خرید اینترنتی ، خرید پستی ، پرداخت برای شهرستان ها آنلاین و فقط برای تهران پرداخت درب منزل

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

کلمن همزن دار 2 عددی

کلمن همزن دار 2عددی
[ ]
        
قیمت : 75,000  تومان
 

 

کلمن همزن دار 2عدد

​​​​​​

 

این کلمن از جنس پلاستیک تولید شده و دارای همزن دستی می‌باشد. همزن یا مخلوط کن در نظر گرفته شده برای این کلمن با کمک اهرم یا دسته‌ی چرخشی به حرکت درمی‌آید و با چرخاندن آن در محوری مشخص، انواع نوشیدنی را می‌توانید مخلوط و آماده سرو نمایید. این کلمن همزن‌دار محصولی پرکاربرد در منزل، آبمیوه فروشی‌ها و … می‌باشد و می‌توانید برای آماده سازی دوغ، شربت خاک شیر، تخم شربتی و … استفاده نمایید.

 

 

ویژگیهای کلی محصول:

  • تولید شده از جنس پلاستیک شفاف
  • طراحی شده در مدل همزن دار
  • عرضه شده در رنگ‌های متنوع و زیبا
  • مناسب برای حمل و شیک کردن انواع نوشیدنی
  • قابل استفاده در منزل، مغازه و …

 

قیمت 2عدد این محصول 75000 تومان

[ ]
        
قیمت : 75,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

کمربند دو طرفه طرح دار

کمربند دوطرفه طرح دار opc
[ ]
        
قیمت : 60,000  تومان
 

 

کمربند دوطرفه طرح دار opc

اگر شما هم به شلوارهای جین علاقه مندید و مشتاق داشتن یک استایل شیک و مینمال هستید اما کمر این شلوارها اندازه نیست بهترین ایده برای شما استفاده از این کمربند های فوق‌العاده راحت و کشی می باشد.

این کمربندهای کشی برخلاف سایر کمربندهای قدیمی بسیار راحت مورد استفاده قرار میگیرند و به راحتی میتوانید آن را بازکنید. کمربندهای قدیمی به علت جنس محکم و غیرقابل انعطافی که دارند باعث سختی در اطراف کمر شما میشوند اما این کمربندهای دوطرفه کشی بسیار راحت است و هیچ گونه فشاری به دور کمر شما وارد نخواهد کرد. این کمربندهای ویژه از طرح های متنوع و جذابی برخوردار اند و متناسب با هر استایل و سلیقه ای وجود دارد. مناسب تمامی سایزها و تمامی شلوارها با رنگ های مختلف میباشد. جنس بسیار باکیفیتی دارد و مقاوم در برابر شستشو و فشار می‌باشد.

قیمت این محصول60000تومان


[ ]
        
قیمت : 60,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

پارچه تمیز کننده میکروفیبر

پارچه تمیز کننده میکروفیبر loid
[ ]
        
قیمت : 95,000  تومان
 

 

پارچه تمیز کننده میکروفیبر loid

اگر برای شستشوی ظروف ، از بین بردن چربی و آلودگی های روی گاز، گرفتن گرد و غبار از لوازم مختلف نیاز به یک ابزار پاک کننده مناسب دارید که علاوه بر جنس باکیفیت در از بین بردن آلودگی ها به راحتی تمیزشود تا بتوان بارها و بارها از آن استفاده کرد این محصول را از دست ندهید.

پارچه های میکروفیبر از الیاف فوق‌العاده ای تشکیل شده اند که با کمترین فشار تمامی ناخالصی ها را از سطوح پاک می کند مناسب تمیزکردن انواع چربی ها و گرد و غبار ، پس از اتمام کار کافیست تنها با یک آبکشی این پارچه را نو کنید و از کیفیت آن لذت ببرید. قابلیت ضدچربی بسیار عالی. ویژگی های این محصول : جنس: پلی استر + نایلون
اندازه: تقریبا 25*25 سانتی متر / 9.84*9.84 اینچ
رنگ: آبی، صورتی، سبز
کاربرد: تقریباً در همه جا موجود است
مواد نرم و راحت، جذب آب قوی، می تواند در هر کجا استفاده شود.

قیمت این محصول95000تومان


[ ]
        
قیمت : 95,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

استند تفاله گیر چند کاره

استند تفاله گیر چندکاره Esi
[ ]
        
قیمت : 130,000  تومان
 

 

استند تفاله گیر چندکاره Esi

استند همه کاره ظرفشویی قطعا برای سینک هر آشپزخانه ای یک وسیله ی به شدت ضروری خواهد بود.
چراکه به علت کارایی ۳ در ۱ خود علاوه بر تسهیل و تسریع در کار باعث کمتر اشغال شدن فضا میگردد.


ویژگی های محصول:••جنس فلز آبکاری شده با کیفیت بالا••قابل نصب کنار سینک ظرفشویی با هر ابعاد••ابعاد ۲۰*۲۵سانتی متر
این استند به عنوان تفاله گیر میتواند تمامی زباله های تر سینک را خشک نموده و آب آنها را جدا کند،تا زباله خشک به راحتی قابل دور ریختن باشد. این استند به راحتی توری آبگیری را نگهداری میکند تا میوه های شسته شده را درون آن بریزید و به راحتی خشک کنید. قابل استفاده در تمامی سینک ها با ابعاد های مختلف،دسته چرخشی و منعطف، مناسب برای قرار دادن صابون یا اسکاج ، ضد زنگ و رنگ ثابت.


سپس در انتهای کار شما میتواند میله ی این استند همه کاره را به بالا ببرید تا شاهد یک آویز حوله و دستمال باشید که در عین عدم اشغال فضا ظاهر خوب و منظمی به سینک می بخشد. به طور موثری از ریختن مو، ضایعات کاغذ، باقیمانده مواد غذایی، پارچه و سایر ضایعات در فاضلاب جلوگیری می کند. می توان از آن برای آویزان کردن پارچه ها در آشپزخانه یا حوله در حمام استفاده کرد، بدون اینکه فضای اضافی در سینک یا حمام و سرویس های بهداشتی اشغال شود.
همچنین شما میتوانید از بخشی که در این استند تعبیه شده است به عنوان جا اسکاچی استفاده کنید و این حجم از کارایی این استند باعث درخشیدن آن نسبت به سایر لوازم ظرفشویی و سینک شده است.

قیمت این محصول130000تومان


[ ]
        
قیمت : 130,000  تومان

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا