هدیه با ارزش شوید.با مته مخصوص اسپید اوت speed out  به راحتی و در کمتر از چند ثانیه یپچ هرز مورد نظر خودتان که باعث به زحمت افتادن شما شده است را باز کنید.سری این مته از 4 قطعه در سایزهای مختلف تشکیل شده ، جنس این مته از فولاد سخت می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

 

طریقه استفاده از مته اسپید اوت speed out :

 کافی است مته مناسب با پیچ مورد نظرتان را متناسب با پیچ انتخابی انتخاب کنید و مته را خلاف جهت پیچاندن پیچ درون پیچ بپیچید تا پیچ هرز شده به راحتی باز شود.


ویژگی های مته مخصوص اسپید اوت Speed out :


باز کردن انواع پیچ هرز شده و بریده

استفاده راحت و آسان در دو حرکت

در ۴ سایز مختلف برای سایز های مختلف

قابل استفاده برای انواع و اقسام پیچ ها

قابل استفاده برای نجاری ، مکانیکی و ....

به همراه پکیج مخصوص بسیار شیک

صرفه جویی در هزینه و زمان

 

قیمت این محصول 110000 تومان


 ]
        

قیمت : 110,000  تومان

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا