خرید اینترنتی ، خرید پستی ، پرداخت برای شهرستان ها آنلاین و فقط برای تهران پرداخت درب منزل

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

دستگاه هواپز یا فر نوری اصل ژاپن

دستگاه هواپز یا فر نوری اصل ژاپن

 
        

قیمت   650,000  تومان

 

شاید بتوان گفت که فر نوری یا هواپز ، جدیدترین دستگاه برای پخت غذاها (بدون نیاز به روغن) باشد که در بازار وجود دارد.شکل ظاهری این دستگاه تقریبا شبیه بخارپز است و وجود یک لامپ هالوژنی (گرمایی) و یک فن چرخان برای گردش هوای داغ در این وسیله باعث می شود که غذا به مراتب سریع تر و بی دردسرتر پخته شود.مثلا مرغ ، ماهی و گوشت اگر به صورت تکه شده باشند ، حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه برای پخت شان کافی است اما برای یک مرغ درسته ، حداقل 45 دقیقه تا یک ساعت باید زمان بگذارید تا کاملا بپزد.

 

 

یکی از مزایای مهم هواپز این است که شما برای درست کردن غذای تان لازم نیست به هیچ عنوان آب یا روغن به ماده غذایی اضافه کنید و این امر علاوه بر خوشمزه تر شدن غذا به سالم تر و کم کالری تر شدن آن نیز کمک می کند.درون این وسیله، ۲ طبقه جدا از هم در ۲ طبقه وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که دو غذا را به صورت همزمان طبخ کنید یا مقداری سبزیجات مثل کلم بروکلی و هویج و قارچ را در طبقه زیرین گوشت و مرغ تان قرار دهید تا هم پخته شوند و در کنار غذا از آنها استفاده کنید ؛ هم با چکیدن عصاره گوشت و مرغ روی آنها غذای تان را خوش طعم تر کنید.

 

 

نکته دیگر اینکه طبقات فلزی هواپز باید قبل از قرار گرفتن ماده غذایی روی آن کمی چرب شود تا غذا به آن نچسبد.استفاده از این دستگاه برای کسانی که رژیم می گیرند یا دوست دارند کالری دریافتی شان را کم کنند ، بسیار مناسب است. چون وقتی مواد پروتئینی در طبقه بالایی آن قرار می گیرند ، روغن آنها روی سینی پایین چکیده می شود و به این ترتیب یک غذای سبک و کم کالری در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.همچنین شما می توانید از این وسیله برای بخارپز کردن و خشک کردن مواد غذایی هم استفاده کنید ؛ درون آن کیک و شیرینی بپزید ؛ نان تان را تست کرده یا غذاهای فریزشده تان را یخ زدایی کنید.

 

 

اگر تجربه پخت غذا در فر گازی معمولی را داشته باشید حتما می دانید که گوشت مرغ و ماهی پخته شده در فر کمی سفت و خشک می شود اما در هواپز چون جریان هوای داغ به صورت یکنواخت در کل ماده غذایی پخش می شود ، سطح غذای شما کاملا برشته و سوخاری و بخش درونی اش نرم و مرطوب باقی می ماند.برای تمیز کردن هواپز هم شما می توانید کاسه شیشه ای و سینی آن را زیر شیر آب بشویید و آلودگی روی بدنه و درب دستگاه را که موتور روی آن نصب شده ، با یک دستمال مرطوب از بین ببرید و البته از سیستم شستشوی خودکار نیز می توانید استفاده نمایید.

 

 

کار با هواپز سارینا بسیار ساده است شما فقط با دو عدد دکمه سر و کار دارید کافی است ابتدا دکمه لغزنده مربوط به دما را چرخانده و در روی دمای مورد نظر تنظیم کنید سپس دکمه مربوط به زمان را چرخانده و میزان دقیقه ای که میخواهید پخت انجام شود را تنظیم نمایید حال با پایین آوردن دسته ، لامپ هواپز روشن شده و پس از پایان یافتن زمان تایمر خاموش می شود.

لوازم و اقلام همراه هواپز | فر نوری  سارینا :

طبقات کوتاه و بلند ، سینی بخارپز ، سینی پیتزا ، طوقه استیل افزایش حجم ، سیخ هواپز ، انبر ، سی دی آموزشی فارسی

 

 

مزیت های دستگاه فر نوری سارینا :

قابلیت یخ زدایی از مواد منجمد بدون تاثیر نا مطلوب بر طعم و عطر غذا

مغز پخت کردن سریع غذا با کمک سه فن آوری پخت همرمان

بدون نیاز به روغن اضافه و دارای قابلیت جداکردن چربی اضافه غذا

کاربری راحت و سیستم خودشویی بسیار راحت و آسان

مصرف انرژی برق کمتر بدلیل عدم نیاز به گرم کردن فر قبل از استفاده

دارای قابلیت شستشوی اتوماتیک

دارای قابلیت پخت مواد غذایی یخ زده

به سادگی کلسترول خون خود را به وسیله غذاهای کم چربی پایین بیاورید

همراه با سی دی آموزش آشپزی با دستگاه هواپز

آموزش پخت بیش از 50 عنوان غذا - پیش غذا - پیتزا و غیره

به همراه زمان و دمای لازم و توضیحات کامل نحوه پخت آنها

ولتاژ : 240-220 ولت ، 120-110 ولت

وات : 1300

وزن : 9/5 کیلو گرم

قطر کاسه : 33 سانتی متر

ازتفاع کاسه (قابلمه شیشه ای ) : 20 سانتی متر

محدوده حرارتی : 65 تا 250 درجه سانتیگراد

 

 

نکته ها و ترفندها :


باز کردن یخ مواد غذایی یخ زده با هواپز سارینا :

با توجه به گردش هوای گرم درون هواپز فلیور ویو ، به راحتی یخ مواد غذایی باز خواهد شد ، فقط کافی است مواد غذایی را درون هواپز قرار داده و دامای آن را روی 100 درجه بگذارید و هر 5 یا 10 دقیقه یکبار وضعیت را چک کنید

بخار پز کردن با هواپز سارینا :

وقتی در حال پختن غذای اصلی هستید می توانید سبزیجات خود را نیز بخار پز کنید برای این کار کافی است چند قطره آب به سبزیجات خود اضافه کرده و آنها را درون فویل آلمینیومی بسته بندی کرده و درون فر نوری خود قرار دهید

وقتی که ماهی و سبزیجات شما درون هواپز در حال بخار پز شدن هسنتد می توانید برای طعم دادن به آنها می توانید به کف فر نوری خود یک فنجان آب همراه با ادویه جات و عصاره های خوش عطر اضافه کنید

سرخ کردن با فر نوری (هواپز) سارینا :

سیب زمینی و مرغ خود را داخل روغن مایع کرده و بعد از آن که روغن اضافه را از آنها زدودید به داخل هواپز بگذارید و طبق دستورالعمل به سرخ کردن آنها بپردازید.

گرم کردن با هواپز سارینا :

هر مواد غذایی که می خواهید آن را گرم کنید ، از غذا گرفته تا کیک و تنقلات را می توانید در فر نوری خود گرم کنید فقط کافیست دمای آن را در بالاترین حد قرار داده و چند دقیقه منتظر باشید.

 

قیمت این محصول 650000 تومان


 ]
        
قیمت : 650,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

ترازوی دیجیتال شیشه ای

ترازوی خانگی دیجیتال Personal Scale

ترازوی دیجیتالی personal scale با طراحی بسیار باریک و سبک به راحتی قابل حمل بوده و جهت ثبات بیشتر دارای پایه های پلاستیکی می باشد که مانع از سر خوردن ترازو بر سطوح سنگی و سرامیکی و غیره می شود. ترازوی دیجیتالی personal scale با صفحه مستطیلی نسبتا بزرگ دیجیتالی که دارد امکان مشاهده وزن را به راحتی برای شما امکان پذیر می کند. به علاوه ترازوی دیجیتالی personal scale به سیستم توزین وزن اضافی مجهز بوده و تا وزن حداکثر 160 کیلوگرم را بدون خطا و بطور دقیق اندازه گیری می کند.


      قیمت   150,000  تومان         

 

        

ترازوی دیجیتالی personal scale دارای سیستم خاموش کننده خودکار می باشد و در صورتی که ترازوبه مدت تقریبی 8 ثانیه ثابت بماند و یا استفاده نشود بطور اتوماتیک خاموش می گردد. استفاده از ترازوی دیجیتالی personal scale بسیار ساده است، تنها با زدن ضربه کوچک پا بر روی صفحه، ترازو روشن شده و علامت 0.0 را نشان میدهد که در این موقع ترازو آماده اندازه گیری می باشد. ترازوی دیجیتالی personal scale برای مصارف خانگی طراحی شده و برای کاربردهای پزشکی و تجاری مناسب نمی باشد. همچنین ترازوی دیجیتالی personal scale توسط یک باطری CR2032 تغذیه می شود.

( این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

خـرید پستی >> قیمت فقـط :150000تـومان

 

توضیحات ترازوی دیجیتال شیشه ای :
زیبا. شیک و مدرن
توزین تا ۱۵۰ کیلوگرم
دقت اندازه گیری ۱۰۰ گرم
بهترین هدیه برای مناسبتهای گوناگون
قابلیت چاپ به عنوان هدایای تبلیغاتی

( این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

خـرید پستی >> قیمت فقـط :150000تـومان

 

برخی از امکانات و قابلیتهای ترازوی دیجیتال شیشه ای:
سنسوربسیار دقیق فشار
صفحه نمایش LCD
صفر اتوماتیک و خاموش شدن خودکار
توزین دقیق وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم
اندازه گیری پوند و کیلوگرم ( دارای دو واحد اندازه گیری پوند و کیلوگرم )
شیشه مقاوم و ایمن
کارکرد و کیفیت عالی

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

( این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

خـرید پستی >> قیمت فقـط :150000تـومان


 ]
        

قیمت : 150,000  تومان

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

جا حبوباتی 4 قسمتی مدرن merce

جا حبوباتی 4 قسمتی مدرن merce

 
        

قیمت   25,000  تومان

 

جاحبوباتی 4 قسمتی مدرن merce در مدل استوانه ای با بدنه ای از جنس پلاستیک تولید و به بازار عرضه گردیده است.این قوطی های ماکارون از سری محفظه های همه کاره ی آشپزخانه می باشند که به شما در نگهداری کاملا بهداشتی انواع حبوبات، روغن، چای، سبزیجات خشک و … کمک میکنند.ظرفیت های مناسب این جا حبوباتی 4 قسمتی ، این ظروف را به گزینه هایی مناسب برای بسته بندی و نگهداری انواع ادویه، آبنبات ،حبوبات، خشکبار و … تبدیل نموده است.

 

 

خاص بودن این جا حبوباتی به دلیل داشتن 4 محفظه ی مختلف و قابلیت نگهداری 4 نوع ماده ی غذایی مختلف در یک ظرف می باشد.یک درب چرخان روی این محفظه ها تعبیه شده که با چرخاندن آن روی هر محفظه به شما اجازه می دهد فقط روی یک محفظه خروج داشته باشید و روی سایر محفظه ها پوشانده و اجازه ی خروج نمیدهد.درب دوم پلاستیکی قفل دار چفتی تعبیه شده برای این جا حبوباتی نیز به خوبی تمامی سطح خروجی قوطی را پوشانده و از ورود هرگونه آلودگی و گرد و غبار به داخل محفظه جلوگیری میکند تا حفاظت هرچه بهتر از محتوی مخزن میسر شود.

 

 

ویژگی های کلی کالا:

  • ظروف استوانه ای جا حبوباتی
  • برند : merce
  • تقسیم شده به 4 قسمت
  • تولید شده از جنس پلاستیک
  • در رنگ های متنوع و زیبا
  • دارای درب چفتی سفید رنگ
  • به همراه درب دوم آسان ریز
  • تولید شده در مدل استوانه ای
  • مناسب برای نگهداری انواع چای، حبوبات، خشکبار، شکلات و …
  • مناسب استفاده در منزل، رستوران، کافی شاپ و …

 

قیمت این محصول 25000 تومان

 
 ]
        
قیمت : 25,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

باکس دسته دار نظم دهنده یخچال

باکس دسته دار نظم دهنده یخچال

                                قیمت  30,000  تومان                         

 

 

سبدهای پلاستیکی چند منظوره ی ذخیره سازی مخصوص یخچال و کمد و کابینت ها یکی از بهترین راهکارها برای نظم بخشیدن به فضای داخلی یخچال ، کمد و کابینت محسوب می شوند.از کشوهای آشپزخانه و کابینت های مواد خوراکی و ادویه ها گرفته تا کمد لباس و درون یخچال، همیشه به دلیل وجود تعداد زیاد وسایل، شاهد بی نظمی های مداوم هستیم. اما به واسطه این سبد های پلاستیکی ذخیره سازی می توانید همه این فضاها را به بهترین حالت ممکن سازمان دهی کنید.

 

 

تراکم بالای وسایل علاوه بر فشار آوردن به یخچال باعث می شود هوا در یخچال به خوبی نچرخد و در نتیجه یخچال را خنک نکند. گذاشتن وسایل زیاد در یخچال باعث کم شدن عمر دستگاه هم می شود.این سبد های پی وی سی علاوه بر سامان دادن مواد غذایی انباشته در یخچال به شما کمک میکند منظم و مرتب با کشیدن سبد توسط دسته به بیرون به راحتی به مواد مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

 

 

 این سبد ها از جنس پلاستیک پی وی سی بوده و فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضر بوده و سازگار با مواد غذایی هستند و می توانید از آنها برای نگهداری انواع میوه جات و سبزیجات بطور مجزا در یخچال استفاده کنید.همچنین نگهداری جداگانه ی میوه جات باعث عدم انتشار کپک و فساد از مواد غذایی فاسد به سایر میوه جات و سبزی جات می گردد.

 

 

ویژگی های سبد های پی وی سی ذخیره سازی:

 

جنس : پلاستیک پی وی سی

فاقد مواد مضر BPA

دارای درب برای جلوگیری از بو گرفتن یخچال

دارای دسته برای بیرون کشیدن راحت باکس

مناسب برای نگهداری مواد غذایی در یخچال ،ساماندهی مواد غذایی و شوینده در کمد ،کابینت ها و ...

ابعاد : 27*15/5*15

اشغال حداقل فضا

 

 

 

قیمت این محصول 30000 تومان


 ]
        

قیمت : 30,000  تومان

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

خمیر ریز چند کاره اتوماتیک

خمیر ریز چند کاره اتوماتیک

 
        

قیمت : 48,000  تومان

 

مسواک زدن یک امر بهداشتی مهمی است که یادگیری آن از کودکی باید انجام گیرد. برای راحتی مسواک زدن بزرگسالان و همچنین راحتی مسواک زدن کودکان بدون کمک بزرگسالان یک دستگاه اتوماتیک خمیر دندان ساخته شده است که خمیردندان بالای آن قرار میگیرد و با یک فشار کوچک به جای تعیین شده مقدار کافی خمیر دندان میریزد.همچنین این خمیر ریز دارای چند جای نگهداری مسواک نیز می باشد.

 

 

این خمیر ریز اتوماتیک قابلیت نصب آسان بر روی دیوار در سرویس بهداشتی ، حمام و … را دارد .کافیست سطح مورد نظر. را تمیز کرده و توسط چسب دوطرفه ی روی خمیر آن را روی سطح بچسبانید.فقط در هنگام نصب خمیر دندان توجه داشته باشید که کاملا سفت باشد و هیچ جای ورود هوا نداشته باشد تا سیستم مکش کامل باشد.با استفاده از این خمیردندان ریز ، شما این امکان را خواهید داشت تا بدون دخالت دست ، خمیر دندان را بر روی مسواک خود بریزید . 

 

 

خمیر ریز اتوماتیک ارائه شده در رنگ های متنوع و زیبایی است و طراحی آن به گونه ای می باشد که به راحتی قابل استفاده برای سرویس های مختلف باشد و بدون نیاز به سوراخ کردن دیوار به صورت چسبی و آسان می توانید آن را به محل دلخواه خود بچسبانید و به نسبت قد کودکتان ارتفاع نصب را تعیین کنید.دارای چسب قوی بوده و به راحتی از دیوار جدا نمی شود.

 

 

ویژگی های کلی :

خمیر ریز چند کاره

دارای نگهدارنده ی مسواک

•کاملا بهداشتی و در استفاده دست هیچگونه تماسی با خمیردندان و برس مسواک ندارد

• رنگ های متنوع

• دارای عمر بالا

• چسب های دوطرفه هلندی برای نصب اسان محصول و بدون سوراخکاری

• استفاده ی آسان از خمیردندان

کاملا اتوماتیک

بدون نیاز به برق و باطری

 


 ]
        
قیمت : 48,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

جا مسواکی خودکار

جا مسواکی خودکار
 ]
         
قیمت : 48,000  تومان
 

 
 جا مسواکی اتوماتیک

جا مسواکی و خمیردندان اتوماتیک

  محصولی با طراحی زیبا و در عین حال ساده است . این محصول در واقع شامل یک جا مسواکی و یک خمیر ریز می شود که قابلیت نصب آسان بر روی دیوار در سرویس بهداشتی ، حمام و ... را دارد . با استفاده از جا مسواکی و خمیردندان ریز ، شما این امکان را خواهید داشت تا بدون دخالت دست ، خمیر دندان را بر روی مسواک خود بریزید . پس از استفاده از مسواک می توانید آن را بر روی جا مسواکی قرار دهید تا از آلودگی محیطی که ناشی از تماس با سطوح مختلف است جلوگیری کنید .  جا مسواکی اتوماتیک ارائه شده در رنگ های متنوع و زیبایی است و طراحی آن به گونه ای می باشد که به راحتی قابل استفاده برای سرویس های مختلف باشد .

جا مسواکی اتوماتیک

دندان ها را می توان یکی از آسیب پذیر ترین قسمت های بدن دانست . اگرچه دندان ها به صورت مداوم به کار گرفته می شوند ، اما بسیار حساس هستند و همین امر باعث آسیب پذیر بودن آنها می شود . خراب شدن دندان علاوه بر دردناک بودن ، فرد را به سادگی دچار مشکلات بسیاری می کند . به همین دلیل توصیه همیشگی پزشکان رسیدگی به دندان ها و لثه می باشد تا از بروز مشکل جلوگیری شود .

جا مسواکی اتوماتیک

 

از جمله این کارها مسواک زدن به صورت منظم در طول شبانه روز است . این موضوع به گونه ای مورد اهمیت قرار گرفته که امروزه ، مسواک زدن به یکی از کارهای مستمر برنامه زندگی ما تبدیل شده . به همین دلیل همواره مسواک و خمیر دندان در شرایط مختلف در منزل و مسافرت به همراه ما است . شاید بد نیست بدانید که اگرچه مسواک جهت حفظ سلامتی دهان و دندان به کار گرفته می شود ، ولی همین وسیله به سادگی می تواند باعث آلودگی و یا حتی آسیب رسیدن به دندان و لثه شود .

خمیر دندان ریز فانتزی

خمیر دندان ریز فانتزی

اگر توجه کنید زمانی که از مسواک خود استفاده نمی کنید ، جهت نگهداری آن را بر روی سطوح مختلف و یا حتی کنار مسواک های دیگر قرار می دهید که این موضوع باعث انتقال آلودگی به قسمت برس مسواک می شود و این آلودگی در حین استفاده به دهان و دندان شما منتقل می شود و در بهترین حالت باعث عفونت لثه خواهد شد . برای حل این مسأله ، پوشش هایی برای محافظت از قسمت برس مسواک طراحی شد که به دلیل وجود رطوبت برس پس از استفاده می توان آن را به محلی مناسب برای رشد باکتریها دانست . به همین دلیل ، جامسواکی های متنوعی طراحی و تولید شدند که علاوه بر کارایی جهت حفظ بهداشت مسواک ، دارای تنوع بسیار بالایی هستند و امکان انتخاب بالایی را به افراد می دهند .

 

جا مسواکی و خمیردندان اتوماتیک

اما این بار قصد داریم محصولی را به شما معرفی کنیم که علی رغم طراحی ساده ای که دارد به راحتی تمام این مشکلات را برای شما در رابطه با بهداشت مسواک برطرف می کند . نام این محصول ، جا مسواکی اتوماتیک است . ابزاری بسیار کاربردی که به راحتی می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد و مورد استفاده قرار داد . این جا مسواکی دارای 5 هولدر مسواک می باشد که مانع از تماس مسواک ها با یکدیگر و یا حتی سطوح آلوده می شود .

جا مسواکی و خمیردندان ریز

جا مسواکی و خمیردندان ریز

همراه با جا مسواکی دیواری ، یک خمیر دندان ریز نیز وجود دارد که بر روی دیوار در کنار هم قرار می گیرند . نحوه استفاده از این محصول بسیار ساده است ، بدین گونه که باید خمیر دندان را بر روی دستگاه قرار دهید . پس از آن تنها کافیست هر زمان که نیاز به خمیر دندان داشتید مسواک خود را در قسمت مشخص شده بگذارید و نازل خمیر ریز را با استفاده از آن فشار دهید ، به همین سادگی خمیر دندان به میزان لازم بر روی مسواک ریخته می شود .

خمیر دندان ریز

جا مسواکی و خمیردندان ریز

استفاده از جا مسواکی و خمیردندان ریز به شما این امکان را می دهد تا بدون دخالت دست و به صورت کاملاٌ بهداشتی ، از مسواک خود نگهداری کنید و در صورت نیاز خمیر دندان بر روی آن بریزید . این امر موجب بالا بردن سطح بهداشت دهان و دندان خواهد شد و مانع از ایجاد آلودگی بر روی سطح مسواک و همچنین دهانه خروجی خمیردندان می شود . جا مسواکی اتوماتیک ارائه شده در رنگ های متنوع و زیبایی می باشد که به صورت رندوم ارسال می گردد .

جا مسواکی دیواری

ویژگی های جا مسواکی اتوماتیک :

  • طراحی ساده و در عین حال بسیار زیبا
  • دارای جا مسواکی با ظرف 5 مسواک
  • خمیردندان ریز اتوماتیک بدون نیاز به دخالت دست
  • ابعاد جا مسواکی : 13cm * 5.5cm
  • ابعاد خمیر دندان ریز : 15cm * 6cm
  • ارائه شده در رنگ های متنوع و زیبا (ارسال رنگ به صورت رندوم)
  • قابل نصب بر روی دیوار
  • افزایش میزان بهداشت مسواک ها
  • قابل استفاده در حمام ، سرویس بهداشتی و ...

جا مسواکی فانتزی خمیر دندان ریز فانتزی

قیمت این محصول 48000 تومان

 


 ]
        
قیمت : 48,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

عسل ریز جنوا

عسل ریز جنوا

 ]
         
قیمت : 80,000  تومان
 

 
عسل ریز جنوا

 
نوچ و چسبنده شدن دست ها و میز صبحانه را فراموش کنید!

- افتادن و غرق شدن قاشق در ظرف یا شیشه عسل، مربا و... را فراموش کنید!

- چکه کردن عسل یا مربا هنگام میل کردن آن را فراموش کنید!

- شکستن ظرف عسل شیشه ای را فراموش کنید!

- جنس نشکن با کیفیت ساخت فوق العاده بالا.

- فقط کافیست شاسی عسل ریز جنوا را فشار دهید و سپس رها کنید.

- قطع سریع ریختن عسل بدون چکه کردن پس از رها کردن شاسی.

- طراحی زیبا برای یک میز شیک و مجلل.

-پس از استفاده کافیست عسل ریز Genova را روی پایه مخصوص آن قرار دهید.

-شاسی با کیفیت و با دوام خیلی بالا.

-قابل استفاده به عنوان جا عسلی، جا ربی، جای مربا، جا سسی و...

 

قیمت این محصول 80000تومان 

 
 

 ]
        
قیمت : 80,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

دستگیره سلیکونی

دستگیره سلیکونی OvenMitt

 

http://www.takshop91.biz/uploads/1804_1438459444.jpg 

محصولی دکوری و کاربردی است، چون علاوه بر ظاهر متفاوت ، کاربرد زیادی هم میتواند در آشپزخانه داشته باشد، مخصوصا برای دوستداران خوش سلیقه، وسیله برای برداشتن سینی و قابلمه و یا هر چیزی که داغ باشد

( این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

 

خـرید پستی >> قیمت فقـط :45000تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

 

 

http://www.takshop91.biz/uploads/1804_1438462324.jpg

دیگ هولدر از جنس سیلیکون اصل و با کیفیت بوده که باعث شده از سایر محصولات مشابه آن را متمایز کند

 

هم مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه

هم مناسب برای پذیرایی

طراحی زیبا و ظریف

خانم های خوش سلیقه حتما خوششون میاد!!

( این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

 

http://www.takshop91.biz/uploads/1804_1438459803.jpg

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

( این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

خـرید پستی >> قیمت 2 عدد فقـط :45000تـومان

 

  پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما


 ]
        

قیمت : 45,000  تومان

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا