خرید اینترنتی ، خرید پستی ، پرداخت برای شهرستان ها آنلاین و فقط برای تهران پرداخت درب منزل

۱۲۰ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

تفاله گیر قیفی سینک 2 عدد

تفاله گیر قیفی سینک 2عدد
[ ]
        
قیمت : 30,000  تومان
 

 

تفاله گیر قیفی سینک 2عدد

 

این فیلتر زباله از جنس PVC نرم , انعطاف پذیر و قابل جمع شدن, قابل بازیافت با طراحی مخصوص می باشد که توسط یک ساکشن در کنار سینک آویزان شده و میتواند پسمانهای غذای مانده در ظروف را بدون کوچکترین خروج ضایعات در خود حفظ کرده و توسط سوراخهای زهکشی ریز که روی این فیلتر وجود دارد آب پسماندها خارج میشود و زباله ها بدون نگرانی از مسدود کردن سینک ، در پشت فیلتر باقی میماند.

 


همچنین می توان از آن برای شستن سبزیجات و میوه های ریز و کوچک ، نگهداری وسایل کوچک مثل اسکاچ و سیم ظرفشویی و استفاده در آشپزخانه و حمام استفاده کرد.براحتی می توان پس از پر شدن آن را از دکمه ساکشن جدا کرد و پسماندها را دور ریخت و دوباره آن را سر جایش گذاشت.کف آن هرگز لکه دار نمی شود و براحتی میتوانید آن را باز و پهن کرده و با اسکاچ تمیز کنید.

 

 

مشخصات کلی محصول:

فیلتر سینک

جنس : PVC پروپیلن

نرم و انعطاف پذیر

رنگ سفید اکریلیک

طراحی ساکشن

نصب آسان 

 


[ ]
        
قیمت : 30,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

سالاد ساز و آبکش چندکاره

سالادساز و آبکش چندکاره
[ ]
        
قیمت : 200,000  تومان
 

 

سالادساز و آبکش چندکاره

​​​​​​

 

سالاد ساز و آبکش چندکاره وسیله ای فوق العاده زیبا و کارآمد برای آشپزخانه یک بانوی ایرانی است.با این وسیله هم خرد کنید ، هم رنده کنید ، هم میوه جات و سبزجات را بشویید و آبکشی کنید و خشک کنید.این سالاد ساز دارای دسته ای است که با گرفتن آن به هنگام رنده کردن مانع از سر خوردن رنده و یا خسته شدن دستتان از محکم نگه داشتن رنده میشوید.این سالاد ساز دارای دو عدد تیغه رنده ریز و درشت ، دو تیغه برای ورقه ورقه کردن، صفحه ای برای پوره کردن و همچنین دارای کلاهکی برای نگهداری سبزیجات و صیفی جات برای رنده کردن آسانتر و یک عدد پوست کن می باشد.

 

 

آبگیری با سبد آبکش موجود در سالادساز با استفاده از دسته ی روی آن به آسانی انجام می شود.شما میتوانید آبکش را درون محفظه قرار داده و مواد رنده شده حین رنده کردن درون آبکش ریخته و آب آنها درون محفظه جمع شود. همچنین میتوانید میوه جات و سبزیجات خود را درون ظرف سالاد ساز بخوبی خیسانده و ضد عفونی کنید سپس با خم کردن ظرف و چرخیدن آبکش درون آن براحتی آب آنها را دور ریخته و زیر شیر آنها را آبکشی نمایید.روی سالاد ساز یک محفظه برای قرار دادن تیغه ها وجود دارد.که به آسانی صفحه ها نصب و جدا میشوند.ظرف بزرگ سالادساز نیز مناسب برای قراردادن مواد سالاد درون آن میباشد.

 

 

از زمانی که شما شروع به تهیه یک غذا می کنید تا زمانی که غذا آماده شود، زمان زیادی صرف می گردد. بریدن، خلال کردن، رنده کردن، شستن، خشک کردن، تهیه و سرو همه مواد غذایی نه تنها وقت زیادی می گیرد و همچنین به وسایلی از قبیل: کارد، کاسه، تخته گوشت، رنده و بسیاری دیگر نیاز دارید که نه تنها در دسترس نمی باشند بلکه فضای زیادی را نیز در آشپزخانه اشغال می کنند.سالاد ساز آبکش دار چندکاره کمک بزرگی در کارهای آشپزخانه برای تهیه بشقاب عالی سالاد، سبزیجات و میوه ها به همراه بسیاری غذاهای دیگر محسوب می شود!

 

 

ویژگی های کلی کالا:

  • – این مدل سالاد ساز با لوازم جانبی بیشتر و امکانات دیگر نسبت به مدل های مشابه

  • - هم سالاد ساز و هم آبکش

  • دارای تیغه های تیز از جنس استیل ضد زنگ

  • - جدا شدن راحت قطعات 

  • – ورقه کردن , پوره کردن و خلال کردن

  • – دارای کلاهک برای جلوگیری از آسیب دست ها

  • کفی ضد لغزش

  • دارای پوست کن

  • دارای پنج صحفه تیغه

  • آبکش چرخان و ارگانومیک

  • – شستن و خشک کردن

  • – تهیه انواع سالاد در مدت زمانی کوتاه

  • هدیه شگفت انگیز و ایده آل برای همه بانوان عزیز

 

قیمت این محصول 200000 تومان

[ ]
        
قیمت : 200,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

پوره کن دستی سیب زمینی

پوره کن دستی سیب زمینی
[ ]
        
قیمت : 30,000  تومان
 

 

پوره کن دستی سیب زمینی

 

پوره‌ی سیب‌زمینی غذایی لذیذ و برای رشد کودکان بسیار مفید است. این غذا سرشار از پروتئین است که به خودی خود می‌تواند یک وعده‌ی غذایی کامل باشد.همچنین میتوانید برای تزیین و تکمیل غذای اصلی خود در کنار کوکو، کتلت، ناگت، شنیتسل مرغ و سایر غذاها کمی هم پوره قرار دهید. برای آماده‌کردن پوره سیب‌زمینی به ابزاری نیاز دارد که آن را به یک ماده یکدست و نرم تبدیل کند. برای این کار پوره‌کن دستی سیب زمینی به کمک شما خواهد آمد.

 

 

این ابزار لازم نیست که وزن سنگینی داشته باشد، بلکه سطح مشبک آن است که به شما کمک می‌کند.پوره‌کن متشکل از یک سطح مشبک است و دسته‌ای بلند دارد. باید طراحی این محصول به شکلی باشد که حداقل فشار را به دست شما وارد کند.از طرفی هم باید بیشترین فشار به مواد داخل ظرف وارد شود تا مخلوطی یکدست ایجاد کند.این پوره‌کن کوچک خوش دست از دسته پلاستیکی ارگانومیک و بدنه ای از استیل ضدزنگ ساخته شده که در صورت استفاده‌ی مداوم هم سیاه و زنگ‌زده نمی‌شود.

 

 

مشخصات کلی کالا:

پوره کن سیب زمینی

جنس بدنه از استیل ضد زنگ

جنس دسته از پلاستیک مقاوم درجه یک

طراحی ارگونومیک

دسته بلند آن مانع تماس دست با مواد غذایی می شود.

مقاوم و مناسب برای پوره کردن سبزیجات مختلف

به راحتی شسته می شود.

قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد.

 

قیمت این محصول 30000 تومان

[ ]
        
قیمت : 30,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

آویز حوله و دستمال طرح کاکتوس 3 عدد

آویز حوله و دستمال طرح کاکتوس 3عدد
[ ]
        
قیمت : 20,000  تومان
 

 

آویز حوله و دستمال طرح کاکتوس 3عدد

 

اگر شما هم به آویزهای فانتزی دیواری علاقه مند هستید حتماٌ از آویز دیواری طرح کاکتوس استقبال خواهید کرد. این آویز علاوه بر شکل ظاهری زیبایی که دارد قابلیت نصب در محیط های مختلف را نیز دارد. جنس بدنه این محصول PVC ( پلاستیک فشرده ) می باشد و به وسیله چسب های دو طرفه که داخل بسته بندی قرار داده شده اند بر روی دیوار نصب می شود.چسبندگی این نوع آویز بسیار زیاد است و چسب آن ازمواد باکیفیت ساخته شده که شما بدون هیچ نگرانی ازکنده شدن  یا افتادن وسایل تان را آویزان کنید.از آویز طرح کاکتوس می توانید به عنوان آویز لوازم آشپزخانه و حمام ، محل نگهداری زیورآلات و . . . استفاده نمایید.

 

 

استفاده از دستمال ، حوله و دستگیره های پارچه ای که در اکثر آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد از جمله وسایلی است که بیشترین کاربرد را در آشپزخانه دارد و همیشه باید در دسترس باشند . قرار دادن چندین دستمال در قسمت های مختلف آشپزخانه علاوه بر این که آشپزخانه نامرتب می شود دید خوبی ندارد . وسایلی نیز وجود دارد که به دلیل اندازه کوچک و استفاده زیاد باید همیشه جلوی چشم باشد. آویز چسبی طرح کاکتوس محصولی پرکاربرد است که با استفاده از آن کار برای شما راحت تر می شود و علاوه بر اینکه ابزار پراستفاده در آشپزخانه می باشد قابل استفاده در سرویس بهداشتی ، حمام و … می باشد.

 

 

ویژگی های محصول:

  • نام محصول : آویز حوله و دستمال
  • مدل : کاکتوس
  • جنس آویز : پلاستیک فشرده
  • عرضه شده به همراه چسب های مخصوص
  • مناسب برای آویز کردن حوله، دستمال، لباس و …
  • عرضه شده در دو طیف مختلف رنگ سبز
  • قابل استفاده در آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، حمام و …
  • ابعاد: 8.5 در 5.5 سانتیمتر

 

قیمت 3عدد از این محصول 20000 تومان

[ ]
        
قیمت : 20,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

کاور نگهداری پتو و لحاف

کاور نگهداری پتو و لحاف
[ ]
        
قیمت : 40,000  تومان
 

 

کاور نگهداری پتو و لحاف

 

خانه های امروزی نیاز به باکس یا بقچه هایی دارند که بتوانند در آنها پتو ها یا لحاف و سایر رخت خوابهای نو یا اضافی را در آن قرار داده و در کمد بگذارند و دارای حجم مناسب بوده و قابلیت فشردن لحاف و سایر رخت خواب و دیگر وسایل را داشته باشد.استفاده از بقچه زیپ دار یکی از راه‌ های مناسب برای نگهداری و نظم دادن به لحاف , پتو , ملحفه و سایر لوازم غیر لازم است که در کمد نگهداری میشوند.همچنین این بقچه های پارچه ای زیپ دار امروزه تبدیل به یکی از ضروری ترین و بدرد بخور ترین ابزار اسباب کشی ها شده است.

 

 

خانه‌ ها و آپارتمان ‌های جدید هر روز کوچک ‌تر می ‌شوند و همین باعث کم تر شدن تعداد و یا کوچک ‌تر شدن اندازه ی کمد ها شده و افراد با کمبود فضا روبرو می‌ شوند.حتما برای شما هم پیش آمده برای پیدا کردن یک پتو یا لحاف خاص و مناسب مهمان با برداشتن یک پتو یا لحاف تمام رخت خوابهای دیگر دچار آشفتگی شده و باید از نو همه را مرتب کرد و از اول چید.راه حل این گونه مشکلات، گاهی وسیله ‌ای ساده اما کاربردی و یا می‌ توان گفت حیاتی مثل بقچه یا کاور رخت خواب است.

 

 

قرار دادن پتو ها و لحاف و ملحفه درون این کاورهای پارچه ای علاوه بر اینکه نظم و شکل ظاهری کمد را تحت شعاع قرار می‌دهد باعث میشود پتو یا لحاف درون آن فشرده شده شده و جای کمتری اشغال کند.علاوه بر این با داشتن نوار شیشه ای و شفاف روی کاور شما براحتی میتوانید داخل آن را دیده و رخت خواب مورد نظرتان را شناسایی کنید.همچنین این بقچه ها دارای پهنای زیاد و ارتفاع کم و باریک هستند و کاملا مناسب قرار دادن آنها حتی زیر تخت خواب و یا چیدمان چند عدد از آنها روی هم در کمد هستند.نکته ی بسیار مهم دیگر این که این کاور دارای دسته ای سفت و محکم برای بیرون کشیدن کشویی کاور مورد نظرتان از کمد یا زیر تخت است و جابجایی آن را با این دسته راحت تر میکند.

 

 

یکی از راه‌ های مناسب برای جا به جایی رختخواب ها در اسباب‌کشی،استفاده از همین بقچه یا کاور پارچه ای است.جنس نرم و پارچه ‌ای این جعبه دارای بافتی سوراخ‌ دار است که با عبور جریان هوا از خودش، باعث جلوگیری از بو گرفتن رخت خواب می‌ شود.این بقچه پارچه ای است و لایه ‌ی میانی بقچه الیاف خاص دارد، که رطوبت را به خود جذب می‌ کند و فاقد هرگونه ماده ‌ی شیمیایی مضر است و با قرار دادن روی همِ چند بقچه علاوه بر نظم دهی و جمع و جور کردن و بسته بندی سریع پتوها و لحاف ها و ملحفه ها توسط قسمت پلاستیکی شفاف آن براحتی میتوانید داخل آن را بدون باز کردن نیز ببینید و به راحتی به آن‌ ها دسترسی داشته باشید.

 

 

این باکس یا بقچه ی پتو و لحاف دارای ابعاد مناسب 100 * 50 * 15 سانتی متر است و یک طرف بقچه زیپ دار دسته مقاوم قرار داده شده که با کمک این دسته ها جابجایی آنها و بیرون کشیدن کشویی آنها براحتی انجام میشود.شما همچنین میتوانید ملحفه ها و روکش های رختخواب یا حوله ها , لباسهای مجلسی و یا لباس ‌هایی مانند کت و شلوار را که فعلا مورد استفاده تان نیست درون این بقچه ها قرار داده و بدون نگرانی از کثیف شدن و بو گرفتن همه‌ را به انباری منتقل کنید.

 

 

​​​​​​ویژگی های کلی کالا:

طول عمر بالا
تحمل وزن بالا در جابجایی
تحمل در برابر کشش و ساییدگی
دسته ی محکم و مقاوم برای جابجایی راحت تر
سایز ابعاد : 100*50*15 . Cm
قابلیت جمع شدن و تا شدن
 زیپ دار
قابلیت شست و شو
دارای قسمت شفاف برای دسترسی راحت تر به لوازم مورد نیاز
جایگزین مناسب برای بقچه های قدیمی
مناسب برای بقچه لباس عروس
قابلیت تا شدن در زمان عدم استفاده
سبک، کم حجم و قابل حمل
مقاومت در برابر چروک، ساییدگی، پوسیدگی، تغییر رنگ و حشرات

 

قیمت این محصول 40000 توامن

[ ]
        
قیمت : 40,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

سطل زباله ی کابینتی درب دوطرفه پلاس هوم

سطل زباله ی کابینتی درب دوطرفه پلاس هوم
[ ]
        
قیمت : 25,000  تومان
 

 

سطل زباله ی کابینتی درب دوطرفه پلاس هوم

 

شاید شما از مشتریانی باشید که در هنگام کار کردن در آشپز خانه تولید زباله کمتری داشته باشید و اینکه نخواهید از سطل زباله بزرگ تو کابینتی استفاده کنید،یا شاید برعکس تولید زباله ی زیاد و عدم دسترسی راحت به سطل زباله بزرگ باعث میشود سینک شما و اطراف آن ظاهر نامناسب و شلوغی داشته باشد , شما میتوانیدسطل زباله کابینتی روی درب کابینت را به کار ببرید که به آسانی بر روی کابینت نصب می گردد و شما به راحتی دسترسی به آن خواهید داشت.

 

 

این سطل کابینتی دارای درب اصلی و دو درب لولایی می‌باشد که به واسطه یک محور به درب اصلی متصل شده و باز و بسته می‌گردد. شما می‌توانید پس از انتقال زباله به درون سطل درب آن را ببندید و از آلوده شدن محیط جلوگیری نمایید. همچنین می‌توانید پس از هر بار پر شدن مخزن، درب اصلی را برداشته و زباله‌ها را به پلاستیک آشغال‌ها منتقل کنید.شما میتوانید بسته به کار های مربوطه در امور دیگر آشپزخانه خود نیز از این سطلها استفاده کنید.جنس محصول از پلاستیک می باشد هدف از طراحی این نوع محصول پنهان کردن نمای نامناسب زباله ها از روی سینک و محیط آشپزخانه می باشد.با توجه به نصب شدن محصول بر روی درب کابینت می توان به راحتی از آن استفاده نمود.

 

 

محصول دارای درب دوطرفه می باشد تا از خروج بوی نامطبوع زباله جلوگیری به عمل آورد و همچنین دوطرفه بودن آن باعث راحتی و سهولت دسترسی و استفاده از آن میگردد.این سطل ها بسیار سبک اما از تحمل وزن خوبی برخوردارند برای طول عمر بیشتر باید از حجم زباله کمتری درآن استفاده کنید تا دچار شکستگی و یا ترک خوردگی نگردد.به دلیل اینکه این سطل ها کوچک است و زباله در آن باقی نمی ماند بنابر این دچار بوی نامطبوع کمتری میگردد اما احیانا اگر از این موضوع رنج بردید میتوانید از جوش شیرین و یا وایتکس رقیق شده برای رفع بوی نا مطبوع آن استفاده کنید.

 

قیمت این محصول 25000 تومان

[ ]
        
قیمت : 25,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

کیف چندکاره لب تاپ

کیف چندکاره لب تاپ
[ ]
        
قیمت : 25,000  تومان
 

 

کیف چندکاره لب تاپ

 

این کیف که با اسم کیف لب تاپ شناخته شده در واقع کیفی ساده و شیک برای حمل روزانه به محل کارتان می باشد که دارای جای مخصوص لب تاپ , گوشی , شارژر , خودکار , کتاب یا تبلت و نوت بوک می باشد و علی رغم ظاهری مسطح و نازک تمامی اقلام مورد نیازتان را در خود جای میدهد و با وزن سبکی که دارد تنها متحمل وزن وسایلتان خواهید بود و وزن کیف نیز باری اضافه بر دستتان نخواهد شد.

 

 

این کیف مدرن و شیک ساخته شده از مواد نمد با دکمه و دسته همراه است. شکل منحصر به فرد و طراحی سبک وزن بی نظیر آن را به یکی از پر فروش ترین کیف های همراه تبدیل کرده است. این کیف از مواد بادوام و استاندارد با کیفیت ساخته شده است و دارای محفظه های زیاد و گوناگون برای نگهداری سایر اقلام همراهتان می باشد.این لپ تاپ از سخت افزارهای ضخیم و بادوام ساخته شده برای استفاده روزانه شما به عنوان یک کیف تجاری ، کیف یا کیف مدرسه ساخته شده است. به راحتی می توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را در این کیف قرار دهید.

 

 

طراحی چند لایه می تواند کاملاً در برابر گرد و غبار ، خراشیدگی و آسیب دیدگی نور محافظت شود.دارای یک لایه پارچه ای برای محافظت از رایانه خود در برابر خراش های تصادفی است. اتصال دهنده های دکمه کامپیوتر لپ تاپ شما را ایمن کرده و امکان دسترسی آسان به آن را دارند.این کیف کاملا اسپورت بوده و قابل استفاده خانمها و آقایان است.همچنین هدیه ای بسیار مناسب برای دانشجوهای ورودی یا افراد شاغل می باشد.

 

 

ویژگی های محصول:

طراحی باریک و مدرن

جنس : نمدی مقاوم

سبک و بی نظیر

کیفیت فوق العاده

مقاوم در برابر رطوبت , ضربه و خراشیدگی

دارای جیب دکمه دار برای نگهداری لب تاپ و محفظه جداگانه نگهداری تبلت و نوت بوک

دارای دسته مقاوم برای حمل راحت تر

ظاهری شیک و مدرن

دارای جیب های مختلف برای نگهداری گوشی , شارژر , دفترچه , خودکار

 

قیمت این محصول 25000 تومان

[ ]
        
قیمت : 25,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

اتو موی مسافرتی رنگی کوچک

اتو موی مسافرتی رنگی ((کوچک))
[ ]
        
قیمت : 80,000  تومان
 

 

 

 

امروزه اتو مو به یک عضو ثابت در میان لوازم آرایشی در آمده است شما چه موهای بلندی داشته باشید  و چه کوتاه میتوانید از این وسیله به آسانی استفاده نمایید.اگر میخواهید که موهای لختی داشته باشید اتو مو بهترین گزینه برای شما میباشد.اتوی مو بهترین ابزاری میباشد که میتوانید با ان به موهای خود حالت دهید.

 

 

اتوها دارای انواع متفاوتی هستند که نوع متداول آن برای صاف کردن موها بکار میرود.این اتو مو برای صاف کردن موهای شما بسیار مناسب میباشد و دارای دمایی بسیار مناسب است.و بدلیل حجم مناسب و کیف مخصوص و گرم شدن سریع کاملا مسافرتی و ایده آل است.جنس صفحه این اتو از سرامیک میباشد و در ابعادی مناسب تولید شده است سایز این محصول 22*6 میباشد.

 

 

مشخصات کلی محصول :

جنس صفحات : سرامیک پیشرفته

نوع صفحات :باریک

بیشینه‌ی دما : 160 درجه‌ی سانتی‌گراد

فن‌آوری تولید یون : بله

سیستم خاموشی خودکار : بله

دکمه‌ی روشن/خاموش : بله

سیستم ایمنی قفل دما : بله

طول سیم : 1.2 متر

 

قیمت این محصول 80000 تومان

[ ]
        
قیمت : 80,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

آبمیوه گیر دوکاره تاج 2 عدد

آبمیوه گیر دوکاره تاج 2عدد
[ ]
        
قیمت : 40,000  تومان
 

 

آبمیوه گیر دوکاره تاج 2عدد

 

آبمیوه گیری تاج از مواد اولیه کاملاً بهداشتی تولید شده و دارای بدنه مدرج است که با وجود دسته مستحکم و زیبا ، تهیه آبمیوه تازه و طبیعی را برای شما بسیار آسان و دلپذیر می نماید.از این محصول میتوانید برای تهیه آب لیمو ترش نیز استفاده کنید.بدنه ی این محصول از پلاستیک مقاوم و شفاف ساخته شده که میزان میوه ی آبگیری شده را به شما نشان میدهد و سری آن صورتی رنگ می باشد.

 

 

نوشیدن یک لیوان آب پرتقال تازه در روز انسان را از بسیاری از بیماری‌ ایمن می‌کند. امروزه آبمیوه گیرهای برقی و دستی زیادی در بازار موجود است. مشکلی که آبمیوه‌گیرهای برقی دارند صدای زیاد آن‌ها است علاوه بر خراب شدن آنها و قیمت بالایشان. البته برخی کدبانوهای ایرانی علاقه دارند که از آبمیوه گیری دستی استفاده کنند و از لذت بوی طبیعی میوه‌هایی مانند پرتقال، لیمو، گریپ‌فروت و ... بهره‌مند گردند.

 

 

ویژگی های کلی کالا:

آبمیوه گیری دو کاره تاج

مدرج و زیبا

هم آبمیوه گیر دستی هم آبلیموگیر دستی

دارای سه قرار برای خروج آب میوه

ساخته شده از پلاستیک درجه یک و مقاوم

 

قیمت 2عدد از این محصول 40000 تومان

[ ]
        
قیمت : 40,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

نمکدان طرح تخم مرغ شکسته 2 عددی

نمکدان طرح تخم مرغ شکسته 2عددی
[ ]
        
قیمت : 20,000  تومان
 

 

نمکدان طرح تخم مرغ شکسته 2عددی

 

نمکدان نوعی از ظروف است که بسیار کاربرد دارد و همه روزه افراد در منازل از آن استفاده میکنند.انواع مختلفی از نمکدان در جنس های مختلف و در طرح ها و رنگ های متفاوت وجود دارد اما برای استفاده ی روزمره روی میز معمولا خانم ها سعی در انتخاب رنگهای شاد و طرح های فانتزی برای هرچه زیباتر و شادتر کردن فضای غذا خوری هستند.این نمکدان های جفتی طرح تخم مرغی تمامی نیاز های شما را یکجا برآورده می کند.

 

 

این محصول بدنه ای از جنس پلاستیک دارد و دارای رنگ های شاد در طرح تخم مرغ شکسته فانتزی است.بدنه این نمکدان در دو رنگ صورتی سفید و زرد و سفید تزئین شده است و طرحی خلاق و فانتزی وبسیار زیبا  را  برای شما عزیزان به همراه دارد.از نمکدان برای نگهداری انواع ادویه فلفل نمک استفاده میشود.همچنین شما میتوانید این ست نمکدان را بر روی میز خود به صورت دکوری قرار دهید تا زیبایی را بیشتر کنید .

 

 

این ست زیبا به راحتی قابل شست و شو میباشد و در شست و شو آسیبی نخواهد دید .نمکدان ها را میتوانید در منزل ,کافی شاپ , رستوران و … استفاده نمایید.این جفت نمکدان از جنس پلاستیک درجه یک میباشد ودر برابرضربه های احتمالی بسیار مقاوم می باشد.این محصول در مقایسه با نمکدان های بازار بسیار سبک بوده و شما عزیزان میتوانید با خرید این محصول زیبایی میز خود را چندان برابر کنید.

 

 

ویژگی های کلی محصول :

  • نمکدان جفتی
  • طرح تخم مرغ شکسته
  • دو رنگ صورتی سفید.زرد سفید
  • جنس پلاستیک درجه یک
  • مناسب برای نگهداری نمک فلفل و  انواع ادویه جات
  • سبک و نشکن
  • طراحی خلاقانه و فانتزی
  • قابل استفاده در منزل , رستوران , کافی شاپ و ...

 

قیمت 2عدد از این محصول 20000 تومان

[ ]
        
قیمت : 20,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا